2.Bölüm

718 41 10
                                    

Ben acınası bir halde elimde tuttuğum sınav kağıdını incelerken Batuhan isimli tipinden ukalalık akan çocuk havalı hareketleriyle gelip yanıma oturdu.

Çantasını sırasına önemsemezce atışına bir ya sabır çektim. Dedesinin sırası sanki mal.!

Kafamı çevirmeden (ona baktığımı sanmasını istemeyiz.! ) gözlerimi çıkarırcasına yan tarafa yani duvar dibindeki Anıl ve Çağla ikilisine baktım.

Anıl gayet rahat , yanında Çağla yokmuşçasına telefonuyla uğraşıyor. Çağlam ise iki büklüm durmuş gözleri resmen kıpkırmızı.! Huyudur utandığında ve heyecan yaptığında gözleri kızarır da.

Bu sırada hoca ilk sıraya kağıtları koydu. Sırayla arkaya geçirdiler. Biz en arkada olduğumuzdan zor geliyor tabii ki.

Önümde duran sevgili arkadaşlarımdan Burcu gülümseyerek kağıtları uzattığında bende ona gülümsemiştim. Kısık sesle konuşmaya başaldı meleğim.

''İyi şanslar Sereeen.''

İnadıma mı yapıyor bu kız.

Onu yakasından tutup kendime yaklaştırdım. Kısık söylemeye çalışsamda tam olmadı sanırım.

'' Bana Seren demeyin diye kaç kere uyardım lan beyinsiz. Serenay benim adım.!''

Burcu kıkırdayarak önüne döndüğünde yanımdaki mankafanın da sırıttığını fark ettim.

Sesli bir şekilde yani onun duyacağı bir biçimde konuştum.

'' Hah sanki okula Anıl gibi bir salak yetmiyormuş gibi bir de Anıl 2 geldi başımıza. Hayır yani tamam Anıl o kadar fena değil ama çakmasında bari tip olsa.'' dedim burun kıvırarak.

Hafif bir kahkaha attıktan sonra kulağıma eğildi. Nefesi tenime değdikçe ürperiyordum resmen. Trafo mudur nedir tüm elektriği çekiyo mübarek.!

'' Senin tipsiz dediğin o çocuğa... Yani Anıl 2 diye isimlendirdiğin Batuhan Atahanlı'ya ölen milyonlarca kız var çirkin surat.''

Çirkin surat mı.? Batuhan Atahanlı mı.? Anıl 2 mi.? Tipsiz mi.?

Her sözcüğümde saçmalama oranım bine katlanırken şaşkınlıktan büyümüş gözlerimi üzerine diktim.

'' Gerizekalı.!''

Sadece sırıtmasını genişletmeyi başarmıştım. Amacım bu değildi. Hayır hayır kesinlikle bu değildi.!

''Adınızı soyadınızı yazmayı unutmayın çocuklar.''

Hocanın ikazıyla kağıdıma döndüğümde o tanıdık ve bıkkınlıkla çıkan ses beni güldürmeyi becermişti.

'' Adımızdan başka bildiğimiz şey yok gibi görünüyor hocam:''

Nisan attı gol olduuu.!!!

Tüm sınıf kahkahalardan kırılırken yanımdaki kütükte haifften kıkırdamaya başlamıştı.

Gözlerimi devirerek sınava döndüm.

Dağlar , denizler , ovalar , bayırlar. Coğrafya nedir lan.!

Ben son soruyla boğuşurken kütük bey kalkıp kağıdını vermişti. Hey bir saniye. Ne yani tek ben mi kaldım. Hay benim aklımı..........! 

Telaşla soruya yöneldim yeniden. 

Düşüne düşüne bir hal olmuşken ince bir ses geldi kulağıma.

'' B şıkkı.''

''Hıh?''

Savaşmaya DeğerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin