Lucy k nám jde a Jim stojí předemnou já se klepu strachy, ale snažim se působit nebojácně moc mi to nejde a nevim jak to dopadne...
"Jimi radši utečeme..prosím! "
Jim kývne a já začnu utíkat podívám se za sebe a Jim nikde?
"Jimi!!!!"začnu panikařit otočím se do všech stran, ale nikde nikdo. Cítím jak mě někdo chytil za zápěstí, zakřičim a otočím. Stojí tam Lucy a řeže mě do ruky... Křičim a snažim se jí odtrhnout nejde to je ňáká silná vyrvu jí z ruky nůž a bodnu jí do nohy pustím nůž a utíkám domů. Hledám klíče nemůžu je najít! Asi jsem je cestou vytratila co budu dělat jsem si jistá že Lucy za mnou neběžela nemůže bodla jsem jí nožem do nohy.. A kde je Jim co když mě chce zabít s ní!
Jdu k rodičům bydlí sedm kilaků odemě.Dojdu a zazvonim na zvonek nikdo neotvírá..
O dvě hodiny později
Rodiče přicházejí domů. Já jsem skoro mrtvá ruka krvácí sice je ovázaná mim trikem ale neskutečně to bolí..
"Nikol co se stalo?"
Už jí nevnímám a ztrácím vědomí..
Probudím se v asi v nemocnici nevypadá to tu jak v nemocnici.!?
Vedle mě stojí mamka a jen na mě kouká..
"ahoj Nikol."řekne
"kde to jsem?"řeknu vyděšeně
"na policejní stanici.."
"co proč? "
"budou tě vyslíchat. Někdo tě podřezal teda pořezal ti ruce..!"
Máma odešla a já měla jít na výslech..Po hodině
Jdu domů mam nový zámky a klíče aby se ke mě nikdo nedostal..
Udělám si kafe a koláč jsem v pokoji.. A někdo mi zaťuká na okno jsem vyděšená a neskutečně se klepu.. "Jim!"
Kouká se na mě a ukazuje ať otevřu zatáhnu žaluzije a přemýšlim jestli mu mam napsat..Já- ahoj prosímtě jdi pryč dneska mám všeho dost a nechci tě tu!
Jim- ahoj dobře tak zítra.. :-(
Přemýšlim jestli se s nim mam rozejít? Nevim jestli je nebezpečný.. co udělá když se s nim rozejdu??
Jdu do školy s Viky.
Celou dobu jsem nepromluvila a Viky se mě neustále ptá co je. Nechci jí to říkat co když to nikomu řekne sice je moje nejlepší kamarádka ale je pěkná drbna.. Celý den se snažím Jimimu vyhýbat.. Jdu do auta už mi skončila hodina a já se chystám jet domu.. Chci vlezd do auta, ale někdo mě chytne za ruku otočím se a vidim Jima s partičkou kluku znám je jsou nej kámoši od začátku co sem přišel
Max-Jimovo nej kámoš
Josh-miloval mě od školky a asi miluje je fajn mám ho hodně ráda a Jima to občas štve..
Matthew -namyšlenej kluk ale jde to strašně se líbí Viky, a on jí asi taky miluje...
Jimi mě chytl šel z něj cítit alkohol sotva stojí na nohou..
Odtrhnu se od něj..
"co je?"řeknu
"co je? Co by bylo chodíme spolu nemůžu se tě dotknou nebo co? "
Řekne opile
"ne nemůžeš přestaň! "zakřičim vidim jak se lidi shromažďují okolo nás..
"nedělej divadlo!"řekne naštvaně "ty se mi vyhýbaš?"řekne
"co proč? "
Napřahne ruku a dá mi facku..
Začnou mi tect slzy. Rychle jedu domů.O 4 hodiny později
Přemýšlím co dělat v tom mi přijde zpráva od JimaJim-moc se omlouvam za dnešek byl jsem úplně na mol..promiň..
Já - rozcházim se s tebou už to nezměníš nepiš nevolej nechci tě už ani vidět není to jenom kuli tý facce..
Jim-nemůžeš se se mnou rozejít jenom kuli facce! Nikol dej mi šanci... Prosím..
Jak sem to přečetla tak sem chtěla rozbít ten telefon o zeďJá - je konec navždy!.
Ahoj snad líbí když tak napište komentář jak chceš aby to skončilo... :-) pak se mrknu a vyberu z vašich návrhů.!
ČTEŠ
difficult fate
RomanceJimi a Nikol se poznají na vejšce když do sebe narazí Nikol je oblíbená a má dobrý známky , ale Jim je nový Nikol se s ním seznámí a začne ho mít..... Jimi -20let -narozen 4.7. Nikol -19let - narozena 22.1