Artık orta okul bitmişti artık lise hayatı başlamıştı artık büyümüştum yarın ilk kez yıllar sonra farklı bir okula gidecektim
Yarını heyecanla beklerken hayaller kurup merakımı daha da arttırırken gözlerimi kapatmistim ve hayallerin devamini ruyalar getirmişti...Artık perdenin arasından sızan ışıklar beni iyicene rahatsız ettin de kendime geldim saate baktımda 7.30 hemen kalkmam gerekiyordu yatak tan hopladim gibi lavaboya kostum yüzümü yıkadim havluyla yüzümü silerken babamın homurtusu nu isittim yine kanepe de sizmis orda yapıyordu. Ona aldırış etmeden üstümu giyindigim gibi kapıyı kapatıp çıktım Dura geldiğimde 5-10 kişilik kalabalık la karşılaştım 10 dk. Sonra benim otobüsum geldi zorda olsa binmistim orta tarafa zarzor ilerledim ve cam kenarına gelmiştim otobüste haddinden fazla insan vardı hep side sıkıcı idi hemen kulaklimi takip dışarıdaki trafi seyretmeye baslamistim 45 dk sonra gelmiştim okuluma hemen indim kapıdan girmiştim artık yeni okulum karşımda idi eski okulumun iki üç katıydi ama çok eski gorukuyor du adeta tarih kokuyordu öğrencilerin yogun oldu tarafa doğru ilerledim ve yeni sinifimi yeni arkadaşlarımı buldum sınıfim 9/f di ve sessizce sıranın arkasına geçtim etraf takilere söyle bi baktım popi çocuklar topluluğu gibiydi heryer tikican dolu her yerde zengin feletleri vardı tek ben mi okul formasıyla gelmiştim diye düşünürken o klasik yıl başlangıcı olan konuşmalardan biri başlamıştı müdür konuşuyordu kendini tanitiyodu adi Bedri Gencer imiş ve ardından sıkıcı bir konuşma ile bizi sınıflara ugurlamisti sınıfa giderken tuvalete gidip içeride gizliden bi sigara yakıp bitirdikten sonra sınıfa gidecektim sigaramin son dumanı nı çektikten sonra salladım deliğe doğru kapıdan çıktım da iki üç kişi içeride tip tip bakıyordu onların bakışları altında elimi yüzümü yıkayıp çıktım.
Orta kata geldiğimde sinifimin köşede olduğunu gördüm ve sınıfa doğru ilerledim içeri girdim duvar kenarından arka sıraya oturdum etrafa baktım da 20-25 kişilik bir sınıfti 7-8 tane kız vardı gördüğüm kadari ile bi yarım saat geçti hocalardan ne gelen var ne giden vardı herkez birbiri ile çoktan kaynasmis çoktan sınıfta ucerli beserli gruplar olusmustu ama bn daha bi kişi bile tanımıyo dum. Kafamı sıra ya koydum ve biraz uyumuşum...
Devamı gelecek voteleri bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LiSeLiM
Teen FictionHerkesin yaşadığı o lise aşkı tertemiz saf o masum aşkını anlatan örnek bi hikaye Elbet sizde sevdiğiniz o liseli aşkı anlatı yo biraz gerilim biraz heyecan biraz mutluluk her şeyden birazcık olan bi hikaye