La media este Lucy.
......am mai primit unul tot de la Logan care zicea sa vin la el cand vreau.A trebuit sa ma gandesc mult.In cele din urma m-am gandit sa merg la el fiindca aseara am fost cam dura cu el.M-am imbracat cu niste pantalonii scurti,o bluza cu maneca scurta rosie, niste tenesi si parul prins in coada.Sa nu uitam telefonul.
Am chemat taxiul.Am ajuns acolo in 10 minute.L-am sunat pe Logan sa vina sa imi deschida usa.El a venit jos trist si a deschis usa.Ajunsi sus il i-au pe Logan in brate.
El:De ce ai venit aici?
Eu:Ca sa imi cer scuze!
El:In cazul asta scuze acceptate.
Atunci eu ma descalt si ne asezam amandoi pe canapea.
El:Chiar nu vreau sa te supar,dar vrei sa fii iubita mea?
Eu:Intai sa ne cunoaştem mai bine,ok?
El:Okey,mie imi place negrul si mancarea japoneza!
Eu:Cate avem in comun!!!!
El:Deci.....vrei sa fii iubita mea?
Eu:Unui tip care-i place mancarea japoneza si negru si al carui nume e Logan?Cred ca da.....
El:Stii ca esti cea mai frumoasa comedianta?
Eu:Mi se spune des!
El:Deci chiar vrei sa fii iubita mea?!?!?!?
Eu:Da!!!!!
Atunci Logan sare pe mine fericit si incepem sa ne sarutam.Eu ma dezlipesc din sarut si il dau jos de pe mine.Eu i-au o perna si ii dau in cap cu ea.
El:Deci joci dur?......
I-a si el o perna si da in mine de cad pe jos.El se pune peste mine si incepe sa ma sarute dar de data asta romantic.Il dau jos de pe mine si ma pun eu pe el si dupa 5 minute se termina sarutul pentru ca eu ma dau jos de pe el si alerg in camera lui si inchid usa si stau rezemata de ea.
El:Deschide usa,veverita mica ce esti!
Eu:Veverita?Spune altcumva si iti deschid usa si castigi si un sarut!!!
El:Ursulet........
Eu:Corect!!!
Eu deschid usa iar el ma pune in pat si incepe sa ma sarute amoros.
Eu:Recunosc si mie imi place de tine!Te iubesc!(atunci eu il sarut)
El:Si eu te iubesc,ursulet!(el isi musca buza de jos)
Incepem sa ne sarutam ca niste iubareti infocati.
El:Nu ma satur de buzele tale moi si dulci.
Eu:Nici eu nu o sa ma.satur niciodata!
El:Te iubesc,Roxy!!!
Eu:La fel si eu,Logan!
Incepem sa ne.sarutam iar.El imi musca buza de jos.
Eu:Stai putin......
El:Ce e?Nu e perfect ceva?
Eu:Tocmai asta e!Lipseste ceva.....
El:Ce e?Spunemi si iti aduc sau fac orice ai zice tu,iubito!
Eu:Lipseste..........
El:Ce ce ce ce ce? Ce lipseste?
Eu:Distractia!!!
El:Pai gandestete tu la ceva,iubire!
El se da jos de pe mine si ne punem fata in fata amandoi tinandune de mana.
Eu:Ce ai zice de o pizza facuta in casa?
El:Pai nu avem ingredientele necesare!
Eu:Pai atunci mergem la supermarket!
~La supermarket~
Eu:-Iubi uite acolo ketchup!
El:Ma duc eu sa il iau!
Eu:Ok!
El aduce ketchupul il pune in cos.Dupa 10 minute luam totul si ne ducem la casa.
Dupa ajungem acasa.Ne descaltam si incepem sa facem pizza.Eu incep sa dau cu faina in Logan.El vru sa dea in mine dar nu ma nimerit.Eu i-au punga si fug si ma ascund dupa usa la baie.
El:Roxy,esti cam copilaroasa,stii nu?
Atunci intra la baie si cand se uita dupa usa si "bum" "explozie"de faina.
Eu:Muahahahaah.
Eu fug,dar el spune.
El:Deci joci dur da?
El ia punga si vine dupa mine.
El:Vrei o imbratisare?
Eu:Nuuuuu!!
Eu incercand sa fug ma prinde de tricou si ma i-a in brate.Atunci imi toarna toata punga de faina in cap.
Eu:Uite ce ai facut!Eu sunt murdara si nu mai avem faina ca sa facem pizza.
El:Nu-i nimic!Eu am o pizza mai apetisanta in fata!
Eu:Vorbesti de mine cumva?!
El:Da!Te iubesc,ursulet!
Atunci incepem sa ne sarutam foarte romantic.El ma ia in brate si ma duce in pat unde se aseaza peste mine.Incepem sa ne sarutam mai romantic ca inainte.
El:Te deranjeaza daca ramai peste noapte?
Eu:Chiar deloc,iubitule!
El:Uite daia te iubesc eu!
Eu:Ar cam trebui sa ne stergem de faina asta!
El:Okey!
~Dupa 30 minute~
Eu:Nu ar fi trebuit sa faci asta!
El:Ba da!
Eu:Tu ma contrazici pe mine?
El:Da!.....
Eu:Okey atunci prinde-ma!
Eu incep sa fug prin casa dar la un moment dat eu era sa cad,dar Logan ma prins si ma sarutat.
Eu:Uffff m-ai prins!(spun eu bosumflata)
El:Pai si ce vroiai sa te las sa cazi?
Eu:Nup....
El:Pai vezi atunci?
Eu:Dap......
El:As vrea sa te tin in brate o vesnicie,Roxy!
Eu:La fel si eu!
Atunci un sarut scurt imi inmoaie tot corpul!
Eu:Deci o sa ne sarutam la nesfarsit?
El:As vrea eu!
Eu:Pai noi azi toata ziua ne-am sarutat!
El:Mama!Nu mi-am dat seama cand a trecut timpul!
Tot el:Eu o sa te las jos acum ma dor mainile!
Eu:Okey!!!
El ma lasa jos.Eu ma ridic si merg dupa el.
El:Zici ca esti un copil mic,Roxy!Ce te plimbi asa dupa mine?
Eu:Nu ma iubesti?
El:Ba da!
Eu incep sa chicotesc..Atunci el ma ia in brate si incepe sa ma priveasca,apoi din nou ma saruta!HEY lume lume!!!Ce mai faceti?V-am zis ca ma revansez?Normal ca v-am spus!!!Deci capitolul 4!Uf mai sunt 3 zile si vine scoala waaaaaa!Urasc scoala!Mai ales ca vin tezele!Mai ales teza la mate!Urasc matematica!E cea mai proasta materie din lumea intreaga!!!!De ce so fii inventat matematica?E cea mai grea materie de pe pamant!Deci lasand tezele ()trecem la carte!Insa scriu cat mai mult zilele astea pentru ca se apropie cuvantul cu "ş"pe care nu il vreau sa pronunt!Decu cum ziceam o sa scriu ma mult la carte!Si ma scuzati pt greselule gramaticale pt mereu ma grabesc!Bye!❤(app 1013 cuvinte yey!)