Eu:pai...
Toti:Adevărul,adevărul
Eu:Da imi cam place de el.Taemin a ramas şocat la auzul cuvintelor mele, in schimb ce Kai se duse in cameră si incepuse sa danseze si sa sara in sus de fericire.
T:pai...daca tot iti place de el, sper sa fiţi fericiţi împreună (spune el cu un zambet fals luandu-ma in brate si curgându-i o lacrima pe umaru meu apoi pleaca)
Ah ma simteam asa de vinovata ,de ce trebuia sa spun adevarul,de ce de ce de ce!
Eu:Taemin.
T:Nu trebuie să spui nimic Alexa, nu sunt supărat si iti promit voi vorbi incontinuare cu tine(spune el plecand)Măcar va vorbi in continuare cu mine nu?
-Desigur prostuto cum sa nu mai vorbeasca cu tine?
Eu: cine a zis asta?
-nu recunosti o fosta prietena?
Eu:Cleo?
C:da eu sunt, si ca sa nu te mint, am urmarit toata faza si cum sa nu mai vorbeasca cu tine?
Eu:nu cunosti toata povestea asa ca taci(Spun eu dând-o afara din camera mea)Cleo
Ma da afara din camera ce tupeu! Imi spun in minte apoi intorc capul spre stanga si vad ca scrie pe usa Kai, norocul meu ca eram sexy,si chiar vroiam sa aflu cum este acest Kai si norocul meu ca mai aveam droguri de la cineva.
Intru la el in camera
C:saracutul de tine esti cam transpirat(spun eu in timp ce imi dau geaca jos si ma duc sa ii pun un fel de praf in apa)
K:Mersi chiar aveam nevoie(spune el putin suspicios dar totusi nesprinzându-se )A baut tot paharul wow.L-am lasat cateva minute apoi si-a facut efectul, ii apare o privire perversa pe fata apoi vine spre mine si incepe sa ma sarute salbatic apoi ma trânteşte in pat si isi da repede tricoul jos, muşchii lui erau asa perfecti ,ma trage repede spre el apoi isi da restul hainelor jos si eu la fel,ma saruta si imi lase dâre umede in unele parti ale corpului pete mici de transpiratie se vedeau pe pielea lui perfecta nu trece mult si il vad cum se impinge in mine cu putere si astabma facea sa gem de placere ,petele de transpiratie se vedeau la amandoi vroiam sa nu se mai termine dar am adormit.
KAI
Ma trezesc langa fata care mi-a dat ceva sa beau ,stai asaa mi-a pus ceva in bautura doamne ce prost sunt.Opss se pare ca aseara sau întâmplat nişte lucruri grave pentru ca aveam pete de sange pe cearceaf ahhh imi vine sa o omor pe aceasta fata,nici nu cred ca stie ce si-a pierdut!C:Hey iubire(spune ea somnoroasă )
K:da cred ca ma confunzi.
C:nu este adevarat Kai.Apropo ai fost super aseara(zice ea sarutandu-l pe abdomen)
K:inceteaza!
C:imi pare rau dar esti al meu iar eu doar a ta.Kai se ridica din pat isi ia halatul pe el haine de schimb si merge sa isi faca un duş.
C:nu pot sa cred am cel mai dragut baiat doar al meu(spune ea amintindu-si noaptea trecută )
Kai incerca sa faca cumva sa ascunda muşcăturile dar in zadar, asa ca isi pune o esarfa la gat.
Alexa
Ma indrept spre Kai astazi vroiam sa il intreb daca ar vrea sa avem o relaţieEu:Hey
K:Hey
Eu:Ma intrebam daca ai vrea..
C:Hey Alexa vreau sa iti spun ceva(spune ea cu un zambet larg pe buze )
K:cred ca ar trebui sa ii spui mai tarziu.(făcându-i semn sa o stearga)
Eu:Nu e ok spune Cleo
C:acest baiat a făcut ca noapte trecuta sa fie una de vis(imi spune ea la ureche)
Eu:trebuie sa plec.Am alergat in camera mea, of Cleo cum ai putut sa imi faci asta?stiam eu ca ai ceva cu mine!imi spun in gand.Ma întind pe pat iar lacrmi reci imi curg pe obraji, cum am putut sa fiu atat de proasta sa o las pe hol?
Kai intra dintr-o data pe usa si o încuie după el .Văzându-l imi sterg repede lacrimile. Se pune jos pe pat langa mine luând o mana de a mea unindu-se cu a lui.
K:ceea ce ti-a spus ea nu eu am facut, adica corpul a făcut nu eu.
Eu:la ce te referi?
K:mi-a pus ceva in apă.
Eu:tipic Cleo.
K:eu pe tine te plac(spune el adâncindu-se in ochii mei iar eu in ai lui)Incepe sa ma sarute,ma mangaie usor pe mâna iar eu eran din ce in ce mai pierdută in sarutul lui."Kai opreste-te " ii spun eu răguşită.
K:of bine bine.Spune el dandu-mi un scurt sarut pe buze.
Eu:Deci asta ce inseamna?
K:inseamna ca acum esti iubita mea
Eu:Imi place cum suna(spun eu sarutandu-l pe buze)Vroia sa mearga mai departe dar l-am oprit, asa sunt eu "fata cuminte " si adevarul e ca eu nu o mai facusem cu nimeni pana acum si nu eram pregătită
K:trebuie sa plec sa ma pregatesc de un concert ne vedem mai incolo(spune el oftand)
Eu:ok oricum am si eu ceva treaba.(spun sarutandu-l scurt pe buze făcându-l sa zâmbească )Plec din cameră direct la Cleo care incerca sa ii faca avansuri lui Sehun dar vedea ca nu reuşeşte. O trag de o mana in alta parte.Apoi o iau de par si o dau pe spate aproape sa atinga pământul.
Eu:Ai vrut sa mi-l furi pe Kai ă?
C:Nu draga doar il testam pentru tine.Ii dau drumul la cap lovindu-se.
C:Au asta chiar a durut.
Eu;na fost asa mare distanta ,dar sa tii minte durerea data viitoare cand mai vrei sa imi înşeli încrederea.Exo aveau concert, terminase de cântat piesa Call Me Baby iar el isi intoarce privirea spre stânga, era asa dragut era imbracat cu un maieu cu ME pe el si se uita la mine cu o privire copilăroasă, dupa ce se terminasera toate melodiile lor eu încheiasem seara cu piesa Roll in the deep.Pacat ca nu aveam parul roşcat dar mi-am dat seama ca doar in vis imi statea bine. Kai vine spre mine ma îmbrăţişeaza si ma sărută pe frunte apoi ma duce de mana pana pe scena.
K:HEY LUME LUME EA ESTE IUBITA MEA.
Toata lumea incepe sa aplaude si sa fluiere. A fost un gest asa romantic, apoi in fata tuturor ma saruta si aplauzele devin si mai multe si mai bine auzite.
Mergem amandoi in culise.
K:Ma lasi sa te intreb ceva?
Eu:Sigur.
K:Ce simti cand esti cu mine?
Eu:pai.,,,,Va urma ,
Hey lume sper ca va placut aceste capitol,astept pareri iar deocamdata
Cristina a terminat :* pup
P.s si va rog sa vizitaţi si noua mea carte Eu Kai si Ea.. si daca va place sa imi spuneti păreri.
CITEȘTI
Love for SHINee
FanfictionVolumul 1 Alexa si sora ei Tina sunt doua fete normale care le place foarte mult trupa SHINee ,totul se va schimba in viata lor cand va da din intamplare peste ei Volumul 2. Credea ca mai este doar ea si frumoasa fetita care ii va aminti mereu de t...