7.kapitola- průzračné jezero

14 3 0
                                    

Jdu zpátky na pokoj vejdu a vidim Viky brečí...
-"ahoj.."
>"co?" řekne Viky a podívá se na mě
~"já nic neřekl" vyválíme oči na Nikol
"ahoj"zopakuje Nikol
"ahoj.."řekneme dvojhlasně
"jak se cítíš? "řekne Viky
"no bylo i líp.. "odpoví Nikol a usměje se
Po hodině Viky odejde a já tam zůstanu s Nikol sám.
"kdy mě pustí" řekne a já se na ní tázavě podívám..
"Niky dnes tě přivezli..! "
"no a kdy mě zase pustí "řekne
"asi za týden. Jsem rád že si se probudila... "
"to já taky" řekne a začne se smát
O týden později
Připravuju se do Italie. Včera mě pustili z nemocnice a já se ještě necítím nejlíp... Někdo zaťuká na dveře....
"už jdu..chvilku vydržte... "řeknu a běžím otevřít ve dveřích stojí Jim v ruce má deset rudých růží.. "ahoj.. "řekne
"ahoj co tu děláš nemáš se připravovat do Itálie?? "řeknu a usměju se..
"jo, ale musel jsem se zastavit a cestou jsem koupil růže pro tebe..."řekne a dá mi pusu zaskočí mě to
"cvoku neutrácej za mě, ale si hodnej moc děkuju.. "
"mam pro tebe překvapení " řekne a tajemně se usměje..
"dobře co mam udělat... "
"zavři oči a nepodváděj..!"
Zavřu oči a on mě vede za ruku jdeme asi ze zahrady k autu
"otevři oči nastup do auta a pak je zase zavři. "řekne a usměje se.
Nastoupím do auta poradím se a šilhavě koukam..
"ale nepodváděj! "řekne zklesle
"jo promiň jsem zvědavá..! "
Jedeme asi deset minut a pak zastavíme. Jim vystoupí z auta a otevře mé dveře
"můžeš vystoupit.."
Vystoupím mám vodu až po kotníky je ledová teplota vzduchu není moc teplá natož ta voda.. Mám na sobě bílé conversky který teď jsou úplně mokrý!
"můžu si sundat ten šátek z očí?"zeptam se
"ne ještě ne!"řekne klidně a táhne mě za ruku.. Voda je čím dál ledovější a furt stoupá..
"můžeš si sundat šátek..."
Sundala jsem si šátek a nestačím se divit.. Jsme nakraji řeky která proudí do velkého jezera voda je krásně čistá a průzračná. Podívám se na Jima a ten jen kouká na přírodu před sebou.
"kde to jsme?"
"Líbí se ti tu? Patří to mýmu dědovi který je už hodně starý a nestará se o to. Jezdil jsem sem jako dítě chytali jsme tu s dědou ryby a hráli si. Děda mi tak trochu nahrazoval tátu jenomže děda byl narozdíl od toho debila normální a nemlátil nás.. "
"Líbí se mi tu je to tu nádherný...!"
"může se tu plavat viď? "zeptam se
>"no jasně "
>"neříkej že v tak ledový vodě si chceš zaplavat? "řekne Jim ustaraně."
-"....jo chci.."zasměju se a jdu po proudu vody k jezeru už jsem stejně celá mokrá tak mi to je jedno... Podívám se na Jima který jde za mnou a zastavím se aby mě dohnal.. Potopím se a plavu dopředu voda je průzračná a já krásně vidím před sebe vedle mě plave Jim..
Po hodině strávený ve vodě vylezu. Poradíme se na trávu a koukáme na jezero...
"Nikol chci ti něco říct. Víš jak jsem se na začátku choval je to tím že jsem nebral léky a vsadil jsem se s jednou holkou abych byl na nikoho teda spíš na ňákou holku strašnej a abych se k ní choval jak ke kusu hadru.Vsadil jsem se s ní kvůli tomu že mi řekla že bych nedokázal být zlej a že jsem měkota ona je debilní a já byl taky. Moc se ti omlouvam...Strašně mě to mrzí. Ale pak jsme si začali rozumět a já nevěděl jak ti to mám říct promiň mi to... "celou dobu když to říkal mi bylo zoufale. Jen jsem na něj koukala a hledala v sobě kousek odpuštění. Zvedla jsem se a odešla do lesa sedla jsem si na pařez a přemýšlela jestli mu mám nebo nemám odpustit..
Po půl hodině přišel a sedl si ke mě.. Jen jsme sedeli a mlčeli.
Objala jsem ho a dala mu krátkou pusu..vůbec to nečekal a po pravdě nevim co to bylo, ale já to taky nečekala...

Ahoj trochu romantika tak snad líbí... ;D

difficult fateKde žijí příběhy. Začni objevovat