6.Bölüm

3 2 0
                                    

Şuan Devrimle dans ediyoruz. Gözlerinin yeşili ile bana bakıyor. Bi yağmur damlası gibi. Berrak ve temiz. Devrimi kolundan tutup odasına çıkardım. Devrim bana 'sen hayırdır'bakışı atıyordu. Devrimin beline sarılıp onu kendime çektim ve dudaklarını vakumlamaya başladım. Bu tat o kadar güzelki anlatılamaz. Devrim ilk başta ne olduğunu anlamasada sonra oda karşılık verdi. Devrimle ayrıldığımızda nefes nefeseydik. Devrim aşağıdan kapının çaldığını duyunca aşağıya indi.
Devrimin ağzından
Aşağıya doğru inerken kalbim deli gibi atıyordu. Kafamı kaldırıp kapıdaki gelenlere baktığımda bu olamaz hayal görüyo olmalıyım. O öldü. "s sen ö ölmüştün"dedim. Yanıma gelip bana sarıldı o gerçekti ve şuan yanımdaydı bende ona sarıldım ve "koruyucu meleğim gelmiş"dedim. Bana bakım"senin korunmaya ihtiyacın yokki"dedi. Arkadan bi öksürük sesi gelince oraya baktım. Üvey abimin yani Demirin çete ve oha ha doğru üç sene oldu benim çetem. Demirin elinden tutup abimin yanıba oturttum. Kızlara gidip güzelce sarıldım. Demirin çeteyi yani karanlık çetesini de içeri aldım tam kapıyı kapatıcakken oha benim bebeyimi getirmişler. Özledim lan ben bu motoru. Tabi üzerinde HEARTLESS yazıyordu yani KALPSİZLER bizim çetenin adı kalpsiz kızlar çetesi. Neyse ben bu yavruyla sonra ilgilenirim. Bende kapıyı kapatıp oturma odasına geçtim ve derin bi nefes aldım"abi bu benim üvey abim demir ama aynı sen gibi öz abim gibidir bu gençler onun çetesinin üyesi yani karanlık çetesi bu kızlar uğruna kafamı bile kopartıcağım bu kızlar ise ben Demirin öldüğünü öğrenibce ilk bi ay kendimi hep barlara attığımda beni ordan çekip çıkaran birlikte onca kavgaya girdiğimiz ve Antalyadaki on çeteden sadece dört tane bırakan bu kızlar ve ben kalpsizler çetesi oluyoruz."dedim. Abim bana baktı ve "hani bu ibne ölmüştü"abime bakıp"iyiki hatırlattın abiciğim dökül lan sen bana neden öldü numarası yaptığını bem senin yüzünden neler çektim göt hemen şimdi dökül"dedim. Demir kafasını olumlu anlamda sallayıp"senin güçlenip kendi ayaklarının üstünde durabilmen için yoksa başındam savar her seferinde bama koşardın bende böyle bi oyunun içine gordim iyikide girmişim sen böyle oldun çünkü"dedi. Bende kafamı olumlu anlamda salladım ve"ben sizleri tanıştırmadım demi"dedim kızlardan başladım "bu güzel kızımız Gökçe namı değer Hava bu güzel kızımız Selin lakabı güneş bu kızımız Deniz lakabı su bu güzel kızımız Derin Toprak"dedim. Abimin çetesi dört kişiden oluşuyordu. Onlarıda tanıttım"Oğuzhan, Selim,Serdar ve abim Demir"dedim. Bizim kızlara yani Arzu gile bakıp"Arzu Irmak ve  Nehir." abim gikin oraya baktım ve "sizde çeteydiniz demi ya"dedim abim kafasını olumlu anlamda salladı. Kayaya bakıp "sizin çetenin adì ne" dedim. Bana bakıp"şimşek çetesi"dedi. Arzu gile bakıp "kızlar benim odama çıkın benin kıyafetlerimden en rahat ve koyu renk kıyafetleri giyin ve gelin"dedim. Kızlar yukarı çıktılar. Şimşek ve karanlık çetesine baktım ve "aaaa olmadı bu Arflar çetesi nerde yoksa beni özlememişlermi"dedim. O sırada kızlar aşağıya geldiler. Arzu siyah tayt siyah bir bluz ve siyah bir spor ayakkabı giymiş. Irmak siyah sort siyah sporcu atletimi ve koyu kırmızı vanslarımdan birini giymiş. Nehir siyah darpaça lacivert bluz lacivert spor ayakkabı giymiş. Bende kızların yanından ayrılıp odama gittim. Siyah tayt siyah sporcu atletimi siyah spor ayakkabımı giydim. Aşağıya indiğimde Şimşek ve Karanlık çetesi çok iyi arkadaş olmuştu. "kıar hepiniz dışarı Arzu sizde hep birlikte Kartalın yanına gidicez bu arada kızlar benim bebeyimi iyiki getordiniz hadi"dedim. Hep birlikte dışarı çıktık. "Arzu sen Gökçeyle Irmak sen Denizle Nehir sende Derinle gidiceksiniz sorularınızı Kartalın oraya gidince cevapliyacağım şimdi motorlara"dedim. Hepimiz motorlara bindik. Selin "Fack you"diye bağırıp gazı kökledi tabi biz dururmuyuz tabikide hayır. Bizde gazı kökledik ben teke kalkıp ilerlemeye başladım. Sonra motorun önünü indirip makas ata ata arabaları geçtik..
Sonunda on dakikalık yolu beş dakikada geldik motorladan inip içeri girdik. İçerisi doluydu bizi görenler önce şaşırdı sonra korkuyla geri çekildiler. Ben"herkes dışarı"diye bağırınca herkes dışarı çıktı. Kartla tam bağırıcakken bizi karşısında görünce sustu gülüp"KKÇ birleşmiş ve yeni üyeler almış"dedi. Bende kafamla onaylayıp"eğitilmeye ihtiyaçları var o kadar"dedim. O da "böyle geçin"dedi. İlerleyip kum torbalarının başına geldik. Kızlara dönüp"Irmak Nehir ve Arzu siz artık bi kalpsizler çetesinin üyesisiniz biraz eğitimle tam bi kalpsiz kız olucaksınız"dedim. Kafalarıyla onayladılar. Toprak söz alıp"tam bi kalpsiz kız olmanız için bi hafta eğitim alacaksınız bi haftada iyi bi şeyler yapabilirseniz bizimlesiniz yapamazsanız değilsiniz kimseye ayrımcılık ve torpil yoktur. Tam bi kalpsiz kız olduğunuzda bizim gibi lakaplarınız olucak. Çetenin lideri Devrim yani Ruh"dedi. Kızlar kafalarıyla onayladı. Ben"ben hiç birinizi çalıştırmicam. Güneş sen Nehiri al kafalarınız aynı uyumlusunuz. Hava sen Arzuyu al ikinizde uyumlusunuz çünkü Su sende Irmağı al siz anlaşırsınız"dedim. Arzu"neden lakaplarınız element isimleri ve seninki niye ruh"dedi. Ben"bak biz bu dünyanın tek kız çetesiyiz yani olmassa olmazı. Bu hayatın olmazsa olmazı olan elementleri biz lakabımız yaptık. Benim lakabım ruh çünkü"dedim. Lafı Hava alıp"hepimizden güçlü sessiz etrafa korku salan bi arkadaşımız neyse hadi başlayalım "dedi. Eşleştirdiklerim bir biriyle çalışmaya başladı bizde toprakla kum torbalarının başına geçtik ve vurmaya başladık
Bir hafta sonra
Derin-Toprağın ağzından
Kızlar gerçekten iyiydi. Bizden olabilirlerdi. İki hafta boyunca hepimiz Devrim gilde yani abisinin ve Devrimin evinde üç çete kaldık. Şu an kızlarla spor salonundayız Arzu gile haberleri vericez karşımızdalar ve gerçekten heycanlılar kendilerine bizim gibi siyah motor aldılar. Üzerlerine HEARTLESS yazdırdılar bizim gibi motor kullanıyolar bizim gibi dövüşüyorlar. Ruh söze girip"Maalesef kızlar"dedi. Kızların yüzü düştü. Ruh"bizim gibi bir sürü düşmanınız olucak dedi"kızlar güldüler. Hep birlikte bizim mekana yanlız bizim bildiğimiz mekana gitmek için motorlara atladık. Kızlar kendi motorlarıyla gelicekti mekanı bilmiyorlardı. O kadar hız yapmamıza rağmen bizi kaybetmediler ama biz hepbirlikte Ruhu kaybettik kız jet gibi. Mekana geldiğimizde Ruh çoktan gelmiş hatta bira kasasını ve cipslwri indirmiş bizi bekliyordu. Motorları park edip Ruhun yanına gittik. Ruhun Kayayla çıktığunu öğrendiğimde sevindim ama Kayanın Ruhu sevdiğine inanmıyorum. Neyse Ruhun yanına gittiğimizde oturup karşımızdaki masmavi bi güzelliğe bakıyordu. Yanına oturunca bize baktı. Biraları açıp içmeye başladık. Arzu gilide alıştırdık ama hala çok çabuk sarhoş oluyorlar. Biz içkileri içerken arkadan motor sesleri geldi. Arkamıza baktığimızda ARAF çetesini görmeyi beklemiyorduk. Tabi onlarda bizi olucakki çok şaşırdılar onlarda bizim gibi 8kişiler isimleri Araf,Cem,Cenk,Mert,Kadir,Can,Ali,Mehmet. Araf çetenin kaptanı. Bizim olduğumuz tarafa doğru gelince bizde ayağa kalktık. Ruh bizim önümüzde biz arkasındayız. Araflar geldiler. Araf Ruh gibi çetenin önünde diğerleri arkadaydı. Araf lafa girip"Kalpsizlerin yeni üyeler aldığına ilk başta inanmamıştım aslında"dedi. Ruh "ister inan ister inanma benim keyfimi kaçırmadan şimdi uza Araf"dedi. Araf inadına Ruhun burnunun dibine kadar girdi. Ruh bu karekete o kadar sinirlendiki her an Arafın üstüne atlicakmış gibi. Mehmeti her an s*kebilirim. Kızarında benden kalır yanı yok tabi.  Nehir Aliye öyle bi bakıyorki sinirle. Bizim bi dostluğumuz asla olmadı bu d*ngillerle olmasınıda istemiyoruz. Zaten ama Arafın her gece Ruh için içtiğini biliyoruz. Ruh aslında olan herşeyi bana anlattı tabi bu çete olayından sevgililer ayrıldı o ayrı mesele.

GECENİN AYDINLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin