ILK GÖRÜŞ

86 27 7
                                    

Eve gelmiştim evde kimse yoktu babam nerde belli değildi salondaki masaya oturdum teklifi düşünüyordum babamın rakisindan bir duble doldurdum karşımda ku duvardan annem ve kardeşimin resmini indirdim ikisinide çok özlemiştim bakıp özlemimi giderirken elimdeki rakiyi bir dikişte içtim sonra aya kalktım odama gittim sırt üstü yata uzandim bu gün yapılan teklifi düşünüyordum paraya ihtiyacım yoktu ve Yapacamiz is tehlikeli ve yasa dışı oldu belli idi o yüzden fazla risk almaya gerek yoktu ve bu yüzden yavuz abiye Hayır diyecektim ali kesin kabul edecek çünkü onun geçimini sağlaması gereken bir ev vardı ve o böyle aksyon dolu işleri severdi...

Sabah olmuştu okul gömleğimi giydim çantayi aldım direk yola koyuldum otobüsü kaçırdım için minibüse binmistim cebimdeki bozukluklardan ücreti ödedim arka soldaki cam kenarına geçtim yolu seyrediyorum aklıma geldi de eski arkadaşları düşünüyordum sadece ali vardı yanımda başka kimse kalmamıştı... okul durağında inecek varmı diyince muavin kendime geldim musayit yerde dedim indim yine okulunun onu baya bi kalabalıkti hemen kalabalıktan sıyrıldım sınıfa gittim sınıf nerdeyse boştu saate baktım zile 15 dk vardı arka sıradaki yerime geçtim kafamı sıraya koydum 9-10 dk sonra mehmet elini omzuma koyarak "Selamın aleyküm diyordu" kalktım mehmete dönerek selamini aldım yana kaldım mehmette oturdu birlikte zil çalana kadar sohbet ettik

Zil calmisti nerdeyse herkes gelmişti hoca sınıfa girmişti ders başlamıştı okulun ilk saatleri çok sıkıcıydi ders başlayalı yarım saat olmuştu kapı burden çaldı herkes kapıya doğru bakışlarını yöneltti hoca "girrrr" dedi kapı açıldı içeriye esmer güzeli bi kız girdi sınıftaki erkeklerin gözleri parladı tabiki benimde... "hocadan Özür diledi geç kaldığı için" ben çok sasirmistim bu kız bizim siniftamiydi ağzı açık herkes onlara bakarken hocayla biraz ayak Üstü sohbet etti ve soyle bir etrafa baktı boş sıra varmı diye bizim capraimizda orta sırada sondan ikinci sıraya geçti. Hoca bize dönerek işte günlerdir gelmeyen arkadaşınız da geldi artık tamamen derse hazırız dedi öğretmen derse kaldı yerden devam ederken ben gelen kıza bakıyordum demek üç gündür gelmeyen kız senmis sin diye iç geçirirken onu baştan aşağı bi suzdum fındık burunlu idi gözleri az şiş ve altlari kizarmisti alni açık kasları kalın saçları dalgalı ve uzun baya bi güzel kızdı... yanında kimse yoktu tek oturuyordu acayip hasta olmuştum kıza ama bu işlerde fazla cesaretli değildim kızı seyrederken zil çaldı. Mehmet hadi cikak dedi ben Hayır sn çık ben burdaki güzelliği seyredecem demiştim hemde sesli duysun diye oda duymustu zaten hafiften kafasını çevirdi tebessüm etti..
Gözlerinin altı çok kizarmisti ya bu kız hiç uyumam is ya da çok uzun süre aglamisa benziyordu onun için kentine bi koşu gittim iki tane kahve aldım çıktım sınıfa girdim ona baktım kafasını sıraya koymuş bn gibi uyuyordu hemen önündeki sıraya geçtim ve yavaşça dokundum hadi kalk diye 'ne var diyerek sert bir bakış attı bana' bende küçük bir gülümseme ile kahveyi gösterdim galiba hiç uyumamis sin al bi kahve iç iyi gelir dedim ama o 'gerek yok bana hiç birşey iyi gelmez' dedi. Kahveyi bıraktım kalktım yerime geçtim kahveyi içerken onu seyrediyodum......
Devamı başka zaman kusura bakmayın geç oldu ama geç olsun güç olmasın yorum ve voteler inizi bekliyorum
Not=takipleselim :-)

LiSeLiMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin