Ik kwam aan in mijn oude kamer, ik woon nu al 2 jaar in mijn eigen huisje en er is niets veranderd hier. Ik liep naar mijn grote inloopkast waar alles nog precies stond als eerst. Ik pakte een zwart basic hemdje en een zwarte nike tech fleece broek, en opende de deur richting de douche.
Ik kwam onder de douche vandaan en smeerde mijn lichaam in & deed mijn nachtcreme op voordat ik het vergeet. Ik keek aandachtig naar de spiegel. Mijn mooie bos donkerblonde krullen mijn mooie egale getinte huid. Ik ben trots op mijn uiterlijk, zowel mijn innerlijk Alhamdoulilah!
Ik ging mijn kamer uit opweg naar die van Mohamed toen ik Yassine doorzoekend de kamers zag bekijken, vast opzoek naar de logeerkamer die zich naast de mijne bevind. "Hey Yassine kan ik je ergens mee helpen" vroeg ik hem. "Oh ik zag je niet staan.. Uhm ja de logeerkamer?" vroeg hij terwijl hij zijn tanden bloot glimlachte. Wat doet deze jongen toch met mij dacht ik bij mezelf. " Loop maar mee je slaapt naast mij" zei ik. "Naast jou? Huh?" Vroeg hij verbaasd. "Uhm nee nee jou kamer bevind zich naast de mijne" beantwoorde ik zijn vraag zonder hem aan te kijken van schaamte. "Oh haha" .... "Oke dit is je kamer hier heb je de inloopkast waar je je spullen kunt plaatsten hier is de douche zo stel je de juiste tempraturen in zo stem je de TV in op je favo kanalen..." en zo vertelde ik al het nodige. " Ik hoop dat ik dit allemaal onthou, shokran bezaf Yasmin" en hij rijkte zijn hand uit. "Ik schudde zijn hand met een raar gevoel in mijn buik, wat is dit toch? Ben ik nou echt verliefd? Maar je kent hem net 1 dag! Bestaat het toch! Liefde op het eerste gezicht? Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Yassine die met zijn andere hand voor mijn gezicht zwaaide en mijn naam riep. Yasmin? Hallo? Aarde aan Yasmin! "Oh Yassine ja juist sorry was even weg met mijn gedachtes" zei ik snel "Als je nog wat nodig hebt of iets niet kunt vinden, de deur naast je" zei ik en liep snel weg. Ik liep snel naar Mohamed zijn kamer waar ik hem aantrof aan zijn bureau met een berg papieren, zijn Macbook & aan de telefoon met mijn ouders die zojuist in het vliegtuig gestapt zijn onderweg naar de Malediven voor een korte vakantie van 2 weken. The house is ourssss! "Varkentjeeeeeeeeee!!!" En daar ik werd keihard op het bed geduwd door Mohamed die met zijn lichaam op mij sprong. We lachte ons kapot en ik vroeg Mohamed of hij later verder kon werken en of we nu lekker ons zelf zouden volpropen beneden in de Cinema met een goede dramafilm. Ik dacht aan Mr. and Mrs. Smith (blijft een leuke film) " Is goed ik werk dit even af en ben binnen 15 min beneden zet jij alfast alles klaar, en haal jij Yassine even of hij ook mee kijkt?" Zei hij terwijl hij van mij af kwam. " Oke koe ik ga im out byeeeee koe of moet ik zeggen moeeee koe" zei ik lachend om mijn eigen grap. "Jij moet springen van de brug je hebt een keus of je springt of ik duw je" zei Mootje heel droog. "Oke ik geef toe slechte grap" en ik liep weg richting de logeerkamer van Yassine. Ik maakte de deur open en zag dat Yassine met zijn ontblootte rug naar mij toe stond. Hij draaide zich om en wow damnnnn sexxxxxy S TO THE X-PACK!!! "Hey Yas mag ik je Yas noemen?" "Uhm ja uhm ja hoor" zei ik ik zag in de spiegel achter Yassine dat ik rood kleurde en keek snel naar de grond. "Kom je zo ook movienight met Mo&Ik?" Stelde ik voor. "Ja hoor dat is oke wacht even een shirt zoeken dan loop ik gelijk met je mee Yas"1 uur later..
De film is al bijna aan het einde gekomen, en ik zit tussen de jongens in. "GOOOO ANGELINAAAA" riep mo hard. "Als je nog een keer zo hard schreeuwt sla ik je" riepen ik en yassine tegelijk. "Hahaha telepatie Yass lekker hoor" riep Yassine terwijl we elkaar de box geven. Mo was alweer aan zijn werk gegaan en Yassine bood aan alle rommel op te ruimen. Ik zat alleen in de cinema mijn aflevering van KUWTK te kijken, toen ik in slaap viel. Ik voelde dat ik opgetild werd en dacht dat het Mo was dus sliep rustig verder in zijn armen.
761 woorden ik ga zeker morgen of vandaag nog verder schrijven. Heb zoveel goede ideeën voor dit boek stem, verbeter, complimenteer alle soorten feedback zijn welkom lieve lezers! Much love Y.A.L.Y
😘😘😘😘😘
JE LEEST
Yasmin and the Al Yaseen's
RomanceMy dubai! Lees hier meer over het leven van de Marokkaanse Yasmin Al Yaseen en haar BussinesFamily.