Ma atingea usor si ma facea sa ma simt foarte bine era ca si cum daca s-ar fi oprit nu as mai putea trai fara atingerile lui catifelate, fara buzele lui moi, fara sa ii simt parul moale el era totul pentru mine.
Ma pus in pat si a inceput sa ma sarute pe gat speram sa nu se mai termine aceste momente fierbinti dar se pare ca s-a terminat pentru ca au intrat baietii,atunci cand e mai interesant trebuie sa vina cineva si sa strice totul.
Toti in cor:oooo,am întrerupt ceva important?
T:Da sa sti ca da
J:hoo frate nu te enerva vrem doar sa iti imprumutam putin prietena
T:pentru?
K:a chemat-o Tina.
A:bine,bine vin..ne vedem dupa.
T:ok te astept iubita.Ma tot gandeam ce vrea Tina acum si jur ca daca nu e ceva important o strâng de gat si dupaia vad daca e bine pentru ca stiu ca e pusa pe glume si daca asta e o gluma o păţeşte.
A:ai vrut sa vorbesti cu mine?
Ti:da e cineva la usa care vrea sa iti vorbeasca.
A:cine?
Ti:e Stefan fostul tau prieten altceva nu mai zic. Acum du- te!Ma impinse pana la usa pentru ca stia ca nu vreau sa merg eram chiar in fata lui imi venea sa ii dau un pumn in fata dar cum am zis sunt cumintee deocamdată.
S:hey ce faci?
A:nimic tu...?S:Pai dupa cat timp a trecut am vrut sa vad ce faci.
A:a..pai sunt bine mersi ca ai venit sa ma vezi, paa..S:Staii ce ai zice sa mergem la un suc sa ma revansez pentru ce am facut?
A:e frig afara!
S:te rogg vreau doar sa ma revansez atatA:Off bine...
S:mersi esti o dulce.Am mers ceva timp cu masina lui ,adevărul e ca nu vroiam sa ies cu el la suc nu pentru ca era frig.
Si pentru ca el a fost prietenul meu dintr-o alta viata.
Sa zic asa una foarte plictisitoare si eram si intr-o perioada in care nu imi pasa ce se intampla in jurul meu.Si mie nu mai imi place de el, pentru ca na nici inainte nu imi placea dar ..pe scurt sunt ciudata si stiu ca am niste sentimente foarte ciudate pentru Taemin in sensul bun al cuvantului.
Insfarsit am ajuns dar eram la club ceea ce nu imi placea pentru ca presimţeam ca i-au venit ideei traznite
A:Ce facem aici?
S:pai am venit sa ne distram.
A:Nu prea am chef sa ma distrez in momentul asta.
S:o haide.Băuse 2 pahare de bere si deja era praf. Imi dase o plama peste fata si ma lipise de perete.Incerca sa imi dea tricoul jos dar i-am dat un picior si am fugit mă lovise foarte tare eram rosie si plangeam am alergat cat am putut pana am văzut o banca .Venea un baiat la mine.
Necunoscut(N):hey ce ai patit?
A:O problema cu cineva.N:imi pare rau, te pot ajuta cu ceva?
A:Nu mersi oricumN:Care e numele tau?
A:Alexa.N:Alexa ce nume frumos,pe mine ma cheama Kai. Sunt din EXO daca stii grupul
A:Da il stiu ascult melodiile voastre.K:ma bucur,vad ca te-ai mai inveselit.
A:da sa zicem.K:stai cumva cu Taemin si trupa?
A:da,de unde ti-ai dat seama?K:Pai Taemin mia spus ca sta cineva cu ei pe nume Alexa.
A:a..K:Ai venit cu masina?
A:nu ,nu am masina i-am facut-o cadou surorii mele am venit pe josK:A pai atunci hai ca te duc eu acasa e cam frig sa stam aici.
Mi-a pus geaca lui pe umeri ma ajutat sa ma ridic si ma dus pana la masina
A fost frumos din partea lui ma dus pana acasa si a intrat si el putin sa vada baieti si sa mai stea de vorba cu mine.Ma bucur ca mai exista si baieti de treaba in ziua de azi.
CITEȘTI
Love for SHINee
FanfictionVolumul 1 Alexa si sora ei Tina sunt doua fete normale care le place foarte mult trupa SHINee ,totul se va schimba in viata lor cand va da din intamplare peste ei Volumul 2. Credea ca mai este doar ea si frumoasa fetita care ii va aminti mereu de t...