Evin kapısını acarak iceri girdim.Üzerimi degistirmek icin odama gittim ve dolaptan ince askılı kırmızı badimi altimada kalpli pijamami giyip salona gittim ve kendimi koltuga attim karanlik bana oyle iyi geliyorduki rahatliyordum adeta.Tam huzurlu bir sekilde kafami dinlerken zilin calmasiyla kapiya dogru ilerledim ve actigimda merve serdar ve bir adet odunla karsilastim.Kapiyi sonuna kadar acarak girmelerini isaret ettim.Önden merve girdi ve arkasindan gulerek serdar girdi noldu anlaminda gözümü kırptım tekrar gülümsedi ve yanagimdan bir makas alarak iceri girdi.İceri hala girmeyen kapida dikilen sert bakıslı Arda ya baktim ve "niye girmiyosun iceri girsene" dedim.
dibime kadar sokularak "ne kadar kapalı giyiniyosun dedi" imalı bir sekilde.Bu sefer yaklastiginda kokusunu tam olarak aliyordum mükemmel bir kokusu vardı."ne diyorum ben ya?" bunu sanırım dısımdan söylemistim bön bön bakan Ardaya dönup "nasıl giyinecegimi sana soracak degilim" dedim.oda bianda kendini geri cekerek "banane kizim oylesine soyledim niye ciddiye aldın" diyip carpik bi gülümsemeyle yanımdan gecti.Vallaha sinir oluyorum bu cocuga ya kendini begenmiş,ukala...
salona gectigimde merveye kas goz isareti yaparak mutfaga cagirdim."biz birseyler hazirlayip geliyoruz"diyerek salondan ciktim.Mutfaga girdigimizde merveye heyecanla "hayirdir bi mutlu görünüyosun" dedim.bana dedigi laf ise "hiiiç" anında elimdeki catalı merveye gösterdim ve anlat dedim tehditkar bir sesle sonra oda
-ya nasıl diyim ki hani sen hep biseyler ima ediyosun ya serdar ve benimle ilgili
-hııı
-iste ben farkettimde onun yanında bi mutluyum,eglenceli bi insan acıkcası sohbetide cok iyi ee tipini hic soylemiyorum zaten diyerek kıkırdadı.
-bak seen eee
-uff ben serdardan abi meselesi yuzunden ozur diledim
-nasil diledin, nededin?
-"serdar ben sana hani abim gibisin demistim ya,hı aslında oyle degil sen benim arkadasimsin sonucta yani ozur dilerim ben seni abi veya kardes gibi gormuyorum" dedim
-ee o nededi
-nasıl görüyosun peki dedi bende biraz utandim ellerimle oynamaya basladım.sonra bana sarıldi ve basımın üstunden optu
-oley bee !! ne yani sevgilmisiniz suanda ve sen ona karsi eminsin dimi hoslaniyosun serdardan
-kızım sessiz olsana biraz sevgililik falan yok sadece masum biseydi o sarilması ve bilmiyorum galiba hoslaniyorum ama emin degilim.
-ya ne dengesizsin be arkadas bi diyosun abim bi diyosun farkli bakiyorum ona sonra bi diyosun emin degilim kesin kararini ver ve cocuga ona gore davran tamam mi ?
-tamam tamam hadi su cerezleri acta hazirlayalim koyalim tabaklara ben cipsleri koydum kaba bunlari goturuyorum ben sende onlari getir . diyerek mutfaktan cikti bende tabaklara cerezleri koyup icecekleri doldurduktan sonra hepsini tepsiye koyup iceri yanlarina gectim.Merve ve Serdar ikili koltukta Arda ise tekli koltukta oturuyordu orta sehpaya yiyecek icecekleri koyarak "hadi buyrun" diyip yere oturdum.Bir yandan atistiriyor bir yandan da eskilerden sohbet ediyorduk serdar ben ve Arda kucuklukten beri ayni mahalledeydik merveylede ilk okuldan beri tanisiyordum ama merve onlarla lisede anismisti gerci arda bizden bes yas buyuktu ayni lisede okumamistik ama ayni mahallede hep beraberdik.eskileri hatirlayinca Ardayla eskiden de olan kavgalarimiza guldum kendi kendime ikimizde hep kavga ederdik birbirimizi sevmezdik bi gun hic kimseye haber vermeden cekip gitmisti.Nasil mutlu olmustum ama yine dondu bas belasi ukala.
aklima gelen fikirle gülümsedim ve "hadi sise cevirmece oynayalim" dedim.
merve ve serdar onaylar bicimde bana kafalarini salladilar.Ardaya baktıgimda "cocukmuyuz ya ne sise cevirmecesi sacmalamayin" dedi.
uyuz iste diyorum ben kimse inanmiyo illa bi mizikcilik yapicak ama benim bu oyunu oynatmam lazim merve ile serdari dahada yaklastiricam cunku.İmalı bir sekilde öksürerek Arda ya baktim tabikide anlamadı öküz kaş göz yaparak serdarları gösterdim "ne kızım ne kas göz yapiyosun" Allahım gebertesim var su herifi.. "sana ne kas göz yapicam be kendine gel" dedim.Serdar bi kavga daha cıkmasın diye araya girdi ve "hadi be oglum ya nolcak biz bizeyiz eglence olsun diye oynayalim"
ikimizde birbirimize ters ters bakarken off layarak pes etti ve sehpanın onune oturdu.Merve hemen ayaklandı ve sise getirmeye gitti.Bende tam o sirada hazir merve yokken fısıldayarak sehpaya egildim ve sinirli bi sekilde "sana kas goz niye yapiyim ben merveyle serdari daha da yakinlastirmak icin bu oyunu soyledim ama haklisin nerde sende bunlari anlicak kafa"."birincisi git ustune adam gibi bisey giy egildikce aciliyo seninkiler ikinciside ses etmiyorum diye ileri gitme fena olur,benimle adam gibi konus"
bu ani cıkısının ustune bi an kaldim sonra ellerimi sehpaya vurarak kalkip odama gittim.Dolaptan aldigim bi thisort u ustume gecirerek salona geri dondum.Merve ve Serdar aralarinda bisey konusuyolardi Arda ise gozunu bana dikmis uyuz uyuz bakiyordu.Aldırmadan yerime oturdum ve neseli bi sekilde "geldim,hadi baslayalim oyuna" dedim.
merveyle ben,serdarlada arda karsilikli oturmustuk.siseyi elime aldim ve cevirdim soran kismi bana cevaplayan kismida merveye gelmisti "sana asla cesaretlilik demem oyuzden sorma ,dogruluk diyorum" dedi .benim isime gelmisti aslinda ve "öylemii tamam,bugün sinemada serdarla beraberken ne hissetin?"
merve bianda utandi ve bana sitemli bir sekilde bakti "ş-şey yani ne hissediyim,güzeldi iste." dedi ve sorumu gecistirdi.Bu sefer Arda bana soracaktı direkt dogruluk dedim ve biraz dusunur gibi yaparak "ben mahalleden gittigimde ne hissettin,ve ozamandan bu zamana hic aklına geldimmi?" ben hemen hic vakit kaybetmeden "tabikide sevindim ve evet bi iki defa aklima geldin,acaba kimin basina bela olmustur simdi diye dusundum ama benim basimda olmadigin aklima gelince mutlu oldum." diyerek siseyi cevirdim ve bu sefer arda merveye soruyordu merve yine dogruluk dedi ve bizim patavatsiz kıza "serdardan hoslanıyosun dimi" dedi. y biand sorulurnu boyle ben alistira alistira sorucaktim ya hayir derse simdi offf.
merve saskın saskın bi bana bide serdara bakti serdar bi anda lafa atladi ve "cevap vermek zorunda degilsin Ardaya bakma sen dedi" ama merve "bakin yaptiginizin farkindayim serdarla benim arami yapmaya calisiyosunuz,anliyorum sizi ama bu ikimize kalmis bisey yani ikimizde biseyler hissederek olur bu daha dun beni cenkin elinden kurtardi zaten utaniyorum hala serdardan yuzune bakmaya cekiniyorum sizde boyle ustume gelmeyin ve bu dediklerimide yanlis anlamayin cenk e karsi falan zerre bisey yok icimde" ucumuzde durmus merveyi dinlerken serdarda bianda ayaklandi ve merveyi elinden tutarak ayaga kaldırdı ve evden cıktılar biz arkalarından bakakalmıstık.Hemen ortalıgı topladım ve ardanin oturdugu koltugun karsisina gecerek oturdum hicbir sey konusmadan ifadesizce birbirimize bakiyorduk o an dusundum de aslında kızların begendigi kadar vardı koyu kahve daginik saclari siyah gozleri ve kirli sakaliyla kusursuz gozukuyordu ama onunla aramizda anlamadigim bir mesele vardi anlasamiyorduk bi turlu hep atisiyorduk olmicak seylere bile.
sessiz ortamı bozarak "ne düsünüyosun "diye sordu.Omzumu silkeleyerek "hiiç " dedim. gülümseyerek" ne demek hiiic "dedi.
-hiç iste bir sey dusunmuyorum.sen ne düsünüyosun ?
-bizi
nee bizi mi dedi o
-nasıl,neyimizi düsünüyosun ki
-neden boyle oldugumuzu yani ortada bir sey yokken neden hep kavga ettigimizi,neden iyi gecinemedigimizi sonucta biz kendimizi bildik bileli birbirimizin hayatinda variz ama hep kanli gibi davraniyoruz .Gel bi anlasma yap-
dediginde lafini kestim ve
-hatirlarsan o anlasmayi yapmistik ve sen uc gun sonra ortadan kayboldun ha bisey farkettimi benim icin hayir umrumda bile olmadi.
-evet seninle iyi gecinecegimize dair anlasma yapmistik ve ben gittim ama gitmem anlasmanin bozuldugu anlamina gelmiyo.biz niye bozduk peki
-o kadar uzun zaman olduki unutmusum demekki.
buruk bi gulumsemeyle bana dikkatlice baktı ve "4 senede daha da guzellesmissin "dedi ben tesekkur ettikten sonra garip bir sekilde utanmistim ve basimi egip ellerimle oynamaya basladim o anda koltugun diger tarafinin coktugunu hissetmistim yanima oturdu ve konusmaya basladi ." o asi davranislarinin sert sozlerinin altindaki seni cok iyi taniyorum duygu sen aslinda okadarda aksi birisi degilsin ama oyle davranmayi seciyosun belkide bu senin bi cesit zırhın ama anlamadıgım neden bu zirhi ozellikle bana karsi kullaniyosun anlamiyorum benden korunmaya mi ihtiyac duyuyosun ama neden." yumusak basladigi sozlerini sinirlenerek tamamlamisti benden bi cevap bekliyordu ama ne diyecegimi bilmiyordum ve zilin calmasi beni kurtardı hemen ayaklandim kapiya dogru gidiyordumki bilegimde tutup gitmemi engelledi bilegimi cok sert tutuyodu ve canimı acitmisti tekrar eski haline gelerek "bu konusma bitmedi devam edicez."dedi emrivaki bir sekilde ustune basa basa .elinden kurtularak kapiya bakmaya gittim.Actığımda sarmas dolas bir sekilde duran merveyi ve serdari gordugumde saskinlik arti mutluluk tan konusamamistim "si-siz simdi sevgili mi oldunuz hı " diyebildim sevincli bir sekilde merve olumlu anlamda basini sallayinca bi mutluluk cigligi atarak ikisininde boynuna atladim.Cok mutluydum cunku ikiside tam birbirlerine gorelerdi ve ikisinide cok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehrin Aşkı
General FictionAşklar vardır göz önünde olsada göremezsin... Aşklar vardır nefret eder seversin... ve Aşklar vardır zehir gibidir ölecegini bilsende inatla istersin...