Közös szilveszter

394 32 1
                                    

James:: Egész nap vásároltál és készültél a bulira amit rendeztettek a barátnőiddel.Olyan 7 óra felé elkezdtek megérkezni az emberek köztük James is.Éjfél előtt olyan 10-20 perccel kimentettek az udvarotokra. Ő átkarolt, hogy védjen a hidegtől, közben beszélgettetek. Mikor átléptetek az új évbe ő megcsókolt és azt súgta a füledbe, hogy "Új év, de köztünk ez semmit sem zavar meg."

Connor::A te és az ő családjával közösen ünnepeltétek az új évet.Mikor az óra éjfélt ütött szorosan fogtátok egymás kezét, közelebb húzott magához és azt mondta, hogy szeret majd megcsókolt.

Bradley::Egy buliban voltatok és egész végig táncoltatok meg énekeltetek na meg persze ittatok.Hirtelen valaki oda osont mögéd és azt suttogta a füledbe, hogy "Baby, can we dance?" mikor megfordultál láttad, hogy Brad az. Nagyban roptátok, mikor megcsókolt és hallottátok, hogy mindenki elkezd fütyülni tudtátok, hogy ez az új évnek szól mert a tűzijátékok hangját is hallottátok.

Tristan::Mindenki bulizni volt csak ti nem mert beteg voltál, ő meg inkább ott maradt veled.Az ágyadon ültetek és beszélgettetek miközben a tűzijátékokat néztétek az ablakon keresztül.A fejedet a vállára hajtottad, már nem beszéltetek csak bámultatok kifelé.Néhány perc némaság után egyszer csak megszólalt "Szeretlek", először meglepődtél mert még sosem mondta de rájöttél, hogy neked is válaszolnod kell. Te is halkan mondta neki, hogy "Én is szeretlek Tristan", erre feléd fordult és már normál hangerővel mondta, hogy "Boldog új évet".

Nem is tudom miért ilyen részt írtam mikor tök rég volt szilveszter.:D

The Vamps & New Hope Club PreferencesWhere stories live. Discover now