Part 4

265 29 2
                                    

" oppa rasa ... " ucapan luhan terhenti sebab dia tak sanggup melihat reaksi chorong selepas dia beri tahu perkara itu .

" oppa rasa apa? " tanya chorong.

" oppa rasa baik kita akhirkan hubungan kita sampai sini je " ucap luhan berterus terang.

Chorong terdiam seketika.

" hahahahahaha .. tak lawak la oppa " tawa chorong pada luhan dia ingat luhan bergurau.

" chorong-ah, oppa tak main - main la. Oppa nak hubungan kita sampai sini je. " ucap luhan serius membuat kan chorong yang tadi ketawa terus terdiam.

" waeyo oppa nak hiks putuskan hiks hiks .. " tanya chorong sambil mengalirkan airmata nya.

Luhan ingin memeluk chorong tapi chorong malah bangun dan meninggalkan luhan bersendirian ditaman.

" mianhae chorong-ah. Oppa tak boleh teruskan hubungan ni. Sebab dah terlanjur mencintai orang lain. Mianhae " guman luhan dalam hati ..

SKIP 3 HARI KEMUDIAN

Sudah tiga hari chorong tak keluar dari bilik nya dan menangis tak berhenti. Hati nya cukup sakit bila luhan ingin menakhirkan hubungan nya yang merela jalinkan selama 2 tahun . Dan luhan pun tidak lagi menghubungi nya selepas kejadian itu.

Tok .. tok .. tok ..

Pintu bilik chorong diketuk oleh seseorang. Chorong hanya membiarkan tanpa membuka pintu.

" noona buka la pintu ni " ucap seorang namja dari luar.

Senyap. Tiada jawapan dari chorong.

" noona .. sampai bila noona nak macam ni, Tao sedih tengok noona macam ini " ucap namja bernama tao itu.

Krekkk ~

Pintu dibuka dari dalam. Tao pon masuk kedalam terus menuju kearah chorong yang duduk disisi katil.

" tao-ah hiks .. " tangis chorong. Tao pun memeluk chorong.

Sedih tao melihat noona nya itu .. Siapa tak sedih melihat noona nya sedih. Tao pun ikut sedih dengan apa yang jadi sebab luhan dah bagi tahu yang dia dah putus kan hubungan nya dengan chorong.

" noona tao nak cakap sesuatu ni " kata tao pada chorong . Chorong pun melepas kan pelukan nya.

" apadia? " tanya chorong sambil mengelap airmata nya .

" tadi appa telefon tao " kata tao pada chorong yang appa nya menelefon nya .

Appa dan omma chorong tinggal di korea hanya dia dan tao je yang tinggal di jepun.

" buat apa appa telefon tao? " tanya chorong.

" appa nak kita tinggal dengan nya mulai sekarang dan esok kita harus balik korea " jawab tao, chorong pun terkejut dengan apa yang cakap kan.

" bo? Balik korea, noona taknak balik sana. " kata chorong berkeras tak ingin pulang ke korea.

" noona, kalau noona balik ke korea , noona pasti dapat lupakan kenangan noona dengan luhan hyung dan mulakan hidup baru disana. " ucap tao panjang lebar.

Chorong tampak berfikir dengan kata - kata tao. Kata kata tao ada betul nya juga jika kalau dia pulang korea dia boleh lupakan kenangan nya dengan luhan disini.

TBC

( Suho x Chorong ) Our Love (STOP)Where stories live. Discover now