Találkozás velük

1.3K 44 4
                                    

James:: Épp egy MCFC(Manchester City Fc) meccsen voltál egy barátnőddel.Az előtted ülők nagyon hangosan kiabáltak de nem is az zavart mert ilyenkor mindenki ordít hanem az hogy az előtted ülő mindig föl pattant és sosem láttad hogy mi van.Mikor már nagyon eleged lett rászóltál/ordítottál, hogy maradjon már nyugton mert iszonyat idegesítő. Erre ő bocsánatot kért de azt mondta,hogy  csak akkor hagyja abba ha meg adod neki a telefon számod.Te megadtad neki de nem csak azért,hogy tudd a mecset nézni.

Connor::A szüleidnek új munkahelye lesz ezért el kell költözniük és te is mész.Mikor oda értek az anyukádnak egyből be kell mennie a munkahelyére ezért te el kíséred.  Mikor be mentek anyukád egyből a főnökéhez megy és te is mész vele . A főnök Connor apja  és ő is ott volt épp. Titeket ki küldenek amikor beszélniük kell ezért ki is mentek. Az iroda előtt el is kezdtek beszélgetni.

Bradley::Épp szomorúan haza felé tartól az állás interjúról mert nem kaptad meg a munkát mikor le robban a kocsid. Próbálnád hívni az autó szerelőt de a telefonod le merült. Épp kiszállsz és elkezded rugdosni a kocsi kerekét meg hangosan szitkozódni, hogy milyen egy elcseszett ez a nap, mikor meg áll melletted/mögötted egy másik autó.Egy fiú szál ki belőle és próbál segíteni de nem tud ezért fel ajánlja hogy hazavisz és te el is fogadod az ajánlatát

Tristan::A bátyádnak kondi terme van és te is ott dolgozol a suli mellett. Egyik nap be jött néhány fiú köztük Tristan is. Kb. 2 órát voltak ott és edzetek. De ő nem ment velük hanem maradt még. Zárászkor odamentél hozzá hogy el kéne menni mert te zárni akarsz. Erre ő kiskutya szemekkel nézett rád és kérdezte, hogy nem maradhat-e még egy kicsit. Te meg engedted neki de csak akkor ha fut veled, ő meg persze igent mondott rá.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Blake::George barátnőjével jóban vagytok. Egyszer elhívtak téged is moziba mert nem akarták, hogy Blake kirekesztve érezze magát mert ő az egyetlen egyedülálló. Egyikőtök sem gondolta, hogy csak azért hívtak titeket mert összeakartak titeket hozni. Sikerült is nekik, mert miután végignéztétek a filmet és elmentettek enni egyikőtök sem vette észre, hogy már egy ideje kettesben vagytok. Mikor rájöttetek nem is akartátok megkeresni a fiúkat.

Reece::Két barátnőd elvitt téged egy házi buliba. Mivel elégé visszahúzódó ember vagy ezért csak álltál a fal mellett és iszogattad az üdítődet. Egyszer csak egy fiú ment oda hozzád. El kezdetek beszélgetni, mint kiderült ő sem önszántából van ott. Mivel egyikőtök sem akart nagyon ott lenni úgy döntöttetek sétáltok egyet. Mikor mondtad neki, hogy neked haza kell menned ő elkísért, telefonszámot cseréltetek és másnap megint találkoztatok.

George::Reece-el szomszédok vagytok, sokszor vagy náluk és ő is sokat van nálatok. Mikor Reecek elkezdtek videókat csinálni akkor találkoztál először George-al. Először nem nagyon beszélgettetek, inkább elkerültétek egymást. Te azért kerülted mert elégé félénk ember vagy, tetszett neked és ő nem tudtad, hogy érez irántad. Egy nap ő ment volna Reece-hez, de senki nem volt otthon te is ép akkor jöttél visszafelé a házuktól mert te se tudtad, hogy nincs otthon. Mivel úgy gondoltátok, hogy nem sokára hazaér leültettek elétek a lépcsőn és ott vártátok, közben beszélgettek és egyre jobban megismertétek. Egy kis idő múlva Reece hazaért de titeket nem érdekelt, tovább beszélgettetek.



The Vamps & New Hope Club PreferencesWhere stories live. Discover now