***
„Louisi, takhle to už dál nejde."
Co se jim zase nelíbí, pomyslí si Louis. Nic jsem nepodělal, pokud vím. A dál sedí v tom nepohodlném koženém křesle a děkuje Bohu, že není parné léto a že se jeho stehna nelepí k té proklaté kožené věci.
„Podívej, ta „Larry věc" je už neúnosná. Ze začátku to možná bylo roztomilý, ale teď to zavání velkým průšvihem."
Ale ne, zase ta Larry věc, proč mě s tím pořád otravují, vždyť se snažím a navíc, jako by to nebylo jedno. A proč tu není Harry? Jeho se to týká stejně jako mě, ne? Hlavou mu neustále běhaly myšlenky, proč je tady sakra sám, proč tu není někdo z kluků, a proč „Larryho" nenechají být, proč jim tak leží v žaludku. Když v tom se najednou ozve Tom.
„Podívej, zavolali jsme tě, abychom to už nějak vyřešili. Navíc jsme pozvali jenom tebe, jelikož jsi nejstarší a měl by si nás pochopit, proč si myslíme, že to je pro image skupiny nebezpečné a proč to chceme zarazit."
Jistě, argumenty typu, že teenagerky žijí v představách, že je jednou potkají a vezmou si je za manžely znám moc dobře. Vím, že management staví hlavně na tom. S tímto pomyšlením se ušklíbne. Moc dobře tohle všechno ví a uznává, že je to pravda. Vždyť jejich fanynky tvoří více než 90 % všech fanoušků 1D.
„Sakra", zakleje polohlasně. Jsem na mrtvým bodě, pomyslí si. S Harrym je rád. Toho kudrnáče má rád ze všech nejvíc a obětoval by pro něj i ledvinu, chvíle s ním si bude pamatovat do konce života, ale nemůže být sobec a přivést všechny kluky tam, kde byli před X-faktorem. Co, vlastně hůř, lidi by je znali a díky Louisovi a potažmo Harrymu, by byli stále plni předsudků a odsoudili by je. To přece nemůžu dovolit, pomyslí si. Nemůžu zničit život pěti lidem.
„Fajn", zazní do ticha. Přidá si kuráže a už hlasitěji pronese: „Udělám to, skončím to."
„To je sice pěkné, že si tak odhodlaný, ale bude to chtít něco víc. Budeme to muset něčím pojistit."
„Pojistit?" zeptá se Louis nechápavě.
„Ano, pojistit. Uvažovali jsme, jak nejlépe docílit konce Larryho. Dohodli jsme se, že bude nejlepší, když ti obstaráme nějakou přítelkyni."
ČTEŠ
Pravý okamžik
FanfictionPřichází zlom. Dva mladíci pod tlakem společnosti, fanoušků a sebe sama se snaží zůstat sami sebou. Mají mezi sebou pevné pouto, přátelství, tajemství ... a právě to vše odstartuje. Vydrží přátelství? Budou sami sebou nebo raději budou tím, kým j...