Eu:Kai cand sunt cu tine simt fluturasi in stomac, timpul sta pe loc,ma pierd in ochii tai ca doua râuri de ciocolata,si chiar imi place asta.
K:esti prima fata care chiar cred ca imi spune adevarul.(imi spune el dupa care ma saruta)El merge la casa EXO asa ca eu ma duc acasa sa vorbesc cu Tina.Pentru ca nu am mai vorbit de mult cu ea si cred ca ar fii timpul sa o fac.
O vad pe Tina si Jonghyun cum stau la balcon pe o patura si se uitau pe afara.Iar mai apoi vad ca ea e lovita la picior.
Eu:Tina ce ai păţit? (Spun eu uitandu-ma la rana ei)
T.i:nimic nu trebuie sa iti faci tu griji pentru mine.
Eu:Jonghyun ne poti lasa singure te rog?
J:sigur.
Eu:nici nu stiu cu ce sa incep,defapt stiu IMI PARE RAU!Nu am mai vorbit cu tine pentru ca tot imi aminteam faza aceea cand Taemin te-a sărutat pe scena la concert atunci.Chiar imi pare rau.
T.i:acea faza menegerul ne-a pus sa o facem,iar dupaia cred ca Jonghyun a ţipat la mine o ora intreaga fara sa ma lase sa zic ceva.(spune ea dupa care râdem amândouă )
Eu:deci ne-am împăcat?
T.i:sincer nici nu mai eram supărată pe tine doar vroiam sa vad ce motiv ai de nu mai vorbeai cu mine.Incepem sa radem amadoua si ne lom in brate ,ma simţeam bine sa stiu ca nu mai e supărată pe mine.
Primesc un mesaj era de la Kai.
Ne vedem in 5 minute jos.
Eu:imi pare rau trebe sa plec
Intre timp jos.
Kai si Cleo.
K:Pana la urma ce cauti tu aici?
C:crezi ca te voi masa sa fii asa cu prietena mea cea.mai buna?nu prea cred.
K:avem o problemă ea nu te considera prietena ei cea mai buna.
C:Kai ce.ai patit?inainte erai altfel erai mai distractiv.
K:Exact asta mi-a spus si Amy si am sa iti dau acelasi raspuns ca ei.De cand am cunoscut-o pe Alexa m-am schimbat am descoperit cum e sa simiti cu adevarat sentimente pentru cineva.
C:Hahaha ce sentimente simti tu pentru ea?
K:o iubesc ,sper deosebire de.tine care te culci cu orice baiat de la coltu blocului eu sunt altfel si imi place asta!Eu:Hei ce se intampla aici?
K:Nimic draga mea,haide tu vii cu mine.
Eu:unde?
K:vii cu mine la repetiţii.
Eu:Dar tocmai vorbeam cu Tina...
K:Ai timp sa vorbesti cu ea.
Eu:urasc cand ai dreptate!
K:stiu(spune el dupa care zambeste si ma sărută pe frunte )Am.urcat in masina lui si am mers la.repetitii i-am vazut cum repetau luase o pauza asa ca ma duc in sala de vizavi unde repetau Shinee imi era.dor sa ii vad repetand si sa vorbesc cu ei.Il vedeam pe el baiatul care aflase ca imi place Kai baiatul care va ramane mereu dragostea mea adevarata Taemin cand il zărisem mi se facuse iara acel gol in stomac care mi se facea de fiecare data cand il vedeam si imi placea aceasta senzatie si imi placea sa il vad dinou zambind,credeam ca mie imi zâmbeşte dar nu mie imi zâmbea, si lu Naeun actuala lui prietena..
Terminase de facut o coregrafie cum termina nici bine nu gat de aplaudat ca ma vede Key si vine in fuga si ma imbratiseaza.Key imi era dor de îmbrăţişările lui stranse si de.compania lui,el e genul de baiat care atunci cand iti este greu e langa tine si stie sa.te faca sa razi in momentele care nimeni nu stie cum sa te faca sa zambesti,asta il face pentru mine un prieten special sau sa spun un "frate" special cand sunt cu el simt ca sunt protejată si ca am cel mai tare prieten care stie sa ma inveseleasca.
Dupa ce imi da drumul vad ca Naeun pleca asa ca ma duc la taemin.
Eu:Taemin?
T:da?a tu erai..
Eu:uite chiar imi pare rau pentru ce sa întâmplat, tot pe pot zice este ca tu vei ramane mereu my true love!
T:Si tu la fel pentru mine,si nu trebuie sa iti ceri scuze adica nu a fost sa fie nu?...
Eu:Mi-a fost asa dor sa va vad cum repetati, sa te vad zambind, cântând...
T:Pai poti veni la repetiţii daca vrei,adică daca e de acord si Onew desigur.
O:total de acorddd.
Eu:mersi,pai eu trebuie sa plec,ne vedem.mai incolo.Reperitile s-au terminat asa ca mergem acasa,toti se pusesera sa doarma doar eu nu aveam somn asa ca i-au masina lu Kai si ma duc la sala de repetiti ,norocul meu era deschisă incep sa fac unele coregrafii si sa cant unele cantece,eu cand eram in lumea muzicii si a dansului ma simteam ca si cum eram altundeva ,simteam ca am o legatura speciala cu ele simteam ca sunt eu insumi.
Si imi placea asta,se facuse tarziu asa ca am mers acasa.Am lăsat masina in curtea din fata de unde am luat-o si -am dus pe hol incet sa nu trezesc pe cineva.Cand de odata vine Kai si face "bau" iar apoi imi pune mana repede la gura ca sa nu auda nimeni cum țip.
Eu:Yaa mai speriat rau de tot,era sa fac infarct(spun eu el incepand sa râdă )
K:Imi pare rau draga mea nu stiam ca te speri asa usor.
Da ce ai facut tu pana la ora asta?
Eu:ăăă e târziu ar trebui sa ma duc la culcare
K:Ne ne ne domisoara in seara asta nu mai scapi, in seara asta dormi cu mine.
Eu:Dar vreau sa dorm in pătuţul meuuu.
K:Nici sa nu te aud domnişoara (spune el dupa care deschide usa a cameră )Incep sa bombanesc si intru in cameră, apoi ma pun in pat pentru ca eram obosită se pune si el si adormim amadoi.
Dimineaţă
CITEȘTI
Love for SHINee
FanficVolumul 1 Alexa si sora ei Tina sunt doua fete normale care le place foarte mult trupa SHINee ,totul se va schimba in viata lor cand va da din intamplare peste ei Volumul 2. Credea ca mai este doar ea si frumoasa fetita care ii va aminti mereu de t...