1.Bölüm

1K 47 19
                                    

Sabah telefonumun alarmı beynimin içinde yankılanıyordu sanki. Benden size ufak bir tavsiye asla alarmınızın sesini sona ayarlamayın! Asla!

Terliklerimi dün gece nereye attığım hakkında derin bir araştırma yaptıktan sonra onların tekini yatağımın altından diğerini de pencerenin önünden aldım.

Esneyerek banyoya yöneldim. Saçlarım darmadağın , gözlerimi keşke akşamdan çamaşır suyuna bastırsaymışım. Tanrı aşkına ben makyajımı silmemiş miydim!

Kendimi toparlayıp söylenmeye başladım.

''Bak yeni bir hafta yeni bir pazartesi yeniden dersler yeniden o popülerlerin havası yeniden...''

Lanet olsun kendime moral mi veriyorum depresyona mı sokuyoum belli değil!

Elimi yüzümü sabunla sürte sürte yıkadıktan sonra yeniden aynaya baktım. O bir sivilce miydi! Hay senin... Sakin ol Serenay bir kapatıcıyla işi biter.

Kapatıcımı dolabın altını üstüne getirdikten sonra bulup derinlerinden çıkarmıştım. Büyük bir özenle alnımın tam ortasındaki kırmızı mahlukata sürdüm. Geçiyor... hah böyle daha iyi. Tamam belki orası birazcık daha koyu bir renkte gözükecek ama sivilceli durmasından iyidir.

Islıklar çalarak odama döndüğümde Çağla dolabımı karıştırmakla meşguldü.

''Ne yaptığını sanıyorsun?''

Büyük bir irkiltiyle döndü arkasını.

''Ödümü koparttın Serenay!''

Umursamazca yatağımın üstüne oturdum.

''Açıklamam nerede benim.''

''Birşey yaptığım yok. Giyecek elbise bulamadım seninkilerden bakıyordum.''

Giyecek elbise bulamamış. Külahıma anlatsın onu. Demiyoki senin zevkin daha iyi diye.

Çağla benim en yakın arkadaşım olur tanıştırayım. Bizde kalıyor. 

Ailesini bir yıl önce trafik kazasında kaybetti. 

Babası babamın şirketinde çalışıyordu ve yakın aile dostlarımızdandı.

Çağla'yı ortada bırakacak değiliz ya. Bizde kalmaya başladı.

Ne yalan söyliyim onu seviyorum. 

Çocukluğumdan beri bana güvenen tek arkadaşım belki de.

'' Ne dersin sence de bu elbise bana tam uydu değil mi.?'' dedi gülümseyerek.

''Mükemmel oldun.''

Yanağımdan bir makas aldıktan sonra tekrar aynanın karşısına geçti.

'' Anıl da beğenir mi.?''

'' Bayılacaktır.'' dedim sırıtarak.

Anıl tahminleriniz üzere Çağla'nın platonik aşkı. Onu etkilemek için kırk takla atıyor ama laf aramızda Anıl'ın umrunda bile değil.

Bizim sınıfta olduğu gibi tüm okulda da büyük bir popülerliğe sahip olan Anıl Atahanlı'nın ilgi odağı olduğu kızlar genelde mankenler falan oluyor. Beni seni ne yapsın a yavrum.

Bende üzerime birşeyler geçirdikten sonra  mutfağa indim. Annem yine döktürmüş.

''Günaydın Aylin Sultan'' diyerek yanağını öptüm.

Hemen Çağla da geldi ve diğer yanağını kaptı.

Annemin imdat haykırışları kahkahalarıyla karışıyordu. Bu sırada babam geldi.

Savaşmaya DeğerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin