Z.A

58 11 2
                                    

Dün bizimkilerin koyden bir tanidiklari trafik kazasi gecirmis ve durumu kotuymus bu sabah ta vefat ettigi haberini alinca hemen yola koyuldular bende evde tek kalacaktim fırsattan istifade canim olan gercek dostum merveyi bize cagirdim annemlerin 2 gece burda olmayacagini soyledim ve aksam icin biseyler hazirlamaya mutfaga gittim mervem her yaptigim yemegi severdi.Merveyle biz cok eskiden beri arkadastik dost kavraminin cisimlesmis haliydi delimdir o benim eglenceli ve birazda catlak arkadasimdi.Kapı caldiginda hemen kosarak actim ve mervenin boynuna atlayip optum onu ben biraz daha rahat hareketler ederdim hep o bana kiyasla daha agirdir genelde neyse mervenin montunu falan astiktan sonra salona onun yanina gectim "kızım gelirken korku filmleri aldim izleriz beraber" merveyle ikimizde korku filmi izlemeye bayilirdik gerci o cookta bayilmazdi ama benim icin izlerdi gece kesin beraber yatacaktik cünkü benim canım arkadasim korkacakti yine.Saat 21.04 tu film izlemeni zamani gelmisti merveye "ben mısırları patlayiyorum sen filmi tak" deyip mutfaga gittim.Geldigimde merve filmi takmisti ve elinde kumanda beni bekliyordu "hadi be kizim ne kadar patlattin uzun surdu" "geldim geldim "diyip koltuga uctum.Film bittikte sonra mervenin tedirginligi gecsin diye "hadi gel disari cikalim biraz mahallede dolasalim hava aliriz "dedim. "saat gec degil mi ?" dedi bende "olsun burda bisey olmaz " cunku herkes tanirdi beni mahallede hem oyle it kopuk olan biyerde degildik.Üstlerimizi giyip disari ciktik tam o sirada mervenin gecen hafta tanisip sevgili oldugu ve benimde uyuz oldugum cenk aradi.Bizim ust sokakta oturuyordu merve bize gelip giderken gormus cikmis bigun karsina sevdigini falan soylemis bizimkide yakisikli cocuk tabi biraz tav olmus ve hoslanmaya baslamis.Neyse bizim yokustaki meedivenlerin oraya oturmus cenki bekliyoduk yaninda serdarla geldi.Serdarı severdim -Cenkin aksine- iyi cocuktu.yanimiza geldiklerinde tokalasip geri yerime oturdum Serdarda bi haller vardi sinirli gibi duruyodu ama caktirmadim bisey Cenk Merveyle kulaktan kulaga biseyler konusuyolardi bizde onlara bakiyoduk ikimizde pek memnjn durmuyoduk acikcasi Cenk son olarak Merve ye biseyler soyledi ve Merve bana donup "Duygu biz biraz dolasip geliriz yaniniza "dedi ben hemen itiraz edip olmaz dedim ama merve bisey olmaz deyip cenkle sarmas dolas yurumeye basladilar.Bende bu sirada daha da sinirlenmis duran serdara bakip "hayirdir Serdar ne bu hal." dedim .
-ne hali kizim neyim var
-geldiginden beri sinirli duruyosun bisey mi oldu?
-yook! bianda boyle cikisi beni isgillendirmisti ve tabiki susmadim ve daha da uzerine gittim
-bak zaten biseylerden supheleniyodum serdar onayladin yani bu tavirlarinla.Serdar bizim liseden arkadasimizdi iki yas buyuktu bizden ve hep merveyle onu yakistirirdim Merve ye bir iki defa imasini yaptigimda bana kizmis ve asla oyle biseyin olamayacagini soylemisti neymis onlar kardes gibilermis oyle bakamazmis serdara hem o istese de serdar da oyle dusunmezmis merve hakkinda.Neyse ben bu duauncelere dalmisken Serdarin sert bakislariyla karsilastim
-pardon haninmefendi neyden supheleniyomussunuz
-ya olum iste sey sen merveden mi hoslaniyon niye sinirlendin bianda onu gecen gun oyle cenkle gorunce hı ?simdide oglan senin arkadasin olmasina ragmen dovecekmis gibi bakiyodun.
-ya kes kizim ne hoslanmasi ne alaka hem artik olmaz da zaten oyle bisey ben kaldiramam
-bi dakka neyi kaldiramazmissin
dedigimde uzunca bana bakti ve oflayarak
-bak mervenin cenkle birlikte oldugunu biliyorum dun soyledi yakistiramadim merveye tamam mi ben onu hep saf temiz merve olarak bildim tanidim hemen iki gunde cenke vermis.

neeeee gozlerimi olabildigince kocaman acip serdarin dediklerini idraak etmeye calisiyodum hemen kendimi toplayarak Serdara bagirdim

-delimisin sen Merve oyle bisey yapar mi hic bi serefsiz Cenke de sorarim ben merve hakkinda nasil boyle konusur sende ona inandin haa?

-nasil yani duygu yok mu oyle bisey bu pic bana oyle dedi ve simdi gelirkende merveyle bi kacamagimiz ... Allah kahretsin cenk sikecem olum seni.!!! diyerek ayaklandi
bende hemen arkasindan yetiserek

"hadi bulalim onlari yoksa merveyi uzecek biseyler yapicak bu herif" diyerek hizlica karanlik sokaklarda ilerlemeye basladik.
Yukardaki parkin oraya geldigimizde merveyle cenkin konusmalari geliyordu cenk merveye yaklasmaya calistiginda merve cenkten uzaklasiyordu ve "yapma cenk,duygular bizi bekliyodur hadi gidelim"diyordu cenk onu duymazdan gelerek opmeye calisiyordu. biz dikilmis onlara bakarken merve bianda ayaga kalkti ve tam gidecekken cenk kolundan tutup merveyi kendine sertce cekti bunun uzerine serdar adeta ucarak onlarin yanina gitti ve cenke yumrugu gecirdi ardindan homurdanarak "lan. sen. nasil .yaparsin .bunu. benide.kandirdin. it herif.merveye.nasil iftira atarsin." merve aglayarak yanima geldiginde ona sarildim ve serdarin cenki benzetmesinin keyfini cikardim.Serdar sinirden gozu donmus bir sekilde Cenke durmadan vuruyordu ve iyicene benzetmisti.merveye yerinde durmasini soyleyip serdarin yanina gidip cenkten uzaklastirdim onu "yeter tamam geberticekmisin cocugu.hem o merveye iftira atarak sucluysa sende inanarak suclusun " diyip mervenin yanina giderek onu eve goturdum merve saskinlikla bana bakiyordu ve bu kadar tepki verilecek ne oldugu merak ediyordu haliyle .
"duygu niye bu kadar sinirlendiniz ve ne iftirasi noluyo"
bende sinirden Cenk in Serdara dediklerini bir bir anlattim.
merve gozleri dolmus bir sekilde duruyordu karsimda ve "Serdar da bunlara inanip beni onunla mi gonderdi bu saatte " diyerek aglamaya basladi.koltukta aglayarak uyuya kalan arkadasimi uyandirip yataga yatirdim saate baktigimda 04.55 ti bayagi gec olmustu ve bende yanina gecerek yattim yorucu gecenin arkasinda hemen uykuya yenik duserek kendimi birakmistim...

gece bayagi gec yattigimizdan oglen 12 bucuk gibi uyanmistim.yanima baktigimda merve hala uyuyordu sessizce kalkim yataktan elimi yuzumu yikayip dislerimi fircaladiktan sonra canim arkadasima moral kahvaltisi hazirlamak icin mutfaga girip kollari sıvadım ocaga once cay suyunu koyarak ise basladim patatesler kizarirken ben dun geceki asil meseleye yani serdarin merveye olan ilgisine kafayi takmistim.once onu kiskaniyor sonra da onun icin arkadasini dovuyordu ne kadar inkar etsede ben anlamistim artik merveden kesinlikle hoslaniyordu bu ise bi el atmamin gerektigini kafamin bir kosesine koyarak sofrayi hazirlamaya devm ettim ve caylari doldurduktan sonra halaa uyuyan merveyi uyandirmak icin odaya gittim ve mervenin uzerime ziplayarak onu uyandirdim once bi afallasada benim hallerime aliskin oldugu icin hemen ayildi. "sanada gunaydin duygu" diyerek dogruldu ve gozunu ovusturarak bana bakti bende "hadi canim hadi kahvalti hazir 5 dk ya mutfakta ol yoksa suyla gelirim haberin olsun " diyerek odadan ciktim ve mutfaga gittim merve 2 dk sonra mutfakta olmustu ve kahvaltimiza basladik ve tabiki konumuz dun geceydi merve cenkin serdara soyledigi seyi baskalarinada soyleyip adini cikarmasindan korkuyordu ve tabiki eger murat amca oyle biseyi duyarsa merveye dunyayi dar ederdi.Murat amca aslinda sert gorunur ama iyidir kizacagi seyleri yapmadin surece pamuk gibidir.
"kalk kiz okadar sofra hazirladim sana bi cay koyarsin kardesine" dedigimde merve homurdanarak kalkip cayimi doldurmustu. kahvaltimizi yaptiktan sonra beraber sofrayi kaldirdik ve sacimizi falan yapip disariya ciktik Ankara kısin bayagi soguk oluyodu ama benim en sevdigim sey zaten soguktu oyuzden Ankaranin en sevdigim yani kisin bukadar soguk olmasiydi.Mahallede dolasirken karsidan gelen Serdarı gordum ona aslinda cenke inandigi icin sinirliydim ama uzatmamaya karar verdim cunku beni bekleyen bir operasyon vardı.Merve utanarak Serdara selam verdi ve serdar kocaman gulumsemesiyle gozunu merveden ayirmadan "gunaydin kizlar nereye gidiyosunuz,iyimisiniz?" diye sordu ben "aa merve telefonumu evde unutmusum siz gidin merdivenlerin oraya ben gelirim yaniniza"diyerek yanlarinda kactim.

onlari yalnoz birakmak guzel fikirdi hem konusmalari bazi seylerin farkina varmalarini saglardi eve gidip kendimi koltuga attim televizyondan kralpop u acarak muzik dinlemeye basladim.eve geleli yarim saat olmustu artik suphelenirler diye yerimden istemsizce kalkarak televizyonu kapatip evde ciktim.mahallede herzaman oturdugumuz merdivenlerin oraya dogru ilerlerken bianda yerimde cakili kaldim "hayir canim yanlis gormusumdur,onun burda ne isi olacak burdan tasinali kac sene oldu." diye kendimi yatistirarak ilerlemeye basladim merdivenlerin oraya geldigimde merve bana garip bir sekilde bakarak " nerde kaldin kizim ya bi gelemedin "diye sorunca "sey annem aradida onunla konusuyodum oyuzden gec kaldim" deyip Serdara goz kirparak merdivenlerden birine oturdum.serdar anlamamis bir sekilde bana bakarken ben merve ye donup
-ee ne konusuyodunuz devam etsenize. dedim
-dunku olanlarla ilgili konusuyoduk canim ya serdar o salakla konusmus sabah kimseye soylememis ve soylemicekmiste oyle sacma sapan bisey hatta serdar oyle bi korkutmuski onu beni tanimiyomus bile
mervenin bu sozleri uzerine gulumsedim ve serdara donup
-vayy korkutmalar falan fazla ilgiler hayirdir Serdar

dedigimde serdarin o kemikli yuzu bianda kasilmisti ve cenesini sıkarak bana bakti.ne yalan soyliyim biraz urkmustum bu yuzden konuyu degistirmek icin

-ya gelirken birini kime benzettim bilin bakalim

-kime
-o kendini begenmis odun vardi ya ona. bian oyle kaldim yolun ortasinda arda sandim cocugun birini haah cok komik dimi o geldi sandim

-birincisi ben kendimi begenmis degilim ikincisi kisisine gore odunum ucuncusu evet geldim canim geri dondum burdayim artik....

onumde duran merve ve serdara bakakalmistim ve onlarda arkamdan gelen sese bakiyorlardi bende sesin geldigi yere dogru dondugumde kalakalmistim karsimda siritan Arda yı gordum...

Zehrin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin