Nouar rende mijn kantoor binnen en nam plaats aan de grote ronde vergadertafel in mijn kantoor. 'moet jij mama niet eerst groeten' zei ik. 'nee ik word namelijk wakker met mama in 1 huis schat ik zie haar elke ochtend en heb haar al gegroet' zei nouar bot. 'je kunt ook nooit echt normaal als een volwassen persoon je gedrag aanpassen hé' zei ik. 'what ever zullen we beginnen met de bespreking van de lijn die ik zal presenteren' zei Nouar. 'zoals ik al zei PAILLETEN dat word ons ding dit jaar! Nouar&Mijn moeder stemden in. Ik belde Esma om de schetsen te laten maken&ze langs het Atelier te brengen. 1 uur later, Dubai Mall ALYBOUTIQUE Asalam o Alaikoem mvr Al Yaseen wat fijn dat u tijd had om een bezoekje te brengen zei Salma (de vestigings-manager) Wa Alaikoem o Salam Salma wat heb ik jou lang niet gezien meid! Haha dat klopt mvr Al Yaseen. Oke schat back to bussines hoe gaat het met de verkoop wat moet er bijgevuld worden & wat kan weg? Is er iets defect in de winkel heb je nog wat nodig je kunt het opschrijven opsturen naar Esma mijn PA en dan zal ik ernaar kijken en het regelen. Dat zal ik doen mvr Al Yaseen bedankt voor de moeite. Oke ik ga maar weer Salma ik moet nog langs Mohamed (broer) op het Olieplatform om daar een gesprek te voeren met een aantal boekhouders 😥😭 SSAAAAAAAAAAAAAIII!!!! Hahahahaha oke mvr fijne dag verder! Jij ook hbiba (schat) Aangekomen bij AL YASEEN CORPORATIONS. Yasmin Al Yaseen en zo overhandigde ik de sleutels van mijn Mercedes aan de portier van het gebouw om mijn auto te parkeren. Goede middag mvr Al Yaseen Mnr Al Yaseen verwacht u op de vergaderzaal van de 9de verdieping zei de dame van afdeling Receptie. Bedankt en ik schonk haar een glimlach. Ik stapte de lift uit en zag een ontzettend mooie grote ruimte met een mooie glazen vierhoekige tafel, mooie glazen stoelen & een prachtig uitzicht op Palm Beach. 'Yasmin mondje dicht met wat er momenteel uit jou mond komt kunnen we oceanen mee vullen' zei Mohamed. Ik rende op hem af en hij nam mij in zijn armen mijn lieve grote broer niemand behlave mijn vader bij wie ik me zo veilig voel als hem, er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen om zich samen met mijn broer te bevinden hier in deze kamer. Mooi donker blond opgeschoren haar een mooi getinte huid, prachtig witte tanden en een stijl waar je U tegen zegt!
.......'Yasmin je staart hahahaha' zei Mohamed. 'Oh ja sorry ik heb gewoon een prachtige broer Ma sha allah'
*klopklopklop* ja binnen riep mohamed.
Ik ben niet snel onder de indruk van iemand maar wat ik hier zag oh wauw
'Yassine mijn broeder hoe was je vlucht riep Mohamed'Kort deel in moet er nog een beetje in komen 😅❤️
JE LEEST
Yasmin and the Al Yaseen's
RomanceMy dubai! Lees hier meer over het leven van de Marokkaanse Yasmin Al Yaseen en haar BussinesFamily.