Kayaydı. Beni Sevginin üstünden aldı abimde Arzuyu Azranın üstünden aldı. Abim Arzuyu Kayaya teslim edip iki orospuyu kapı dışarı etti. Yanıma gelip bana baktı ve"anlatıcakmısın"dedi. Kafamı olumlu anlamda sallayıp koltuğa yığıldım ve anlatmaya başladım."Benim bi abim vardı adı Demir banden üç yaş büyüktü. Çok iyi anlaşırdık herşeyi bana o öğretti kavga etmeyi kendimi korumayı gerçek hayatı bir Haziran günüydü doğum günüm abim banq hediye almak için evden çıktı iki saat geçmesine rağmen gelmedi. Kapı çaldı abim gepdi sanıp kapıya koştum tabi. Kapıyı açtım karşımda polis abimin aşırı doz uyuşturucudan öldüğünü söyledi. Ben tabi duyduğum haberle yıkıldım. Hastaneye gittik abim morg da içeri daldım direk abim başına kadar bi beyaz bi battaneyle örtülmüş battaniyeyi açtılar abim orda nefes almadan bana sarılmadan kalbi atmadan duruyordu. Dondum kaldım. Morgdan çıktık. Eve geldik nasıl olduğunu hatırlamıyorum ama o iki şıllığın bunu yaptığını öğrendim. O gün yani abimi kaybettiğim gün herşey değişti hayatım birden simsiyah oldu. Abim korurdu beni babam olucak o itten o ölünce kimse korumadı neyse yeter bu kadar hadi hepinize iyi geceler"diyip koltuktan kalktım. Ve odama çıktım. Yatağıma yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Kayanın ağzından
Nedenini bilmediğim bi şekilde bu kızı görünce bi şey oluyor bana gözlerinin yeşili çok güzel. Sinirlendiği zaman gözleri farklı bi ton oluyor. Bu gün akşam orda kalıcaktık büyükler bizde. Bizim gurup Sevgi ve Azra yani iki orospuda geldi. Devrim Savgiyi güzel dözdü yanlız tabi Arzuyada hak vermem lazım. Devrim bize bunu neden yaptığını anlatınca içim acıdı tabi benim gibi herkesin. Irmak yani Devrimin kuzeni Arzu Devrimin odasına çıktı bizim gurupla biz kaldık. Oğuzhan ama biz Oğuz diyoruz "Abi bu kız kimbilir ne çekti ama o iki orospuyu güzel dövdü"dedi. Berk çok sinirliydi her halinden belli tabi kim olsa öyle olur kardeşi eriyip tükenmiş Devrimin bir kere güldüğünü gördüm ama biz onu açıcaz. Öğrendiğim kadarıyla bir Haziran doğum günü yani iki hafta sonra. Kesin doğum günü partisi veririz böyle bi kız için değer bizim gurup "biz kalkalım artık abi bu arada kız kardeşinle tanıştığımız için çok memnun olduk iyi akşamlar"diyip kalkıp gittiler. Kızlar somurtarak aşağıya indiler Arzuya ne oldu bakışı atınca"uyumuş konuşamadık"dedi. Ve koltuklara oturdular ben lafa atlayıp"gençler bu kızın doğum günü iki hafta sonraya geliyo ya ben diyorum ki bi parti verelim"dedim. Hepsi onayladı tabi Arzu sadece onaylamadı dans bile etti.
İki hafta sonra
Devrimden
İki hafta oldu buraya geleli baya alıştım her gün yanımda oldukları için buraya uyum sağladım. Bu iki hafta içinde Nehir ve Emirle tanıştım yine kuzenler. Emir benim Nehir Kayagilin.Emirle Nehir hem bir birinden nefret ediyor hemde seviyor. Neyse bu iki hafta içinde bi defter tutmaya başladım ama öyle günlük gibi değil sadece kendi aklımdan şiir şarkı gibi şeyler yazıyorum. Defterimin ilk başında Kaya ben Arzu ve abimin fotoğrafı var. Neyse ya bugün doğum günüm abimin ölüm yıl dönümü mezarlığa gidicem belki Arzuda benimle gelir bilmiyorum. Uyuşukluğu bırakıp yataktan kalktım. Banyoya gidip soğuk suyu açtım üstümdekilerden kurtulup kendimi suyun altına attım. Duşta bi onbeş dk filan harcadıktan sonra çıktım. Kurulanıp siyah darpaça batmen işağretli siyah bir t-shirt siyah spor ayakkabı kurukafalı bileklikler ve siyah küpelerimide takıp aşağıya indim kahvaltı yapıyorlardı. Babamın yanağına bi öpücük bıraktım aynı şekildede anneme öpücük bırakıp abimin yanına oturdum. Abim"oh onları öp beni öpme sen ya"dedi. Gülüp abimide öptüm. Kahvaltımızı yaptıktan sonra sofrayı topladık annemle babam iş gezisine gittiler. Annemgil çıktı Kayagil geldi. Kaya, Mete,Nehir,Arzu,Emir ve Irmak içeri geçip oturdular onlara bakıp"şey..... Ben mezarlığa abimin yanına gidicemde size ayıp olurmu"dedim. Kaya"hayır olmaz ama Arzuda seninle gelsin şimdi ikinizde siktirin gidin"dedi. Abime bakıp dudak büzdüm yavru kedi bakışlarımı attım tabi beni anlayıp anahtarları verdi. Anahtarları alıp Arzuyla çıktıp. Arabaya binince Arzuya bakıp "çabuk döküp abimle aranızdq ne var ve bunu Kayagil biliyormu"Arzu "şey... Biz abinle çıkıyoruz ve herkes bu gün öğrenicek"dedi. O kadar çok sevindimki abim orospularla çıkarken görünce deliriyorum. Arzu zaten abime aşık oley be ve bu arada Arzuya abisine hissettiklerimi anlattım ve ilk görüşte aşık olduğumu söyledi ve ben bunu kahullenmeye başladım. Arabanın gazına iyice yüklendim ve 10 dk mezarlığa geldik. Arabayı park edip indik. Arzula abimin mezarının oraya geldik. Abimin mezarında çıkan otları elimle yoldum ve beyaz gülleri abimin mezarının üstüne bıraktım ve konuşmaya başladım"Abim bak ben geldim. Biliyorum uzun zaman oldu iki ay hiç gelmedim. Ama bak burdayım kızma tamammı. Abi biliyormusun òz ailemle gittim. Senden başka birine abi diyorum ama kızma oda senin gibi bwji kendinfen bile sakınıyo bikiyomusun beni senden bile kıskandı. Abi ben ilk defa kendimi senden sonra birilerinin yanında güvende hissediyorum. Biliyomusun birine aşık oldum. Gülüşüne vuruldum. Gözlerinde kayboldum abi. Ben bak senin prensesin büyüdü aşık oldu abim. Neyse abim sen uyu dinlen ben yine gelicem tmm"dedim ve toprağını öpüp kalktım. Arzuya baktığımda gözleri dolmuştu bana sarıldı. Bende ona sonra ayrıldık ve arabaya doğru gitmeye başladık. Arzu "alış verişe gidelimmi?"dedi. Kafamla onu onayladım. Arabaya binip arabayı çalıştırdım ve alış veriş merkezine doğru arabayı sürdüm.......
Otoparka arabayı park edip arabadan indik. Alış veriş merkezine girip bi şeyler bakmaya başladık. Arzu ikitane elbiseyle yanıma geldi.Kayanın ağzından
Kızlar evden çıkınca benim arabadaki parti süslemelerini aldık ve evi süslemeye başladık. Ben Devrimin odasına girdim. Odasını incelemeye başladım. Yatağının üstündeki defter gözüme çarptı. Kapağını açınca benim,Arzunun,Devrimin ve Berkin fotoğrafı çıktı karşıma sayfayı değiştirip okumaya başladım
Bu gün yine sensizim sevdiğim
Bir o kadar yakın
Bir o kadarda uzak
Gözlerinde kayboldum yine
Gözlerinin mavisinde
Bir deniz gibi beni içine çeken gözlerinBeni benden alan sözlerin
Her aldığım nefes canımı yakıyor sevdiğim senin gelmiyeceğini bilmek benim olmiyacağını bilmek
Canımı çok yakıyorBen kendimi ölü sanarken diriymişim bunu seni gördüğümde kalbimin atışlarından anladım.
Ben senin o DENİZ rengindeki beni benden alan gözlerine iyi kalbine vuruldum be adam ben sana deli gibi aşık oldum....
Bunu sanırım Devrim yazmış içimde nedenini bilmediğim bi kıskançlık oldu. Ama bende Kayaysam bunları kime yazdıysa onu bulur eşşek sudan gelene kadar döverim.
Neyse bi sayfa daha çevirip okumaya başladım
K endine aşık ettin beni lan
A yağına kapanırım lan ben senin
Y eterki sende sev
A mına koyayım ben bu dünyanınK albimin sahibi
A şık olduğum
L an duy sesimi seni çok seviyorum
P iskopatca gülüşüne ölüyorum......
Kim lan bu piç sikecem onu hayır ben bu kıza aşık olduğumu anladım kabullendim hatta çıkma teklifi edicem de bu kim lan. Abi baş harflerinden bi şey çkarmıki yaa iki dk bakalım lqn bu benim adım benim soyadım Allah oda beni seviyo bu akşa bu iş bitti kesin çıkma teklifi ediyorum. Defteri kapatıp yerine koydum ve odasından çıktım. Gençler gelmeye başlamış bile. Arzudan mesaj geldi geliyorlarmış. Ve kapı çaldı açtık ve oha abi nefesim tutuldu resmen lan bu ne fıstık gibi olmuş. Kendime gelip içeri girmelerini sağladım. Birden herkes iyiki doğdun diye bağırınca kızcağız irkildi tabi. Abisine sarıldı ve parti başladı. Devrim oturuyordu slow bi müzik çalıyordu tabi Devrimin hediyeleri unutmadık hepsi odasında o ne lan lavuğun biri Devrimi dansa kaldırmak istiyo ohh amına kabul etmedi. Bide ben deneyeyim bari şansımı gidip Devrimi dans edelimmi dedim ve kabul etti.