3.Bölüm

6 3 0
                                    

"Hatırladın"dedi.
Abime bakıp"hayır sadece burası gözümün önüne geldi gerisi karanlık"dedim. Abim "herşeyi anlatıcam gel otur"dedi abim. Nedense Mine,Kaya,Mete,Semih amca,Demet teyze,annem,babam abi ben annemle babamın ismini bilmiyorum abim Berk hepsinin yüzü tanıdık geliyor ama nerden?cevabını bulamadığım soru. Abimlerle oturma odasına geçtik. Tekli koltuğun birine ben birine Arzu oturdu ikili koltuğa abimle Kaya Metede üçlü koltuğa yığıldı. Abim"Devrim sen 1yaşına kadar bizimleydin bi gün çok kötü ateşin çıktı seni hastaneye götürdük. Doktor iki gün birda kalıcak dedi. Seni o yeni doğan bebekleri koydukları şeye koydular ilk gün sürekli camdan seni izledim. İkinci gün annemle yorgun düşünce eve gittik. Babam tuvalete gidince doktor seni o şeyden çıkarmış. Durumu çok kòtü olan bi bebek koymuş. Babam geldiğinde ne sen varmışsın ne doktor. Sadece o bebek. Babam sana baktığında yani senin yerine konulan bebeğe baktığında bir şey oluyormuş doktorlar içeri girmiş ama sana baktıklarında sen yani o çoktan òlmüş babam eve elinde bi kutuyla geldi. Annem koşarak babamın yanına gitti kutuyu görünce anlamayan gözlerle babama baktı babamın ağladığını görünce"dedi abimi susturdum. Gerisini duymak istemiyordum. Abime "ben nasıl sizi daha önceden gördüğümü hissediyorum"dedim. Abim "bilmiyorum. Beni Kayayı annemi babamı Demet teyzeyi Semih amcayı hatırlaman normal ama Mete ve Arzu senle aynıydı"dedi. Koltuktan kalkıp "ben daraldım odama çıkıyorum"dedim. Gözlerim dolmuştu onların gözü önünde ağlamak istemiyordum. Arzu "bende geleyim eşyalarını yerleştiririz"dedi ve yukarıya doğru uçtu. Bende bavulumu alıp Arzunun peşinden yukarı çıktım. Odanın kapısını açıp içeriye girdik. Oda çok moderndi duvarlar siyah ve gri renkteydi. İki kişilik yatak siyah deri kotuk falan filan ve duvarda duran benim atkımdı onu ne zaman almışlardı iki hafta önce kaybetmiştim en sevdiğim atkımdır. Arzuya baktığımda yatağa yığıldı"odan nasıl ben abim Berk ve Mete dekore ettik"dedi. Arzuya"harika olmuş ama benim atkımı nerden buldunuz"dedim. Arzu güldü"abim sizin evden çoldu kimseye söyleme dedi ama neyse sen kimse değilsin sonuçta"dedi. Gerçekten ben artık kimse değilmiydim. Bavulumun yanına gidip fermuarını açtım kıyafetlerimi yerleştirdim ve iki tane ayımı yanıma almıştım onlarıda yatağımın üstüne koydum. Arzu "nedenini bilmediğim bi şekilde herşeyi sana anlatmak istiyorum iyiki geldin"dedi. Arzuya sarıldım ve"iyiki tanıştık bende sana herşeyi anlatmak istiyorum"dedim. Arzuyla ayrıldık. Bavulumdan siyah tayt sihah bustiyer siyah bileklik ve siyah ayakkabımı aldım banyoya gidip üstümü değiştirdim dışarıya çıkınca arzu bi ıslık çaldı. "Hadi aşağıya inelim"dedim. Arzu kafasıyla onayladı. Odadan çıkacakken kapı çaldı. Kapıdan çıkıp aşağıya doğru inmeye başladık. Aşağıda Abim Kaya Mete ve bir gurup erkek vardì üç tanede kız. Merdivenlerden inerken bakışlar bize döndü. Benim simsiyah giyinmeme sanki hepsi şok olmuştu. Aşağıya indiğimizde abim ıslık çaldı ve"bi insana siyah bu kadarmı yakışır"dedi. Sadece göz devirdim. Kızlar yanıma gelip "Ben Sevgi Kayanın sevgilisiyim"dedi. Kız esmerdi ama çok güzeldi. İçimde bi şeyler paramparça oldu ama nedenki ben ben daha önce hiç böyle olmamıştım. Sahte bi gülümsemeyle elini sıktım ve"Slm bende Devrim"dedim. Diğeri yanıma geldi. Oda esmerdi ve bombaydı elini uzatıp"selaaaam ben Azraaa abinin sevgilisiyim"yine aynı sahtelikle"tanıştığıma memnun oldum"dedim. Diğer kız benim gibi sarışın yeşil gözlü ama renkli giyinmeyi seviyor anladığım kadarıyla elini uzatıp"selam ben Irmak senin kuzenin oluyorum"hah şöyle ağızlarını eğmeden konuşsunlar canımı yesinler. Samimi bir şekilde gùlüp elini sıktım. Erkekler sırayla isimlerini söylediler güvendeyim şuan tamamıyla şu iki yelloz olmasaydı daha iyiydi ama neyaparsım işte. Herkes oturma odasına geçmişti. Arzuyla bende geçtik. Arzu abimin sevgilisine yolacakmış gibi bakıyor tabi bende Kayanı sevgilisine. Bir dakika bir dakika ben bu sürtükleri tanıyorum. Bunlar üvey abimi koruyucu meleğime aşırı doz uyuşturucu veren ve öldüren orospular intikam alma vakti şıllıklar. Anladığım kadarıyla Iramk Meteyle sevgili. Arzuyu dürttüm birlikte benim odama çıktık. Arzuyu içeri katıp kapıyı kapattım Arzuya abimle ilgili olan olayı falan anlattım ve onlara yapıcaklarımızı. Bavulun en küçük gözündeki iki sidiyi alıp Arzuyla aşağıya indik. Merdivenlerden inip oturma odasına giderken"Gençler size video izleteyimmi"dedim. Hepsi kafasını olumlu anlamda sallayınca Süleyman denen çocuğa sidileri fırlattım ne yapması gerektiğini anlayıp sidilerin işini halletti. İki şıllığa baktım. Taktığı sidide abimin fotoğrafları vardı. Şıllıkların yüzü düştü Sevgi başını başka yöne çevirince saçına yapışıp "izle lan oraspu öldürdüğünüz abim hatırladın demi lan ondan bakamıyosun Demiri hatırladığından bakamıyosun demi izle sende izle lan"dedim. Ağlamaya başladılar Sevgiyi yere fırlatıp üstüne çıktım ve yumruklarımla tanışmasını sağladım Arzuda tabi bana yardım edip Azrayı dövüyordu. Biri beni belimden tutup Sevginin üstünden aldı bunu yapan kişi...

GECENİN AYDINLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin