De ce?-Capitolul 5

55 4 7
                                    

Ne oprim din sarut cand telefonul lui Logan a inceput sa sune.El ia telefonul  se duce in baie si inchide usa.Dupa ce termina de vorbit imi spune:
El:Roxy,eu ma duc pana la magazin sa i-au popcorn.Dar stai aici ca vin imediat.
Eu:Ok.
El ia 5 dolari si se duce la magazin.
                 ~dupa 20 minute~
Logan nu mai aparea.Atunci l-am sunat.
El:Hey!De ce m-ai sunat?
Eu:Pai unde esti ca esti plecat de 20 de minute!
El:Pai.....m-am intalnit cu baietii.
Eu:Atunci......Pa!
El:Pa!
Atunci inchid telefonul.Ma uit pe geam.Logan se saruta cu alta fata.Atunci am coborât jos la scara.Il sun din nou.
El:Ce mai e?
Eu:Te-ai intalnit cu baietii zici....
El:Da!
Eu:Atunci eu de ce te vad pe partea ailalta sarutandu-te cu alta fata?
Atunci el se uita la mine.
El:Roxy stai acolo pot sa iti explic asta.
Eu:Nu-i nimic de explicat!Ai zis ca ma iubesti!
Am inchis telefonul.Logan vru sa alerge dupa mine dar fu lovit de o masina.Eu alerg la el.
Eu:Te rog,Logan!Nu muri!
El clatina din cap.Dar la un moment dat se opreste si nu mai misca nici un deget.Am inceput sa plang pentru ce se intamplase.
       Am chemat salvarea.Ea venise in 5 minute.Dupa ce l-au pus pe targa am intrat inautru in salvare cu el.Doctorii il resuscitau.De abia dupa 30 de minte de resuscitare inima a reinceput sa bata.
El:Roxy.........
Eu:Imi cer scuze,Logan!Nu o sa mai fac asta niciodata.Te iubesc!
Si atunci il sarut pe frunte.Dar o lacrima de a mea ii cade pe fata lui.
              ~La spital~
Logan fu dus in camera de operatie.Eu m-am dus in camera de asteptare.
               ~Dupa 5 ore~
Doctorul:Operatia a fost finisata cu bine!
Eu:Yyeeeeee!
Doctorul:Nu te bucura atat,domnisoara!
Eu:De ce?
Doctorul:Pentru ca va mai sta inca 2 saptamani in spital!
Eu:Uf...... dar pot sa il viztez?
Doctorul:Da!Poti incepe de acum.
Eu fericita il i-au pe doctor in brate si ma duc in camera lui Logan.Era intins pe pat si se uita la mine.
Eu ma duc la el si ma asez langa el.
Eu:Imi pare rau,Logan!E numai vina mea!
El:Ba e vina mea pentru ca te-am mintit!Tu sa ma ierti pe mine!
Eu:Bine!Dar inca te iubesc sa stii!
El:Si eu!O sa ma despart de fata aia numai ca sa fiu cu tine!
Atunci eu ma aplec desupra lui si ne sarutam.Dupa sarut  pun capul pe pieptul lui.
Venise noaptea.
El:Dute acasa!A fost o zi grea!
Eu:Nu!O sa stau cu tine toata noaptea.
El:Te rog!Dute!
Eu:Bine...fug acasa iti aduc telefonul ca sa ma suni cand ai nevoie de ceva,ok?
El:Ok....
Alerg pana acasa ii i-au telefonul si incarcatorul lui  Logan si il aduc la spital.
El:Wow dar repede ai venit!
Eu:Stiu!Te iubesc! Uite telefonul si incarcatorul!
El:Multumesc!Si eu te iubesc!
Atunci ne sarutam.Dupa eu plec acasa la el si m-am culcat!
               ~DIMINEATA~
M-am trezit.I-au telefonul si ii sun pe baieti,adica Kendall,Carlos ai James ca sa le spun ce sa intamplat si i-am invitat acasa la Logan.
Ei:Nu se poate!
Eu:Stiu e numai vina mea!
James:Ba nu!E a lui Logan pentru ca se giugulea cu alta fata.In timp ce el e la spital tu poti sa te giugulesti cu mine!
Noi toti:Mai incearca!
James:Bine.....Eu si baietii te vom sprijini si iti vom fi alaturi.
Carlos,eu si Kendall:Mai bine!
Eu:Deci ce facem acum?
Ei:Mergem la Logan!
              ~La spital~
Ajunsi acolo mergem in camera lui Logan unde el era treaz.
El:Hey,baieti!Ce faceti?
James:Bine!Am o idee!
Noi:Ce idee?
James:Ideea mea este giuguleala!Eu o sa ma giugiulesc cu Roxy,iar voi o sa il inveseliti pe Logan!
Noi:Mai incearca!
James:Uf.....Eu si ceilalti o sa te inveselim!
Noi:Mai bine!
James:Dar vreau sa ma giugiulesc cu cineva!!!!!!
Eu:Cautati o iubita!
James:Dar eu vreau sa ma giugiulesc cu tine!!!!!
Eu:Esti nebun?!Logan e iubitul meu!!!!
Atunci eu,James,Kendall si Carlos incepem sa ne certam pe chestia ca James vrea sa se giugiuleasca cu mine,dar eu il am pe Logan ca iubit.
Logan:Gata!!Terminati!!!
Noi:Scuze!
Logan:Scuze acceptate!Si cum aveti de gand sa ma inveseliti cu cearta asta?!
Eu:Logan....Ne cerem mii de scuze!!!
James:Da....Asa e!Cum zice ea!
Eu:James crezi ca inveselesti situatia asa?!
James:Uf....bine...frumoaso!
Eu:Cum mi-ai zis?
James:Frumoaso,doar nu vroiai sa iti spun urato!
Eu:Dar mie nu imi place de tine!
James:Dar cum sa nu iti placa de mine?!Eu sunt cel mai frumos!Toate fetele ma vor!Iar eu te vreau pe tine!Nu poti fii iubita unui matematician care vrea sa devina doctor!Trebuie sa fii cu un model!De exemplu eu!
Eu:Baieti il puteti da afara vreau sa am si eu un minut cu Logan?
Ei:Ok!
Atunci baietii il i-au pe sus pe James si il da afara.
Eu:Ce nebun e!Asa face mereu?(spun eu asezandu-ma langa el.
El:Dap.....Uite,Roxy te iubesc!
Eu:Si eu!
Atunci ma aplec si il sarut.In acel moment,James baga capul pe usa si zice:
James:Trebuia sa te giugiulesti cu mine nu cu el!
Eu:Baieetiii!!
Ei il i-au si inchid usa.
Eu:Vrei sa te las un moment cu baietii?
El:Chiar te rog!
Eu:Ok.
Spun eu si il sarut.Ma ridic si ma duc la baieti.
Eu:Baieti!Logan vrea sa vorbeasca cu voi!
Ei:Ok.
Ei intra pe usa,dar James pana sa inchida usa zice:
James:O sa gasesc eu o cale sa ma giugiulesc cu tine!
Eu:Of..Intra odata si inchide usa dupa tine!
El:Bine........
Spuse el si inchide usa.Nu puteam sa ma abtin,dar am inceput sa ascult ce le zicea Logan,baietilor.
Logan:Sa aveti grija de Roxy,va rog!
James:Bine.Eu o sa o giugiulesc in fiecare zi pentru tine.
Ei:Mai incearca.
James:Bine....o sa avem grija de ea si o sa ii fim alaturi in fiecare zi!
Ei:Asa!
Chiar cand se indreptau se usa eu m-am dus pe scaun si m-am prefacut ca nu am auzit nimic.
James:Gata!Am terminat de vorbit!Acum putem sa ne giugiulim(spuse el si intide buzele spre mine,dar eu il imping.)
Eu:A innebunit de tot cu giugiuleala lui!
Ei:Stim!
Atunci ma ridic dupa scaun si ii i-au pe baieti si ne intoarcem acasa.
                 ~Acasa~
James:Eu ma duc sa ma uit la televizor in camera lui Logan!
Noi:Bine!
Eu:Sa inchizi usa dupa tine!
El intra in camera si inchide usa.Eu mai ramasesem cu baietii sa vorbim.
              ~DUPĂ  O ORA~
Baietii se duc sa il i-a pe James ca sa plece,dar James dormea,dar eu le-am zis sa il lase sa doarma linistit.
     Baietii plecara.Eu intru in camera lui Logan unde dormea James.I-au o plapuma si il invelesc pe James.Atunci el se trezeste si zice:
James:Stiam eu!
Eu:James!M-ai speriat!Esti nebun?!
El:Nebun dupa tine!
Eu:Ai innebunit!Cum sa te prefaci ca dormi?!
El:Asa ca sa ma giugiulesc cu tine,iubirea mea!
Eu:Cred ca ar trebui sa pleci!
El:Eu nu cred.
Atunci el se ridica din pat ai se apropie de mine.Era cu buzele la 10 centimetri departare de ale mele.Atunci............

Hey al cincilea capitol!Ce ziceti?Un capitol lasat in suspans!Si apropo ma scuzati de eventualele greseli gramaticale,dupa cum v-am spus....ma grabesc.Si nu ma intrebati de ce ma grabesc!Pentru ca nici eu nu stiu de ce!
In fine am facut si eu mai mult cuvinte intr-un capitol pentru prima data!Si va rog sa imi cititi cartea pentru ca am si eu nevoie de pareri sa vad daca va place sau nu,sa continui cartea sau nu!Va rog!Bye!O noapte frumoasa!Nb!Bye!(ps 1290 de cuvinte!!!yeeeee!!!!Bye!(again))

Iubita unei vedeteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum