"Yassine broeder kom binnen, ik heb hiernaar uitgekeken!" zei Mohamed. "Mootje bro haha hoe gaat het man" riep hij terug. Ze groette elkaar uitbundig en ik nam plaats aan tafel met de kwaliteiten die de nieuwe accountant van Al Yaseen Corporations over moet beschikken. Het is een hele lijst Mohamed is wel heel kieskeurig ik hoop dat we iemand zullen vinden. Ik hoorde dat Mohamed mij riep en liep naar hun toe. "Yasmin dit is een goede vriend van mij uit Rotterdam, zijn naam is Yassin hij is de nieuwe accountant van ons bedrijf" Huh maar waarom ben ik dan hier? Zouden vandaag toch opzoek gaan naar een accountant, Mo je verspilt mijn tijd in deze tijd had ik al de voorbereidingen van het benefiet van vanavond kunnen doen" riep ik boos. "Uhm Mootje ik denk dat ik ga" en Yassine verliet de ruimte. Mo verontschuldigde zich maar ik liep gelijk weg. Wat een eikel ik heb niet alle tijd van de wereld. Oke ik overdrijf wel een beetje maarja het is gewoon stom ik hou niet van verassingen.
18:00 Yasmin's huis.
"Wauw bedankt, je hebt me echt prachtig opgemaakt" zei ik Salma (vesteginsmanager ALYBOUTIQUE) ik bewonderde mijn lang gestyled haar, ze had er onderin wat mooie pijpen krullen in gemaakt. Mijn ogen waren prachtig beige met goud & nude lippen. Ik heb mijn jurk al aan een mooie lijfjurk met pailleten van ALYFASHION. Ik ben er trots op! Ik doe mijn nude louboutain stilleto's aan & stap in mijn Rolls-Royce Phantom en vertrek richting mijn ouders strandhuis waar het benefiet zich plaatstvind.
Aangekomen bij Al Yaseen strandhuis Palm beach.
20:00
Ik liep binnen na het parkeren van de auto er waren al veel gasten en ik moest zo over een half uurtje een speach geven ik ben er super goed, dat kunnen we niet van mijn moeder zeggen hahaha ze raakt altijd in paniek en begint te stotteren. Ik heb dat van mijn vader dat zelfverzekerde standvastige gedrag.
20:30 Yasmin speach.
Ik stond op het podium mijn vader had mij aangekondigd, iedereen klapte en ik vroeg om stilte en begon met vertellen.
"Hallo allemaal, bedankt voor jullie aanwezigheid en bijdrage aan het project van mijn ouders 'help de mensen naar het leven dat de mens verdient' ik wil eerst even een applaus voor jullie zelf! Ik ben de op een na oudste van ons gezin, ik ben de oudste van de meiden. En het 2de kind van de 4. Ik heb kort geleden het bedrijf van mijn moeder overgenomen, het bedrijfsleventje is druk druk druk. Alles moet optijd en goed geregeld zijn, dat hebben mijn ouders ons altijd geleerd wees zuinig & goed met wat je hebt. Wij zijn alle doorsnee mensen met een goed vermorgen, waarom zullen wij onze broeders en zusters dan niet een handje helpen en hun ook het goede leven te laten ervaren! Bedankt allemaal geniet van deze mooie avond Ma3a Sallamaa"Ik liep het podium af richting Mohamed & Zijn vriend waar ik de naam inmiddels nog niet van weet.
"Yasmin! Je speech prachtig zusje, niemand had het zo mooi als dat jij het doet kunnen verwoorden" zei Mohamed. Ik ontbloote mijn mooie witte tanden en bedankte mijn lieve grote broer. Mijn broer vroeg mij of ik Yaseen (de naam van zijn vriend) een rondleiding door het huis kon geven. En ik stemde in, zag geen reden om het niet te doen. Ik hield mij nooit bezig met jongens was altijd veel te druk met school, familie, the bussinesworld.Dus zo begon ik met het rondleiden van Yaseen, hij was zelf niet zo spraakzaam merkte ik, dus begon zelf het gesprek.
"Dus Yaseen jij bent de nieuwe Accountant van mijn broer zijn bedrijf" hij keek me aan en zei "Ja dat klopt" wauw wat is dit voor raar gevoel, ben ik nou verliefd? Nee dat kan niet Yasmin Al Yaseen! Verliefd? Nee echt niet! "Heb je al veel werkervaring?" Hij keek mij recht in mijn ogen aan. Wauw wat is hij knap hij had een mooi donkerblauw pak aan met een witte stropdas, hij is mooi getint netals ik en heeft prachtige donkerblonde haren en een mooie witte lach waar je U tegen zegt. "Yasmin hallo?" Hij wekte mij uit mijn eigen gedachtes door op mijn arm te tikken. "Oh sorry ik ben een beetje moe" loog ik "Haha ik had het over mijn werkervaring, heb gewerkt voor het Nederlands Koninklijke Huis" "Oh wauw wat goed!" Antwoorde ik. Hij is echt prachtig, Yasmin doe normaal geen jongens je runt een High Fashion Couture Bedrijf je kunt geen afleidingen gebruiken. En zo gingen de stemmetjes in mijn hoofd door met een onderlinge discussie. Ondertussen waren we in de grandioze tuin van het strandhuis aangekomen, ik was uitgeput aangezien dit huis net een paleis lijkt en we a zeker 13 etages hebben doorgekeken. Ik besloot even te zitten op de schommelstoel in de tuin, en Yaseen volgde mijn voorbeeld en nam plaatst naast mij. We hebben elkaar wat beter leren kennen. We hebben dezelfde interesses,leeftijd,inzicht op zaken, en ga zo maar door.De avond was voorbij, en ik besloot te overnachten bij mijn ouders thuis Mohamed en Yassine besloten ook hier te blijven. Ruimte zat hé! Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik was van plan een douche te nemen dus zocht mijn weg naar de hal waar zich het sleutelkastje bevind, en zocht gauw naar het sleuteltje van mijn kamer. Ik zag een mooie goude sleutel met een labeltje waarop Yasmin in mooie Arabische letters stond. Ik liep naar de 3de etage en nam een douche.
30 minuten later ...
JE LEEST
Yasmin and the Al Yaseen's
RomanceMy dubai! Lees hier meer over het leven van de Marokkaanse Yasmin Al Yaseen en haar BussinesFamily.