O minciuna-Capitolul 6

51 5 4
                                    

Atunci.......James ma ia de mijloc si ma saruta.Eu ma las dusa de val.James ma lipeste de perete si ma saruta amoros,iar eu ma joc cu parul lui.
Eu:Stai,nu e bine ce facem!
El:Asa e!Hai in pat!
Eu:Ok!
El ma ia in brate si ma pune in pat.El imi musca buza de jos.
Eu:Stai!Tu te joci cu mine!
El:Dap....
Eu:Ok.
Si incepem sa ne sarutam iar.El incepe sa ma sarute pe gat.
Eu:Stai!Nu nu nu!Ce fac eu cu tine?!Nu e bine!Eu sunt iubita lui Logan!Nu a ta!
Atunci il dau jos de pe mine.
El:Ai dreptate!Dar ti-a placut sarutul?
Eu:Da.....Saruti destul de bine......Stai!Nu ma mai manipula!Ce naiva am fost!
Ma ridic din pat,dar nu apuc sa ies pe usa si James ma prinse de mana si incepe sa ma sarute iar.El il imping si ma duc la baie ca sa ma spal pe fata pentru ca nu imi venea sa cred ce am facut.Am stat la baie o ora,dar dupa ies si vad ca James nu mai era.Am luat 20 de dolari si am plecat la magazin.
~LA MAGAZIN~
Eu:Buna ziua vreau si eu vopsea de par turcoaz.
Vanzatoarea:Imediat!Te costa 20 de dolari.
Eu:Bine.
Si ii dau banii vanzatoarei.Ma intorc inapoi acasa.Ascund vopseaua.Vroiam sa ma vopsesc dar nu acum.Ma duc la baie.Cautam o lama pentru mai tarziu.Am scotocit peste tot si pana la urma am gasit o lama unde am ascunso unde am ascuns si vopseaua.Dupa ma pun in
patul lui Logan si dau drumulnla televizor unde era un film de dragoste dar eu in minte imi ziceam:"Daca ar fi asa de usor"!Dupa am inchis televizorul!
Dupa 5 minute incep sa plang pentru ca era vina mea Logan era la spital.Avem rimelul intins pe toata fata.Incepe sa sune cineva la sonerie.Atunci ma sterg puţin la fata si deschid usa.Era James.
James:Ce ai patit?
Eu:Nimic!Sunt bine! De ce ai venit?
El:Mi-am uitat telefonul.
Eu:Pai dute si i-al!
El:Ok.
Dupa ce isi i-a telefonul spune:
El:Serios acuma!Inchide usa si vino sa imi spui ce sa intamplat!
Eu inchid usa si fug la el in brate,si incep sa plang.
El:Hai pe canapea si spunemi ce sa intamplat!
Ne asezam pe canapea.
Eu:E numai vina mea ca Logan e acum la spital!spun eu pintre suspine.
El:Ba nu!
Eu:Ba da!
El ma ia in brate si ma cara in pat.
El:O sa stau cu tine promit!Acum culcate!
Eu:Ok.
El ma inveleste si se pune langa mine.Dupa o ora adorm.James ma pupa pe frunte si pleaca.
~DUPA 2 ORE~
Ma trezesc si vad ca James nu mai era langa mine.Eu inca ma simteam vinovata pentru ce se intamplase.
M-am ridicat din pat si m-am dus si m-am uitat in geaca.Mai aveam 100 de dolari.
M-am dus la baie m-am spalat le fata si am luat 30 de dolari si m-am dus la magazin.
Eu:Buna seara!Vreau si eu o sticla de vodka!
Vanzatoarea:Imediat.Te costa 30 de dolari.
Platesc si ma duc acasa.Acasa i-au un pahar si imi pu vodka pana ajung sa beau din sticla la un moment dat sparg sticla.I-au o camasa de a lui Logan si imi dau pantalonii jos si raman doar on lenjerie si camasa lui Logan.Ma pun in pat si ma culc.
~DIMINEATA~
Ma trezesc la 11 si aranjez prin casa pentru ca era un dezastru tot.Dupa ii sun pe baieti si ii chem ca sa mergem la Logan.
~LA SPITAL~
Eu:Logan,iubitule!
El:Hey,iubito!
El se ridica pentru ca avea voie sa se ridice.Ma lua in brate si ma saruta,iar James ne privea din spate.
Logan:Am auzit ca James aseara a ramas cu tine. Cum a fost?
Eu si James:Bine!
El:Imi ascundeti ceva?!
Noi(eu si James):Nu!
El:Ok.
Am stat la spital o ora unde am vorbit cu Logan si cu doctorul despre starea lui de sanatate.
Eu:Pa,iubitule!
El:Pa iubito!Ne vedem maine!
Eu il sarut si dupa plec cu baietii acasa,dar James mai vrea sa ramana cu mine.
Eu:Nu-i nici o problema sa mai ramana putin!
James:Mersi,Roxy.Pa,baieti!
Ei:Pa,James!
Dupa ce plecara baietii incep sa vorbesc cu James.
Eu:Nu imi vine sa cred ca am mintit!
El:In fine.....
Eu:Va trebui sa nu mai facem asta!Am ajuns prea departe cu asta!
El:Ba nu!El nu va stii niciodata ca ne placem si ca ne-am sarutat!
Eu:Da eu nu te plac!!!
El:Ba eu cred ca da!Atata timp cat ne-am sarutat.
Atunci James ma ia in brate si ma pune pe canapea.El se pune peste mine si incepe sa ma sarute.Chiar atunci Logan intra pe usa.
El:Roxy.....
Eu:Logan?!Ce cauti aici?!
El:Doctorul,a spus ca mi-am revenit repede,nu am vrut sa iti spun pentru ca am vrut sa iti fac o surpriza!Dar vad ca si tu mi-ai facut o surpriza!
Atunci il dau jos pe James dupa mine si ma duc dupa Logan.
Eu:Logan!!Stai!
Ajungem jos unde ploua.
El:Ai spus ca ma iubesti!
Eu:Dar te iubesc!Dar......
El:Dar ce?!Te pupi cu cel mai bun prieten?!
Atunci ajunge si James.
James:Uite,Logan....ne cerem scuze!!!
Logan:Cum ai putut?!Tu cel mai bun prieten?!
James:Logan....
Logan:Nu trebuie sa mai spuneti nimic.
Atunci Logan pleca.Eu cad in genunchi si in cele din urma lesin.James ma duce sus.Dupa 10 minute ma trezesc ametita.
Eu:Ce sa intamplat?!
James:Acum totul e bine!Nu sa intamplat nimic!
Eu:Gata,stiu!Imi amintesc!Nu-mi vine sa cred ce am facut!
El:Gata,s-a terminat!
Eu:Ba nu!Eu stau aici si zabovesc,iar Logan umbla pe nu stiu unde!Am sa il sun!
Il sun pe Logan,dar nu imi raspunde.L-am sunat de o gramada de ori si i-am trimis vreo 50 de mesaje.
Eu:Ce so fii întâmplat cu el?!
El:Nu stiu.........
Eu:Vreau sa ma culc pentru ca a fosr o zi grea!
El:Pot sa raman si eu pentru ca ploua afara!
Eu:Of....ok dar dormi in sufragerie,ok?
El:Ok....
Eu ma schimb in pijamale iar eu si James ne ducem la culcare fiecare in camera lui.
A doua zi.........

Al saselea capitol!!!!Yeeeee!!!Am 99 de utilizatori care imi citesc cartea!!!!!!Va multumesc multttt!!!Va iubesc!Ma-ti inveselit pentru ca eram trista pentri ca maine incepe scoala,dar va multumesc ca imi citit cartea si ca ma-ti inveselit ca imi citit cartea si ca va place!Ma scuzati pentru eventualele greseli gramaticale !Va iubesc utilizatori dragi!Mai bine va zic pandacorni pufosi!Sa imi spuneti in comm daca vreti sa va spun asa!Va iubescccc!Noapte buna!Bye!(am 1123 cuvinte!yeee!Bye[again])

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubita unei vedeteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum