Inceputul

247 14 0
                                    

De multe ori imi imaginez cum ar fi sa intalnesc trupa SHINee.Sa vorbim sa fiu o amica de a lor. Dar sa lasam visatul sa venim in prezent.

Buna eu sunt Alexa si am 21 de ani dupa cum vedeti eu tot visez sa intâlnesc trupa mea preferata daca ar fi sa aleg pe cine sa întâlnesc prima oara l-as alege pe Taemin e membrul meu preferat din trupa.Surorii mele Tina ii place tot aceeasi trupa doar ca alt membru numele lui e Junghyun.

Ei si eu tot alerg de colo colo pentru ca sunt foarte ocupata la birou ma plictisesc dar ce sa ii faci sora mea ii mai mica ca mine cu 2 ani si iei ii place foarte mult sa compuna melodi si sa faca coregrafi nu stiu cum dar stie sa cânte foarte bine melodiile de la Shinee de multe ori când merge la un concurs de muzica alege o melodie de la ei.

Ea ma invatat multe coregrafi. Singurul loc unde ma distrez si ma simt relxata e la concertul lor. Acuma va fi un nou concert aici la noi in L.A
Si chiar trupa noastraa am cumparat deja bilete.Acum eu si Tina suntem foarte grăbite si din greseala am dat peste cineva erau 5 baieti eu le-am recunoscut imbracamintea era SHINEE in mintea mea ziceam:
OMG nu pot sa cred chiar e Shinee nu se poate,sunt in fata mea,nu e un vis woww.

Dar incercam sa stau linistita sa nu sar in sus Tina ia luat autograful lui Jonghyun.Vroian si eu sa iau autograful trupei dar eram grabita si ei la fel asa ca ne prezentasem numele si ei la fek dar deja le stiam numele:Onew,Minho,Key,Jonghyun, Taemin.

Perspectiva lui Taemin.

Nu stiu de ce dar simt ca o sa le cunoastem mai bine mam simtit altfel cand leam vazut erau altfel si chiar sper sa le cunoastem mai bine.

Bun neam spus bye si am plecat sa va spun de ce eram asa grabite Tina vrea sa dea o auditie sa devina cantareata a cantat melodie umbrella de Tiffany si trebuia sa ne dea raspunsul peste cateva zile o suna si ii da raspunsul.

Peste cateva zile

Tina: am primit mesajul,Alexa am reusit m-au acceptat !!!! Nu pot sa credd am reusit!!

Alexa: O doamne ma bucur pentru tine.Ai reusitt te felicititari.

A Doua zi nici bine nu neam trezit ca hop sus telefonu veniti la inregistrari
Avea o voce superba chiar ma gandeam cun va iesi prima melodie.
Incepusera sa mearga la emisiuni era data pe toate canalele:
Ea este noua noastra cantareata T.I oare cum va fi prima ei melodie? Vom afla curand.

Eram asa fericita pentru ea.Iar intr-o zii.

Hey scuze ca nu este asa lung, am vrut sa va tin umpic in suspans. Daca va placut scrieti un comentariu
Criss a terminat

Love for SHINeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum