Uyandım kalkıp yüzümü yıkadim etrafa baktım çok dağınıkti elimden geldiğince toparlamaya çalıştım saat in farkına vardimda okulun başlamasına az kalmıştı salona girdim de Peder yine kanepe de sizmis yatiyodu iki haftadır yatana yattığını görmedim onu uyandirmadan cebinden 15 lira aldım ve salondan çıktım odadan elime ilk geçen defter ve kalemi alıp çıktım. Hızlı adımlarla Dura gittim baktım kalabalık olmayan bi topluluk vardı baktım hiç tanıdık yok aralarında mp3 ten müzik açtım dinlemeye başladım
Sevdim şarkıları birer birer dinlerken otobüs Dura yanasti bindim baya sıkışıkti ama yinede binmek zorundayım otobüs durakları tek tek geçtikçe boşalmaya başladı bende arkalara doğru ilerledim orada bi tanıdık vardı el etti gel dedi bu gel diyen yavuz abi idi Hemen yanındaki boş kolta oturdum sohbete başladık mahallede artık göremiyorum dedi bende okulun başladığı oyüzden fazla vaktim olmadini söyledim oda bana bu gün mahalle deki eski poşet fabrikasına gel ama gelirken aliyide al yanına demişti bende noldu abi sorun ne dedim oda siz gelin sizinle bişey konusacam dedi bende tamam abi geliriz dedim oda düğmeye bastı görüşürüz dedi indi.Acaba bizimle ne konuşacak diye düşünürken durama geldimi farkedip hemen indim ilk derse kıl payı yetistim kapıyı açtım herkez şöyle bi baktı sonra hepsi elindeki işe döndü bende en arka daki yerime geçip oturdum yanıma esmer kalıplı biri geldi adım mehmet dedi elini uzattı şöyle bi baktım içimden bu da kim be ne istiyo derken tanisalim istersen dedi bende benim adım da tolga dedim elini sıktım tanıştık bu gün burda otura bilirmiyim dedi tamam olur dedim aksama kadar mehmeti daha yakından tanıdım iyi biriydi belkide okuldaki tek arkadaşım o olurdu çıkışta mehmetle Dura kadar yürüdük vedalaştık.
Ben otobüse binerken Aliye mesaj attım arsaya gel oradan eski fabrikaya Gidecez yavuz abi çağırdı diye yazdım gönderdim. Hemen cevap geldi ali orda ne işimiz var ne yapacakmis bizi diye mesaj attı. Bende bilmiyorum sadece gelin dedi gidincee öğrenecez yazdım.
Arsaya geldim de ali çoktan gelmişti hemen Aliye selam verdim tokakastik sonra fabrikaya doğru yolaldik ikimizde heyecanla yavuz abinin ne diyeceni düşünerek yol aldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LiSeLiM
أدب المراهقينHerkesin yaşadığı o lise aşkı tertemiz saf o masum aşkını anlatan örnek bi hikaye Elbet sizde sevdiğiniz o liseli aşkı anlatı yo biraz gerilim biraz heyecan biraz mutluluk her şeyden birazcık olan bi hikaye