Part 7

319 30 2
                                    

Di jepun

Irene baru saja sampai Jepun. Disebabkan dia cuti 2 minggu dia berkesempatan nak melawat kampung nya. Luhan dan irene telah lama menjalinkan hubungan mereka dan mereka sembunyi kan nya dari chorong sebab luhan melarang nya. Irene berasa bersalah pada chorong kerana merampas luhan dari nya. Tapi buksn dia yang merampas luhan tapi luhan datang padanya dan mengatakan dia cinta irene dan cintanya pada chorong telah pudar. Tak lama lagi irene akan bertunang dengan luhan dan sebab itu juga la irene balik ke jepun .

" oppa tak rasa bersalah ke dekat chorong " tanya irene pada luhan kini mereka ada di taman tema.

" memang oppa rasa bersalah. Tapi oppa dah tak cinta kan chorong dan cinta tak boleh dipaksa chagi-ah. Oppa dah jatu cinta pada irene bukan nya chorong lagi. " jawab luhan panjang lebar lalu berjalan mendahului irene . Merajuk la tu.
Irene berasa bersalah pula pada luhan kerana menayakan benda tu pada luhan . Irene mengejar luhan yang meninggal nya jauh dibelakang. Irene terus memeluk luhan dari belakang.

" mianhae oppa. Rene janji takkan tanya lagi pasal tu " kata irene seperti ingin menangis pada luhan.

Luhan melepas kan tangan irene dari memeluknya dibelakang dan menarik irene mengadap nya. Luhan mencium bibir irene sekilas.

" dah jangan nangis. Kan oppa dah pernah cakap dekat irene. Yang oppa dah tak cintakan chorong. Memang dulu oppa cintakan dia tapi sekarang oppa dah tak cintakan dia dan oppa hanya cintakan irene " ucap luhan pada irene. Irene terus saja memeluk luhan. Luhan membalas pelukan irene.

" dah .. jom kita happy sikit hari ini " kata luhan seraya menarik tangan irene mengikutnya bermain ditaman tema itu.

TBC

// Pendekkan. Author tak de mood nak tulis ff. Nanti author sambung ..
Please tinggalkan vote dan komen if you like my ff.

Kamsahamnida *bow*

( Suho x Chorong ) Our Love (STOP)Where stories live. Discover now