Bugün okul zar zor bitmişti bende eski sınıfim dan can dostum ali yi arayıp buluşalım dedim oda beni kirmadi gelceni söyledi ben de okuldan çıkınca arsaya gittim herzaman ki gibi sessiz ve asıl duruyodu aliyi beklerken elime yerdeki sprey boylarda bi kaçını aldım sol taraftaki yikilmak üzere olan evin duvarına birseyler yaziyodum ilk yazdım şey Boz ayı idi bu alinin lakabiydi ali güçlü kuvvetli oldu için ona ayı derdik ama bi süre sonra ayının sade oldunu düşünüp Boz ayı demeye başlamıştık spreyler bitmeseydi dahada guzelllestirecektim ama taslağını yaparken bitti ben de boş kutuları yere atıp kıral koltuna oturmaya başladım yorulmustum dinleniyordum ve etrafı seyrediyorum ali köşede görüldü siritarak geliyodu elinde siyah poşet vardı açtı ortaya koydu içinde iki tane bira ve yemiş vardı sohbet ederken içeriz diye almış.
Biralarin Kapanı açtı ve başladık sohbete ben ona babamın yaptıklarından dolayi yakınıyom oda bana destek çıkıyo babam annem kardeşim yağmuru sa alıp gittikten sonra iyicene saldı işi gücü bıraktı aksama kadar içip bir yerde siziyo ya da aksama kadar kahvede kumar oynuyo du Aliye bunları anlatırken biralari da yudumladik bitirdik tam kalkacaktık ki ali duvardaki yarım yamalak bozayi yazısını gördü ve gülerek bu nasıl çizim bunu 5 sınıf bebesi mi yaptı yoksa diyerek dalga geçiyordu ben se bayanın yetmedi için kötü oldunu soyluyordum ali yolda damgasını geçerken eve gelmiştim vedalaştık ve bn bahçe kapısını almıştım saatte baktım saat 6.30 du hava karariyodu içerden ses soluk gelmiyor ışık yanmiyirdu kapıyı açtım içeri girdim Peder yine evde yoktu sonra mutfa gidip birseyler atistirdim nerdeyse 3 aydır annem ve yağmuru görmüyordum özlemiştim ikisini kardeşim bu küçük yaşta perişan olmuştu daha 10 yaşında iken bunları yaşıyordu bunları düşünürken birden kapı çalmaya başlandı bizimki yine içmiş kafası güzel eve gelmişti kapıyı açtım içeri aldım kanepeye oldu gibi bıraktım orda sizip kaldı odama geçtim yata uyandım gözlerim günün yorgunluğu ile kapanıp uyuya kalmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LiSeLiM
Teen FictionHerkesin yaşadığı o lise aşkı tertemiz saf o masum aşkını anlatan örnek bi hikaye Elbet sizde sevdiğiniz o liseli aşkı anlatı yo biraz gerilim biraz heyecan biraz mutluluk her şeyden birazcık olan bi hikaye