"Hozzám jössz?"

276 27 3
                                    

James::Vásárolni voltál a barátnőiddel.Mikor hazaértél láttad, hogy az egész házban sötét van, csak néhány gyertya világított jelezve, hogy merre menjél. Te követted a gyertyákat ami a hálószobátokba vezetett. Az ágy tele volt szórva rózsával és az ágy közepén egy doboz volt. Téged érdekelt, hogy mi van benne ezért oda rohantál, hogy megnézd közben észre se vetted Jamest aki a fürdőszoba ajtóban állt. Mikor kinyitottad a dobozkát láttad , hogy egy cetli van benne amire az van írva "Fordulj meg!" te megfordultál és láttad, hogy James előtted térdel, annyi ideje se volt, hogy föltegye a Nagy kérdést te a nyakába ugrottál és azt mondogattad, hogy "Igen".

Connor::Con elég sokat van távol a fiúkkal együtt a turné miatt. Már rég találkoztattok de mindennap beszéltettek telefonon. Te ki mentél eléjük a reptérre, viszont ezt Connor nem tudta csak a többi fiú .Már látod, hogy jönnek de egyikük se néz feléd hanem a telefonját nyomkodja, kivéve Con, őt sehol se látod .Gondolod magadban, hogy azért nem néznek föl mert nem akarják, hogy Connor tudja, hogy itt vagy. Mikor már majdnem oda érnek, hozzád meghallod, hogy a kedvenc szerelmes számod szól a hangszórókból. Gondolod, hogy valami nyálas pacák meg akarja kérni a barátnője kezét ezért nem is különösen figyelsz. Már csak akkor veszed észre a kezében egy virágcsokorral Cont mikor szinte már előtted áll .Egyre többen figyelnek felétek, te meg teljesen lefagysz. Mikor Connor oda ér , egyikőtök se szólal meg. Néhány másodperc után viszont egy olyan kérdés hangzik el amire nem is számítottál, az a bizonyos "Hozzám jössz feleségül?". Te meg se tudsz szólalni, inkább a nyakába ugrasz és megcsókolod ezzel jelezve, hogy igen.

Bradley::Épp Brad egyik barátjának az szülinapjára készültök. Már épp indulnátok de Bradnek eszébe jut valami és vissza rohan a házba. Már vagy tíz perce bent van te meg nem tudod mit csinálhat ezért bemész. Mikor a garázsból belépsz a konyhába ott találtad Bradet amint háttal áll neked és valamit öntöget. Oda mész hozzá és megkocogtatod a vállát. Ő erre hátra néz és oda adja neked a pezsgős poharat. Te elveszed de fogalmad sincs, hogy miért akar inni pont most. Koccintotok és megisszátok. Belerakod a mosogatósba és akkor meglátod , hogy a csapra egy kis zacskó van rákötve. Te kíváncsiságodban, kinyitod és meglátsz benne egy gyűrűt, hátrafordulsz Bradhez , hogy megkérdezed mi az de ő válasznak csak annyit mond "Hozzám jössz feleségül?". Te erre elkezdtél nevetni majd sírni, hogy hogy lehetsz ilyen szerencsés és közben azért nem felejtesz el igent mondani neki.

Tristan::Néhány napra lementettek a tengerhez néhány barátotokkal, hogy egy kicsit nyaraljatok, bulizatok és pihenjetek. Egyik este úgy döntöttek a fiúk, hogy ők főznek. Neki is láttak, közben ittak is egy kicsit. Mikor már kész volt a kaja és etettek a fiúk szórakoztattak titeket. Brad oda súgott valamit Tris fülébe erre ő elnevette magát és megdöbbenésedre letérdelt eléd. Azt kérdezte tőled, hogy leszel-e a felesége, igaz, hogy most nincs nála gyűrű de holnap majd hajnalban elmennek érte. Te csak nevettél mert úgy gondoltad biztosan hülyéskednek de igent mondtál. Másnap olyan 8-9 óra felé ébredtél és azt vetted észre, hogy Tristan nincs melletted, ezért fogtad magad és lementél. Csak a lányok voltak lent, a fiúk elmentek valahova. Már vagy egy fél órája lent voltál mikor ők is megérkeztek. Szép libasorban bejöttek a házba. Leghátul jött Tris aki hirtelen megállt előtted és letérdelt. Nem hitted el, hogy komolyan gondolja, de ő teljesen komoly volt és várta a válaszod ami egy boldog igen volt.

Nagyon de nagyon szégyenlem magam, hogy több mint egy hónapja nem volt rész. Ezért most írtam egy hosszút.Remélem tetszik. Mostantól meg próbálok egy héten több részt is hozzni.:)


The Vamps & New Hope Club PreferencesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora