Okula gittigimde tuhaf şeyler oldu.
Sırama oturmuştum ve dersi dinlemiyorum.Başımi siraya koyup uyudum.
Uyandigimda sinif bostu.Galiba ders bitmis diye düsundum ama niye Boram bana haber vermediki.Arkami döndugumde yalniz olmadigimi farkettim.
Sinifimizda hic konusmayan sesini bile bilmedigim bir çocuk var.Iste tam arkamdaydi.Ben onu seviyordum.Ama söyleyememistim.Olacak-lardan korktugum icin.
Sirasinda uyudugunu farkedince ses cikarmadan çıkmaya çalistim.Ama duydu ve uyandi arkamdan seslendi.
-Hey bir sey unuttun bir defter var.
Sesi sanki söylemek istemezcesine öyle soguktu ki birden üsumus gibi titredim.Alip kekeleyerek tesekkur ettim ve deftere ciktigimda baktim.
Ama bu benim degildiki.Siniftan birinin olmaliydi.
Actigimda defter olmadigini anladim.Neydi bu ani albumu filan mi?Lise 1'e baslarken ki cekindigimiz sinif fotografi.Ben nerdeydim?Bulmam zor olmadi cunku kirmizi kalemle yuvarlak icine alinmistim.
Neden oldugu hakkinda fikrim yok.Çevirmeye devam ettim ve benim fotograflarim icin yapilmis bir album oldugunu anladim.Bi dakika?Benim icin yapilmis album mu???
Hangi takintili insan yapmisti?
Cevirmeye devam ettim.Benim lisede 1 deyken cekilmis benim bile bilmedigim sürüsü ile fotograf.Siramda otururken,beden dersinde kosarken,tahtaya yazi yazarken,arkadaslarimla bahcedeki bankta otururken.Ve daha birsuru.
Sonra ki sayfada lise 2 yi okudugum senenin yazdigi sayfada o yilki sinif fotografi.O fotograf dehsete dusmemi sagladi.
Kalp icine alinmistim...
Gercekten biri bana ya oyun oynuyor ya da???
Gercekten birinin saplantisiydim...
Iste yine fotograflardan bir kaci ve!!*!&$**
O an ki fotografi mi nasil cekmis??? Sevdigim cocugun sevgilisi bana herkesin onunde tokat atarken!!Ve o cocuk bana veda ederken
O an gozlerim doldu.Ama ben onu cok sevmistim.Ve diger seyler geldi aklima.
Flasback(2 sene once)
Gozlerimin doldugunu hissetmistim.Tokat atildiktan sonra kalbimde ki acidan baska bir sey hissetmemistim.
Onun önunde hemde kacinci kez...
Kizin yanina geldi ve kolundan tuttu onu ittirip beni cekistirdi.Kimsenin olmadigini dusundugu bir yere geldigimizde konustu.
-Ozur dilerim bir daha hayatini mahvetmiyecegim.Ben gidecegim soz veriyorum gidecegim.Canini cok yaktim senin.Ama lutfen bana aşik olmayi kes.Senden uzak durmaliyim.
-Ka-i bee-ni bı-bırakma.Ne-neden gitmeggk zorundasinn-kigghh
-Cunku sana aşik oldum.Ama gitmek zorundayim.Beni kendine cekmemen gerek bu yanlis.Hayir kesinlikle olmaz.Hayir sana aşik olmamam gerek basimiza gelecekleri bilmiyorsun.Sana zarar veremem.Beni sevme ve artik benden uzak dur lutfen...
Ve uzaklasti.Beni oyle birakip gitti.Arkasindan bile gidemedim.Oda herkes gibi beni birakti.Neden sevdiklerim benden uzak durmaliki.Bugune kadar sevdigim herkes gitti.Ilk once Lay simdide Kai.
Ben canavar miydim?
Flasback end
Fotografla birlikte yine hersey aklima geldi.Lay, Kai sevdigim herkes beni birakmisti.Kimseye aşik olamamistim ben ondan sonra aşik olamamistim kimseye gitmesinler diye.
Sevsemde soylemedim icimden sevdim.Sanki biri vardi da kimseyi sevmemi istemezmis gibi.Hep onlarin gitmesini sagliyormus gibi.Belki benim yuzumdendir.
Benden kacmislardir.Ben simdide onu sevmistim.Sesini hic cikarmayan.Sinifta var mi yok mu bilinmeyen.O cocugu.
Sesini duydugumda kekeledigim.Gordugumde kalbimi tekleten Do Kyungsoo'ya...
Derste ne kadar ona bakmamaya calissam da hoslanmadan sevmeye gecmistim galiba.Ama ona da bisey olur diye üzuldum.Soylemedim.
Sustum.Dusuncelerimden siyrilip sayfalari cevirdim.Her sey vardi burda galiba.Son sayfaya geldigimde elimden firlattim defteri gordugum seyle.
Bu 10 dakika once ben sinifta uyurken cekilmis bir resim ama nasil hemen bu!Nasil olur!
Psikopatin biri bana takmis,saplanti yapmis.Belkide yanima yaklasanlari ölduruyor felandir ha?Ne sacmaliyorum.
Korkuyordum ama sinifa gittim.Gitmeliydim ve ögrenmeliydim.Sinifa gittigimde sira arkadasim Bora nin yanina oturdum.
Dersi dinlemiyordum ve bir seyler dusunuyordum.Olanlar hakkinda ve arkami dondugumde yine o soguk bakislarla karsilastim.(medyadaki foto)
Ama bu kez daha farkliydi.
Daha derin...
Daha ürkutucu...
Daha uzun...
Sanki bir sey biliyormuscasina,bisey anlatiyormuscasina.San-ki oda beni seviyorda korkuyormuscasina.
Kai'nin dedigi gibi uzak durmasi gerekiyormus gibi...
Farkli...
Tuhaf...
Ve urkutucu...
Sadece ask gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Passion
FanficKim kendi saplantilisina aşik olabilirki? Bazen zarar verip sonrada sanki o birsey yapmamis gibi kendini affettiren bir ruh hastasina? Olur mu demeyin! Ben oldum iste!Hemde onun beni sevdigi gibi bende onu sevdim! Ve onu eski haline döndürdüm! Benim...