O zi cu noroc-Capitolul 2

87 5 0
                                    

La media este Kate,draguta,nu?
Asa……a doua zi ma trezesc si ma uit la telefon si vad un mesaj de la Kate cu:
Ea:-Hey vii azi la mine ca vine si Lucy!
                                Acum 50 minute
Eu:-Nu cred ca pot scuze mai vorbim,ok?
                               Chiar acum
Nu trec nici 10 minute ca ea imi raspunde.
Ea:-ok faci cum vrei.....
                 Chiar acum
Ma duc jos la bucatarie. Mananc un sendivis cu unt arahide si jeleu si un pahar cu lapte...Dupa ma uit pe mana si vad un numar de telefon.Nu imi mai aminteam de la cine e,dar ma uit dedesubt si vad scris Logan Henderson dupa imi amintesc tot ce sa intamplat aseara.Imi i-au telefonul si vreau sa il sun pe Logan,dar nu am curaj.Ma uit 10 minute la telefon, iar dupa imi fac curaj si il sun.
           ~biiip biiiip biiip~
El:-Alo?
Eu:-Alo sunt Roxy Madison fata de aseara.
El:-Aaaaaa.....Buna, ce faci?
Eu:-Bine tu?
El:-Bine.....nu vreau sa te deranjez sau altele dar vrei sa ne intalnim azi?
Eu:-Ok...La ce ora?
El:-La 8 diseara,e ok?
Eu:-Da...dar unde ne intalnim?
El:-La restaurantul Alexander din centru?
Eu:-Ok...dar asta e o intalnire sau.....?
El:-Cam da.......pentru ca vreau sa ne cunoastem mai bine...e vreo problema?
Eu:-Nu nu......e ok
El:-Atunci ne vedem diseara.Pa!
Eu:-Bine.Pa!
Eram bucuroasa dar in acelasi timp speriata.Atunci le dau mesaj fetelorpe whattap pe grupul nostru "BFF" cu:
Eu:-Fete veniti cu mine la mall?
Lucy:Da!De ce?
Kate:Da chiar de ce?
Eu:Pentru ca am vorbit cu el si a zis ca ne intalnim diseara la 8.
Lucy si Kate:E o intalnire!!!
Lucy:Asteapta-ne in 5-10 minute suntem la tine.Pa!
Eu:Pa!
Kate:Pa!
Incep sa ma imbrac.Imi i-au niste blugi si un fel de pulovar negru.Suna soneria.Erau Kate si Lucy.
Lucy:-Hey....deci mergem?
Eu:Imi i-au tenesi si geaca si am plecat.
~dupa 5 minute~
Eu:-Gata hai sa plecam!
Ele doua:Bine!
Am plecat ne-a luat o grmada pana am ajuns.
    ~La mall~
Lucy:-Hey ce zici de rochia asta neagra mulata pe corp si de pantofii astia cu toc rosii?
Eu:-Da buna idee!Dar intai trebuie sa le probez.
Intru in cabina ma dezbrac de celelalte haine si le imbrac pe cele noi.
Lucy si Kate:Arati grozav!!!!
Eu:Mersi!!Acestea raman.
Ma intorc in cabina unde ma reimbrac cu hainele vechi.Ne indreptam apre casa(unde se plateste).Ii dau banii vanzatoarei si am plecat catre casa cu Lucy si Kate. Ajunse acasa trebuia sa ne gandim la un machiaj si la o coafura.
Lucy: Am o idee! Ma lasi pe mine sa te aranjez?
Eu:Okey.
M-am pus pe un scaun unde Lucy incepe sa ma aranjeze.
~dupa 2 ore~
Lucy:Gata!Te poti uita in oglinda!
Eu:Wow te pricepi!
Lucy:Mersi!
Kate:Ar cam trebui sa te imbraci Roxy!E 8 fara 5!
Eu:Aoleu!
Si incep sa ma imbrac si sa ma incalt.In 5 minute eram gata!Am luat telefonul si am sunat sa vina un taxi.Am coborat si jos si taxiul era deja jos!Am intrat in masina si i-am spus soferului sa ma duca la restaurantul Alexander.Ajunsa acolo il vad pe Logan imbracat la costum.
El:Hey ce frumos esti imbracata!
Eu:Si tu la fel!
El:Hai la masa!
Eu:Ok.
Logan ma condus spre masa unde el  a tras scaunul ca sa ma asez.
El:Deci ce comandam?
Eu:Ce zici de o pizza si ca bautura un suc de grepfruit?(nu stiu daca asa se scrie)
El:Ok.
Si ii spune la chelner ce sa ne aduca.
Dupa ce manacam si achitam masa Logan ma ia de  mana si zice sa ne plimbam.
El:Daca nu te superi vrei sa mergem la club?
Eu:Nu! Hai sa mergem!
Ajusi acolo incepem sa dansam si sa bem din plin.Dupa o ora in club eu si Logan incepem sa ne sarutam romantic.El ma ia in brate si ma duce acasa la.el ne asezam in pat.El se uraca peste mine si incepe sa ma sarute pe tot corpul,iar eu gem pentru ca sunt super excitata.El isi da bluza jos si pantalonii si ramane in chiloti.
Logan imi da rochia jos si raman in lenjeria intima si iar începă sa ma sarute pe tot corpul ca sa ma.exicite rau de tot.
Eu:Te iubesc!spun eu si il sarut.
El:Si eu!spune el si isi musca buza.
Logan imi da sutienul jos si......

Hey stiu ca am zis ca nu o sa postez pana de revelion incolo dar surpriza de anul nou!!!Yeee in sfarsit capitolul 2!Sa imi spuneti in comentariu daca va placut si daca sa continui cartea.Imi cer scuze daca sunt greseli gramaticale dat scriu repede plus ca telefonul mai are niste scapari adica se mai blocheaza!Vreau sa ii multunesc prietenei mele Ghicitoarea pentru pozele pe care mi le-a dat!Deci un an nou fercit plin de bucurii si noroc!Va pup!Bye!❤(ps am făcut 852 cuvinte yey!)Bye din nou!Bye!❤

Iubita unei vedeteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum