Valentin nap

399 31 2
                                    

James::-Hé, kész vagy már?-Kiabált nekem föl az emeletre James.

Te gyorsan elvégezted az utolsó simításokat magadon és lerohantál a földszintre. Közben pedig kiabáltad neki, hogy mindjárt mész.A lépcső alján megálltál és elkezdtél  pózolni.

  -Nagyon gyönyörű vagy- mondta James leesett állal.

 -Köszi- válaszoltál nevetve mivel mindig így szoktál öltözni.

  Oda mentél hozzá, ő átölelte a vállad és így mentettek ki az ajtón. A kiöltözés az nála sem nagyon jött össze. Mivel tudtátok, hogy ilyenkor mindenki éterembe és hasonló romantikus helyekre megy ezért ti, érett felnőtt ember módjára, játék boltba mentettek.Vettetek magatoknak egy csomó játékok, majd haza mentetek. Mivel nem tudtátok eldönteni mit játszatok ezért ki mentettek a parkba és ott töltöttétek az estéteket.


Connor::- Szóval, mit szeretnél csinálni? Mondjuk takarítani?-kérdi Con kérdi miközben a nyakadat puszilgatja.Te erre csal elneveted magad és már válaszolnál is mikor érzed, hogy matat a hátad mögött. Értettlen fejjel néztél rá, erre ő előrángatott a párnád alól két cetlit, először nem vetted észre, hogy mi az de utána rájöttél, hogy néhány V.I.P jegy. Örömödben sikoltottál egyet pedig akkor még nem tudtad, hogy kiknek a koncertéjre szól. És mikor megláttad majdnem el ájultál olyan boldog voltál. Az egyik 5SoS a másik meg egy Melanie Martinez koncertre szólt. Hirtelen nem is tudtad mit mondj annyira örültél de rájöttél, hogy azért kéne valamit, ezért fölpattantál magaddal ragadva Connort is és a nyakába ugrottál.

-Ajóságospápaálgyamegalalked Con, hogy imádlak és nem csak a jegyekért ha nem mert tudod mit akarok- hadartad neki , megcsókoltad majd és rá borultatok az ágyra.

Bradley:: -Naaa, eldöntötted már, hogy mit szeretnél nézni?-kérdi Brad mikor már majdnem 10 perce válogatsz.Te erre csak a fejed rázod és a nagy fej rázás közben meg pillantod, hogy mit szeretnél. A Jégvarázst. Tudod, hogy gyerekes, de őszintén megmondva te is és Bradley is elégé az.Odalépsz az állvány elé és leveszed az a tokot amiben a mese van. Eszelős vigyorral fordultál Brad felé. Mikor meglátta, hogy mi van a kezedben elkezdett nevetni de beleegyezett. Gyorsan ki is kölcsönöztétek a filmeket, mert ti ilyeneket is szoktatok. Épp mentek ki az üzletből mikor hallod, hogy valaki az utcán énekel, egy kislány az és éppen a "Csak egy icipici hó kell" című dalt énekli. Alig bírjátok ki, hogy ne nevessetek fel hangosan, de ahogy befordultok a sarkon te teli torokból kezded el énekelni, hogy:

-CSAK EGY ICIPICI HÓ KEEL ÉS MÉG EGY JÓÓ BARÁÁT!

De nem kellett sokáig egyedül énekelned mert Bradley is beszállt és hazáig üvöltöttétek a dalt.


Tristan::-BOLDOG VALENTIN NAPOT- Kiabálta Tris  a füledbe majd megpuszilta a fejed tetejét.

-NEKED IS- Ordítottad vissza. Mindketten elnevettétek magatokat. Már jó néhány perce csöndbe voltatok mikor azt mondja, hogy csukd be a szemed, te becsukod. Hallod, hogy oda sétál eléd és megcsókol de te még mindig nem nyitod ki a szemed.

-Nyisd ki a szemeidet- mondja halkan. Mikor kinyitod őket látod, hogy egy cica van a kezében. Te visítasz egyet halkan és egyből a kezedbe veszed az apró macskát.Tudta, hogy imádod őket de sosem volt még macskád ezért vett neked egyet.Nem tudtad melyiknek örülj jobban a cicának vagy annak, hogy Tristan ennyire jól ismer.

The Vamps & New Hope Club PreferencesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang