Serdar iceri girmeden kapıdan Ardayi cagirdi ve gittiler.Merveyle biraz sohbet ettikten sonra uykumuz geldi ve yattik.
Bugün fazlasiyla enerjik bir sekilde uyandim.Kahvaltıyı hızlı bir sekilde hazirlayip masaya oturduk.Bir yandan kahvaltı yaparken bir yandanda sohbet ediyorduk bugün annemler köyden doneceklerdi oyuzden Merveyle kahvaltidan sonra etrafli bir temizlik yapmaya basladik.
temizlik bittikten sonra kendimizi koltuklara atmistik ve yorgunluktan kipirdicak halimiz yoktu.Bu huzurlu ani bozan lanet zilin sesi oldu ve zorlana zorlana kalkarak kapiyi actim karsimda Serdar ı görünce halimi hic bozmadan kapiyi acik bırakarak yerime geri döndüm Serdarın bana garip bakisına bile gülememistim.
Aşk insanı degistirir diye bosa demediklerini Merve Serdarı gördugunde heyecanla boynuna atlamasiyla anlamıs oldum 2 dk önce yorgunluktan konusamayan Merve hic birsey yokmus gibi Serdarla gülüsmeye baslamistı.Ben dusa giriyorum diye yanlarından ayrılarak onları yalnız bırakıp banyoya dogru ilerledim.Vücudumu sıcak suya teslim ettikten sonra kendime gelebilmistim.Kapının kapanma sesi geldi heralde Serdar gitti.Havluyu odamda unuttugumu farkederek Merveye bagırdım "mervee havlumu odada unutmusum getirsene bi" ses yoktu yoksa merve de mi cikti evden. "Merveeeee" dedigim anda kapı tıklandı ve havluyu uzatan elden aldım üsüdügüm icin havluyu üzerime rastgele sararak banyodan çıktım."kızım üsüdüm niye gec verdin havluyu cok soguk" "istersen ısıtabilirim" duydugum sesin sokuyla cıglık atıp odama kactım.
- senin ne isin var evimde merveden istedim ben havluyu hem senden mi istedim ayrıca o nasıl bi laf hı
-bi sus be kızım ya.Serdalar biraz dolasmak icin ciktilar bana da evde bekle geliriz dediler.Söyledigimde iddalıyım ısıtabilirim yani seni
diyip kıkırdadı.kapının Arkasından bagırarak "iceri gider misin artik üstümü giyinip geliyorum"
Altıma dar kotumu üstümede siyah askılı badimi ve onun üstünede gri hırkamı alarak odadan cıktım ve Ardanın yanina gittim koltuga oturduktan sonra saclarımı tarayip kurutmadan acık biraktım kafami kaldırdıgım da Ardanin bakislariyla karsilastim "nee" "git saclarını kurut hava soguk hastalanma" karsimdaki kisi Ardamiydi hani bizim şu kibirli kendini begenmis odun bana düsünceliymis gibi mi davraniyordu istemsiz bir sekilde güldüm.Arda neden güldügümü sorarcasina bana bakıyordu "sey düsünceli gibi davranip beni düsündün ya ona güldüm" diyerek gözlerimi kacırdım.Bianda kalkarak yanıma geldi ve kolumdan sürukleyerek banyoya dogru götürdü.Ben ne yapmaya calistigini anlamaya calisirken banyo dolabindan sac kurutma makinesini alıp fise taktı arkama gecerek saclarımı kurutmaya basladı ben ise aynadan sadece onu izliyordum saclarımla isi bittikten sonra kurutma makinesini köseye koyup arkamdaki yerini tekrardan aldı ben aynadan hala onun muhtesem görüntüsüne bakiyordum.Saclarım sol tarafima atarak sağ kulagıma dogru egildi ve öylece durdu ben onun sıcak nefesinden afallayarak öylece kalmıştım.Tekrardan derin bir nefes alarak konusmaya başladı "özlemedin mi beni" ne ne diyodu bu simdi ne özlemesi hem niye özleyeyim ki ben onu.Ben sinirle tam arkami döndüm ve "ben seni niye özl-" derken parmaginı dudaklarıma koydu ve "şşt" dedi ben anlamsiz bir sekilde heyecanlanmıstım ve tam gözlerinin icine bakiyordum ki konusmaya devam etti."Bir anda kimseye haber vermeden neden ve nereye gittigimi merak etmiyormusun " diye sorarken bir yandan da baş parmagını dudaklarımda gezdiriyordu.Neydi bunun amacı beni deli etmek mi?Parmagını dudagımdan cektiginde "merak ediyorum " demistim.hiih ben cidden merak ediyorum mu dedim aptalim ben ya niye merak ediyim offf.
Söyledigim laf karsısında dudakları yukarı dogru kıvrıldı."bak sana herseyi acıkca anlatamam duygu ama bilmeni istedigim şu ki herkes icin iyi olan buydu ve zannettihin kadar uzaklarda degildim yoklugumda her yaptigindan haberim var" ne demek her yaptigimdan nedemek uzaklarda degilmis nedemek herkes icin iyi olan.Hala aramizdaki mesafe yi acmamisti nefeslerimiz birbirine degiyordu biraz daha yanaşsak dudaklarımız birbirine degecekti.
Zilin sesiyle ürperdim ve "be-ben kapıya bakiyim" gülerek kafasını salladı ve kenara dogru gecerek kapıdan cıkmama izin verdi ve pesimden gelirken "devam edicez konusmamıza "dedi.Merve ve serdar gelmislerdi hep beraber salona gectik.-duygu sen banyo yapmamismiydin diyen merveye bakarak
-yaptıım, niye?
- sen banyodan sonra saclarını kurutmaktan nefret edersin ya oyuzden dedim
ardaya bakip sonra tekrardan merveye döndüm
-sey bu seferlik kurutayim dedim,neyse canım ben bi cay koyayim geliyorum
diyip salondan cıktım.
Salona geri döndügümde eskileri konusuyorlardı cocuklugumuz birlikte gecmis ti sonucta bi suru anımız var.
-oglum Arda hatırlıyomusun sen okulda bi pic vardi onu dovuyodun,bebenin iki tane daha arkadası gelince sana saldırmıslardı ben yaniniza gelene kadar duygu coktan kosmus cocuklardan birinin üstüne zıplamış yumruk atiyodu.ücünüde iyi benzetmistik.hepimiz birden kahkahaya bogulmustuk.Arda bana bende ardaya baka baka gülüyorduk.
-ben kavga ederdim bir suru laf soylerdim ama baskasi ona vurunca dayanamadim daldım bende.
-aynen merve sen bakma bunların kavga ettigine birbirlerine düskündürler aslında
diyen serdara dönüp
-yoo ne düskünlügü canım,ben caylara bakiyim en iyisi diyerek salondan ciktim.
çayları bardaklara doldurup salona geri dondum ve once serdara sonra merveye ve sonrada arda ya caylarını verdim en son tepsiden bende cayimi alip yerime oturdum.Merve ve Serdarin birbirlerine olan iltifatları ve hayallerini anlattiklari konusmadan bi sure sonra midem bulandi ve yuzumu eskiterek
"ben sunları topluyim" deyip bardakları alıp mutfaga kactım.ben bulasikları toplarken "yardım lazım mı?" diyen ardaya dönüp "seen bulasik toplicaksin" "yok bulasik konusunda degil yardimim icerdeki muhabbet ten kacis yardimi benimkisi"
diye gulen Ardaya bende gülerek karsılık verdim.
ikimizede birer cay daha doldurduktan sonra masaya ardani karsisina oturdum.
-artık kavga etmiyoruz ha
-evet ne olduysa bana sarmayi bıraktın duygu hanım
-yine sarmamı istemiyosan susmalisin.
eliyle agzinin fermuarini ceker gibi yapti.ve ikimizde gulduk.
-Arda hani dedin ya uzaklarda degildim her yaptigini biliyorum diye nedemek istedin orda
-ne anladıysan o daha nasıl acıkliyim
-neyi biliyosun mesela
-her yaptıgını,kimlerle arkadas oldugunu mesela okuldaki notlarini, gecen seneki partiyi, orda sana sarkan ve seninde benzettigin mehmeti yada ayni biraktigim gibi hala kimseyle sevgili olmadigini...yok artik nasil biliyo bunlarin hepsini
-ama sen nasil biliyosun bunları Arda?
-biliyorum iste bosver.telefonunun calmasiyla Arda telefonu acti ve balkona cikti bir kac dk sonra Ardanin yuksek sesle konusmasi dikkatimi cekti ve biraz duyabilmek icin balkon kapisinin oraya gittim.
-lan nedemek hala iz yok kasetlerden de adamdan da siktirtmeyin lan belanizi 2 gün sadece 2 gün veriyorum lan size yoksa ne yapacagimi gayet biliyosunuz...
Arda telefonu sinirle kapatti ve elini yeni yeni cıkmis olan sakallarina götürerek ovuşladı.Beni görmesin diye hemen iceriye kactim.Arda salona girdi ve oldukca ciddi bir tavirla serdara donerek
-ben cıkıyorum dedi.
-bizde kalkalim artik mervenin annesi aradi gel diye onu eve birakicam dedi.
Ardından arda basini salladi ve banada bi kac saniye baktiktan sonra onden cikarak gitti.Mervenin yurtdisindn misafirleri geldigi icin annesi artik eve gelmesini soylemis, onu opup sarildiktan sonra ikisinide yolcu ettim.Peki Ardaya ne oldu?kiminle konustu?ne kasetlerinden bahsediyordu ki acaba ?niye bukadar sinirlendi? ben kafamda bu sorularla bogusurken annemler eve girdiler ve onlari optukten sonra odama gecip kulakligimi taktim ve muzige kendimi biraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehrin Aşkı
General FictionAşklar vardır göz önünde olsada göremezsin... Aşklar vardır nefret eder seversin... ve Aşklar vardır zehir gibidir ölecegini bilsende inatla istersin...