BÜYÜK TEKLIF

85 33 7
                                    

Fabrikaya geldimizde kapıda iki adam Karşıladı bizi ikiside siyah giyimli mafya tipli adamlardı. Fabrika baya bi eski gorukuyordu açık sarı duvarları yüksek ve büyük pencereleri kırık camları ile korkutucu gorukuyordu. Yavuz abi bu eski poşet fabrikasını sinak olarak kullanıyordu. Adamlardan biri bize eşlik ederek yavuz abinin ofisine götürdü yavuz abi bizi görünce aya kalkıp hoşgeldin etti ikimizde masanın önünde duran karşılıklı koltuklara oturduk ofis sade ama güzeldi baya begenmistim ofis dizynini ali stresten sağ ayağını salliyordu kapı çaldı dışardaki adamlardan biri üç tane çay getirip çıktı çayları karistiriken yavuz abi hal hatır sordu okul sonu ne yaptimizi sordu bizde boş geziyoruz dedik buna sevinmis gorukuyordu sonra bize paraya ihtiyacimiz olup olmadığını sordu bizde yani şimdilik bi sıkıntımizin olmadığını söyledik yavuz abi her sıkıntınız olmadığı zaman beni araya bilirsiniz dedi.
Bizde yavuz abiye teşekkür ettik gerekti zaman onu arayacağımizi söyledik yavuz Abi azindaki baklayı sonunda çıkarmıştı ayağa kalktı bize doğru yaklaştı ve önümüzdeki masayı geriye çekerek üstüne oturdu bize bakarak çocuklar size bir teklifim var çok ana çok para kazanacak siniz kazanırken benide kazanacaksiniz demişti bizde o nasıl olacak ki abi dedik siz işi kabul edin hemen kazanmaya başlayın demişti ali de ne iş yapacağız ki abi biz demişti Aliye yaklaştı ve : siz sadece verilen adresteki sırt cantasini alıp bana geçireceksiniz demişti her getirdiğiniz çanta başına 500 kağıt alacak siniz diyordu ben bu işten huylanmistim bu işte bi iş var diye düşünürken ali birden abi o çantaların içinde ne var ki bu kadar çok para ediyo demişti yavuz abi siz orasını bosverin siz sadece teklifi kabul edin demişti bize iki gün düşünmek için zaman vermişti bizde ordan vedakasirken düşüncegiz abi demiştik Aliyle fabrikadan ayrıldık mahallenin yolunu tutuk teklifi düşünüyorduk...

Arkadaşlar votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen destek verin yeni bölümler daha çabuk gelsin voteler enler tekrar teşekkür ediyorum:-)

LiSeLiMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin