Tutsak

34 3 0
                                    

  Arkami dondugumde birinin geldigini farkettim. Gelen kisi Kyungsoo idi.NE!Kyungsoo mu?

-Kyungsoo burasi senin evin mi?

-Evet.Neden geldin.

-Beni mi seviyorsun?

-Hihim

-Ama burada platonik aşik yasiyodu.Siz onla ayni evde mi yasiyosunuz?Sen onu öldurup bana iyilik mi yaptin yoksa?

-Neh?Platonik aşik dedigin tanik ben olmaliyim...

-Neyden bahsediyorsun?Uzak dur.Yaklasmasana be.Git basimdan. Korkutuyorsun!Imdatt!!!

-Cha in ha cok delisin.Sana o kadar ipucu verdim.Sana o albunu verdim.Sence o son fotografi nasil iki dk da bulmus olabilirim?Bunu anlamaliydin.

-Ben seni seviyodum ama takintili yuzunden sende gitme diye soylemedim.Ne oldu biliyor musun?Takintili kisi sen ciktin!Aish nasil bir hayatim var.Ben gidiyorum.Chanyeolda kayboldu zaten...

  Ilerleyen kizi kolundan cekip durdurdu.

-Gidemezsin!

-Nedenmis?Beni engelleyen ne?

-Chanyeol burda!

   Kiz saskinca bakakaldi.Ne oldugunu anlamamis.Hala şaka olmasini bekliyordu.

  Kizi cekerek goturdu bir odaya.Geldiklerin de kapiyi acti ve iceri itekledi.Kiz girince ozlemle koşmustuki elbisesinden tutuldu.

Inha-Chanyeolll!!!

Soo-Hic bir yere gitmiyorsun!

Cy-Novubidubodabino

Soo gidip Chanyeolun agzindaki banti cikardi.Egilip konusmaya basladi...

Soo-Simdi bak burdan seni birakacagim senle bir derdim yok ama kimseye burdan bahsetmeyeceksin.In ha nin burda oldugunu soylemeyeceksin yoksa kotu seyler olur.

Cy:A-ama ona birse-

In ha-Chanyeol hemen git burdan uzaklas ve ben yokken herkesi idare et.

  Chanyeol itiraz etsede In ha ona kizginca baktiginda cekip gitti.

  In ha yere oturmus korksada konusmasini bekliyordu.

  Soo elinde yemeklerle geri dondu.

Soo-Al ye sunlari okuldan geldigin icin ac olmalisin.

In ha-Hayir!

Soo-Inadindan dolayi ac mi kalacaksin?

In ha-Senin elinden hic bir sey yemiyecegim!Acliktan ölsem daha iyi!

  Soo sakinligini koruyordu ve olabildiginca sakin cevap veriyordu.Onu kirmak istemiyordu.

Soo-Neden?

Inha-Beni öldurmek isteyebilirsin.

Soo-Ama seni seviyorum.Neden bunu yapayim ki?

In ha-(yemegi ve tepsiyi firlatip doktu)Bende seni seviyordum ama gercekleri görunce öldu askim.Senin de  beni öldurmen o kadar zor olmaz degil mi?

   Soo kizin tavrina sinirlenip kizi ittirdi.Ama sonra pisman oldu.

-Ne diyorsun sen be?Seni sevmememi mi istiyosun?

   Kiz geriye birkac adim sendeledi.Sonrada ayagi kayip dustu ve basini dolabin kiyisina carpti.Soo saskinlikla bakakaldi ve hemen yere egildi.

-I-iyi misin?Ben bunu yapmayi k-kesinlikle istemedim.Özur dilerim.

-Senden nefret ediyorum!
 
   Iste en cokta bu kirdi onu.Kizin bunu söylerken nefret dolu bakislari yakmisti onu.

    Uzatilan eli itip kendi kalkti.Alnindaki kanlari bile farketmiyecek durumdaydi.

   Yere coktu ve aglamaya basladi.Kafasini aniden cevirdiginde gordugu yuzle irkti.Elinde bantla yanina kadar egilmis cocugu farketti.

Soo:Yara bandini yapistirdigimizda kanamaz.

   Dedi ve yara bandini yapistirdi.Sonrada bantin ustune bir öpucuk kondurdu.Kiz ona saskinca bakarken konustu:

Soo-Artik acimaz git ve iyi bir uyku çek.

  In ha suan ne durumdaydi.Karisik hisler duyuyordu.Dusunsenize
bir kac kisiyi seviyorsunuz ve takintili bir platonik onlari sizden uzaklastiriyor.En sonunda birini seviyorsunuz ve ona soyleyemiyorsunuz gitmesin diye.Ama bilin bakalim ne oluyor.Sevdiginiz kisi takintiliniz cikiyor...

In ha:

  Ben hala bir seyleri anlamiyorum.Yada anlamak istemiyorum.Yada gercekten bir aptalim.Nasil bunca senedir beni sevebilir?Nasil bunu anlayamadim ki?

  Beni seviyor mu anlamiyorum.Canimi yakan o gelip acimi hafifleten de o.Bir anda ruh hali degisiyor.

  Kizginken bir anda sakinlesiyor.Sanki 5 dakika önce olanlari hatirlamiyor gibi.Ama sanki tek hatirladigi benmisim gibi.

   Buradan kacmali miyim?Korkuyorum ve kacmak istiyorum.Ama ayni okula gidiyoruz.Beni bulabilir ki.Lanet olsun gitmek  de istemiyorum ki.(Lanet olsun Jaysin(Seyma))

  Onu seviyorum.Evet hala.Bana delirmis ya da salak diyebilirsiniz ama ben buna karsi olamam.Hislerim hala devam ediyor.Onu tam 2 yil sevmisken ve soylememisken bunu yapamam.Simdilik en iyisi uyumak.

Yazar anlatimi:

  Gece 2 gibiydi.Kiz dusunceleriyle birlikte uyumustu.Soo gece onu merak edip odaya girdi.Yanina kadar gitti ve basucunda egildi.Kiza yaklastiginda birseyler sayikladigini anladi ama cok az sesliydi.Anlamadi ve icinden bosver dedi.Kizin yuzundeki saclari cekti ve gulumsedi.O cok masum diye gecirdi icinden.Korkmus olmaliydi ona gore ama o korkmasini istemiyordu ki sadece kendisini sevmesini.Ve onu bu batakliktan kurtarmasini.Cunku onun tek ihtiyaci sevgiydi.Gercekten sevilmeye ve gercek bir siginaga...

    Kiza biraz daha baktiktan sonra onu incitmekten korkarak yanagina elini dokundurdu ve dokundurmasiyla cekmesi bir oldu.Gozleri kocaman acildi ve konustu.

-Ama sen yaniyorsun!!!

  Hizlica elini alnina koydu.Atesinin oldugunu anladiginda hasta oldugunu farketti kizin.Sikayetlenmeye baslamisti:

-Nasil boyle olursun anlamiyorum.O kadar sık hasta oluyorsun ki.Okula bir donemde toplam 25 gun gelmedin.Sonrada derslerinden geri kaliyorsun.Aish hasta olmani istemiyorum.

  Evet onun her okula gelmedigi gunleri sayiyordu.Cogunlukla hasta oldugunu da kuzenlerinden duyuyordu hep.

  Tam yerinden kalkip ıslak bez almaya gidiyordu ki kiz onu kolundan tuttu ve yari öksuruk yari konusmasiyla bir seyler soyledi:

-Gitme!!öho öho!Beni yalniz birakmaa.Sende gitme!!!

Cocuk onun sakinlesmesini istercesine egildi ve yanagindan optu:

-Bekle hemen gelicem.

  Gittikten 2 dakika sonra geri dondu.Elinde ki ıslak bezi katladiktan sonra kizin alnina duzgunce koydu.Kapsonunun cebinden cikardigi ilaclari da cikarip suyu doldurdu ve kiza icirdi.Kiz ne yaptigini anlayamiyordu bile.O anlik uykusuyla cocuga sarildi ve birakmadi.Oylece uyuyakalmisti.Cocuk ilk basta şasirsada sonradan gulumsedi ve sabaha kadar kizin yaninda kaldi.

Bu hikaye tuhafima gidiyor ajjsjs.Ürperiyorum dogrusu kendi yazmama ragmen.Yazasimda gelmiyor ic karartici ya.Neyse zorla yazdigim bolume oy verin ajsj.Bu arada farkettim ki bolumlerin basliklari hep T harfiyle basliyor.Bende cozemedim bu gizemi jsjsja.Iyi geceler.

Saranghae♡♥♡

Just PassionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin