Orang ramai memandang nya tidak dihiraukan disebabkan terlalu gembira. Hampir satu hari chorong mencari kerja sekarang baru jumpa. " harap-harap aku dapat kerja ni " kata chorong dalam hati.
Chorong mencabut kertas tersebut lalu masuk ke dalam cafe tersebut dengan hati gembira + berdebar. Chorong pon menuju kearah kaunter .
" erm . Annyeong cik " sapa chorong pada seorang yeoja cantik yang menjaga kaunter itu.
" annyeong, nak pesan minuman ke? " tanya yeoja penjaga kaunter itu pada chorong.
" eh. eh tak .. saya nak tanya pasal ni je. " jawab chorong sambil menletak kertas yang dia pengang dari tadi di atas meja.
" ooh .. cari kerja rupa nya, sekejap ya cik. Cik duduk la dulu " kata yeoja itu menyuruh chorong duduk dulu.
" ahh dae " chorong akur .
Yeoja itu terus ke masuk ke salah satu bilik disitu.5 minit kemudian.
Yeoja itu keluar dari bilik itu dengan senyuman nya yang pernah hilang dibibir lalu menghampiri chorong yang sedang menunggu nya.
" cik sila ikut saya " kata yeoja itu pada chorong. Chorong pon mengikut yeoja itu dari belakang. Sampai didepan bilik itu yeoja itu mengetuk pintu itu. Pabila mendapat respon dari orang dalam. Yeoja itu pon masuk di ikuti dengan chorong dibelakang .
" cik sora , ni lah orang nya. " kata yeoja itu pada yeoja yang bernama sora. Sora pon mengangguk kepala nya sambil tersenyum ramah.
" terima kasih wendy, awak boleh keluar " ucap sora pada yeoja yang bernama wendy itu.
Wendy senyum lalu keluar dari bilik itu.
" duduk la " suruh sora pada chorong yang hanya berdiri tegak itu.
" ahh dae " jawab chorong lalu duduk dihadapan sora.
" siapa nama " tanya sora ramah. Tak lupa tersenyum pada chorong.
" chorong imnida " jawab chorong bangun lalu bow pada sora dan duduk kembali.
" ah cantik nama macam tuan nya " puji sora pada chorong .
Chorong apa lagi. Merah la pipi dia bila ada orang puji nya.
" hehe .. gomawo cik. Nama cik apa " tanya chorong pada sora.
" kim sora imnida pengurus cafe ni " kenal sora.
" ouh " hanya itu chrong jawab .
" bila chorong-ssi nak masuk kerja " tanya sora pada chorong.
Chorong dengan soalan yanh soran ajukan padanya .. takkan la dia dah dapat kerja secepat itu.
" saya dah diterima kerja ke? " bukan nya menjawab malah chorong bertanya kembali.
" kan saya tanya awak nak masuk kerja bila? Makna nya awak dah diterima lah " jawab sora.
" hehe, kalau esok boleh " jawab chorong." sudah tentu boleh dan selamat berkerja ya " kata sora seraya menghulur tangan nya pada chorong .
Chorong pon menyambut huluran tangan sora sambil tersenyum.
" Gomawo cik sora " kata chorong.
.....
Malam itu keluarga chorong makan malam bersama kerana sudah lama tak makan bersama macam ni.
" chorong dah dapat kerja ke? " tanya tuan park
" dah appa, esok chorong mula kerja " jawab chorong sambil meneguk air putih.
" ooh. Kerja apa? " tanya tuan park kembali
" pelayan dekat cafe S " jawab chorong.
Tuan park hanya tersenyum lalu menyambung makan semula . Selesai makan chorong pon mengemas meja makan nya dan membasuh pingan . Selepas siap semua kerja itu lalu chorong masuk kebilik nya. Yang lain sudah tidur.
Chorong yang keletihan terus menrebahkan badan nya ke katil emput nya . Baru seminit chorong baring dia sudah terlelap.
.....
TBC
YOU ARE READING
( Suho x Chorong ) Our Love (STOP)
FanfictionJom baca ff ni >_< Title : Our Love Cast : Suho Chorong Other cast : Luhan Irene Genre : Sad Happy Romance ---- Mengisah kan luhan yang telah memutuskan hubungan nya dengan chorong dan mencintai orang lain . Cinta memang tak boleh dipaksa. Hanya ma...