Karakter Tanıtımı

146 4 0
                                    

KÜBRA DOĞAN

Koyu bir FENERBAHÇE fanatiği!
Gökhan Gönül hayranı, uğurlu sayısı 77. Limonlu kek ve çikolatalı süt vazgeçilmezi. Rahat bir kişiliğe sahip. Gezmeyi çok seviyor, özellikle Kadıköy' ü. Sosyal medyada tanınıyor. Futbola olan ilgisi ve güzelliğinden, erkeklerin dikkatini çekiyor. Tişörtlerini erkek reyonundan alıyor. Saçlarıyla uğraşmayı çok seviyor. Grafik ve Fotoğrafçılık bölümünde okuyor. Yeteneğinin farkında ve bir çok çizim çalışmaları var. Takma adı yok.

CEMİLE ÇETİN

Sempatik ve şirin bir kişiliğe sahip. İnsanların sıkması için yaratılmış harika yanaklara sahip. Zeki bir kız. Zeki ve güzel. Küçük bir bedene sahip. Ufak tefek. Bazen gözlük takıyor ve çok yakışıyor. Derslerine önem veriyor. Gezmeyi çok seviyor. Arkadaşlarıyla olduğu sürece yerin ve zamanın onun için bir önemi yok. Wattped kullanıcılarındandır. En sevdiği hikaye ÖFA (Ölüme Fısıldayan Adam). Bir gün Francisco Lachowski' yle tanışıp, 'karısının çok çirkin olduğunu ve ondan ayrılıp kendisiyle evlenmesini' söylemeyi hayal ediyor.

GÜLSEREN GEREK

Uykuya aşık bir kız. Kek poşeti koleksiyonu ve taklit yapma yeteneği var. Adından nefret ediyor. Arkadaşları ona 'Papatyaseren' ve ya 'Gereksiz' diyor. İnsanlara pislik yapmayı çok seviyor. Uyumlu bir insan. Ayrıca sınıfta Cemile' nin tek rakibi ve en yakın arkadaşlarından. Derslerden nefret etmesine ve hiç çalışmamasına rağmen şu ana kadar aldığı en düşük not altmış sekiz. Bu özelliği yüzünden arkadaşları ona uyuz oluyor. Çok güzel bir kız. Kübra kadar fanatik olmasa da o da Fenerbahçe li ve Galatasaray lılardan nefret ediyor. Erkek tişörtlerini ve gezmeyi çok seviyor. En büyük özelliği midesiz oluşu.

KUZEY BAŞARAN

Mavi gözleri ve kıvırcık saçlarıyla, haddinden fazla tatlı ve yakışıklıdır. Diğer yaşıtlarına göre daha sert bir yapısı var. Lise son sınıfta. Eğlenmeyi bilir, sürekli takıldığı bir arkadaş grubu vardır. Gitar ve piyano çalmayı biliyor. Sesi berbat. Yüzme ve basketbol sporlarında iyi.

EMİRHAN SAĞLAM

'Sarı' olarak anılıyor. Kuzey' in yakın arkadaşlarından. Yakışıklı ve sempatik bir tip. Espirili ve sıcakkanlı. Babasının bir mekanında Kuzey'le ve bir kaç arkadaşıyla sahne alıyor.

KEREM KARA

Yerinde duramayanlardan. Gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi-çekilmeyi çok seviyor. Yurt içi ve dışı bir çok yer gezmiş. Dört tane dil biliyor. Edebiyatı ve şarkı sözü yazmayı çok seviyor. Kuzey lerin grubunda yer alıyor ve onlara şarkı yazıyor. Yakışıklı bir bey.

EYMEN DOĞAN

Kübra' nın kuzeni. Sevgilisi var. Aşkı erken yaşta tadanlardan. Kübra' yla araları çok iyi. Koyu Fenerbahçeli olması cabası. Formasında 2011' den beri kadroda olan bütün oyuncuların imzası var.

Yaş On SekizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin