James:: A meccs utána napon fölhív, te nem akartad fölvenni mert nem szereted olyannak fölvenni akinek nincs meg a száma , de mégis megteszed és a fiú volt akivel tegnap találkoztál, megtudod , hogy James-nek hívják.Elhív a valahova, hogy beszélgessetek még aznap és te igent is mondasz neki.
Connor:: Ez valami megszokás a szüleidnél, hogy elhívják a főnöküket vacsorázni és vele a családját. Másnap este el is mentek vacsorázni egy közeli szusi(nemtudomhogykellirnisorry) éterembe. A vacsora után el küldenek titeket Connoral hogy beszélgessetek. Megbeszélitek, hogy másnap is elmentek valahova, ketten.
Bradley::Másnap reggel arra kelsz, hogy valaki ráfeküdt a csöngődre. Lemész és Bradley-vel találod szembe magad. Elpirulsz mert kócosan és smink lát téged de őt nem zavarja és el is hív téged sétálni .:)
Tristan::Egy hétig nem mész dolgozni, de mikor mész akkor látod, hogy Tristan ott van és éppen edz. Már olyan fél órája dolgozol mikor meglát téged és odajön. Megkérdezi, hogy zárás után maradhatna-e , hogy fusson veled, de te erre azt válaszolod, hogy inkább kint a parkban fussatok. ő beleegyezik.:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blake:: Ti már az első tálálkozásotoknál is egy tripla randin voltatok. Amin végül ott hagytátok a többieket és csak kettesben sétáltatok és ettetek, majd utána egy közeli parkban még órákat beszélgettetek.
Reece:: Mivel előző nap sokáig együtt voltatok, csak másnap délután találkoztok megint, akkor sem direkt, mindketten ugyanabba a hangszerboltba mentetek ő vásárolni te pedig dolgozni. Mivel már nem sok volt hátra a munkaidődből azt mondta neked, hogy megvár. Mikor végeztél úgy döntöttetek, hogy elmentek enni, miután ettetek ő megint hazakísért téged.
George:: Mióta George-dzsal a lépcsőtökön beszélgettetek szinte minden nap beszélgettek vagy találkoztok. Van, hogy nállatok vagy náluk, de van amikor csak telefonon vagy Reece-éknél
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Vamps & New Hope Club Preferences
FanficSziasztok:):):) Angolul már sok ilyet láttam/olvastam de magyarul így hogy róluk szolt így még nem .:) Szóval hát akkor miért ne csinálhatnék:D