J:pai dupa cum stiti eu si Tina de o luna am tot stat împreună si ne-am cunoscut mai bine si incetu cu incetu pe parcurs pai...nu stiu cum sa zic...ne-am indragostit si na cum ma stiti pe mine mai rapid sa zic asa... am intrebat-o daca vrea sa fie prietena mea.
T:Si ce a zis??Spunee!!
J:A spus da, iti dai seama!Deci stiam eu, intre sora mea Tina si Jonghyun este ceva!Deci am stiut dar dupa cum vam spus eu am tacut din gura. Am fost fericita pentru ei dar tot mi sa parut cam rapid dar..nu am zis nimic. Deci dupa cum vam spus Taemin ma invitat in oras deci ar trebui sa ma pregatesc sa plec.
Intre timp Taemin.
Nu pot crede inca ca a spus da si ca Tina e cu Hyun oricum fac un cuplu frumos dar cum de a zis da???
Ma bucur ca am sansa sa ies cu ea la suc si ca o sa ne cunoastem mai bine.Alexa
A fost foarte fain am vorbit de multe lucruri si acuma stiu mai multe despre el, desi stiam si inainte dar na a fost dragut sa mi le spuna el.Totusi inca e ciudat sa o vad pe Tina ca sta cu ei, eu stau mai deoparte eu sunt mai timida..dar ma bucur ca ei inteleg asta.
Ca sa mai iau aer am mers prin oras, cineva imi parea suspect .Era deghizat si dupa cum sunt eu curioasa mereu trebe sa aflu ce se intampla.Dar cum se zice când i-am dat masca jos ghiciti cine era..
Era chiar fostul meu coleg de scoala Darius ma urmarea exact cum facea si atunci imi venea sa ii dau vreo doua.. dar cum sunt "fata cuminte" l-am lasat in pace si am mers mai departe.
Si se pare ca Tina era la întâlnire cu prietenul ei
Se jucau ping pong si se pare ca ea castiga. Atata am putut rade la ce fete facea spuneai ca are 5 ani era dulce dar ce zic eu aici? E prietenu ei deci..am mers acasa si m-am odihnit pentru că Tina mi-a spus sa ii fac eu coregrafia la urmatorul concert si sar putea chiar sa fiu cu ea pe scena.Deabea astept o sa fie foarte tare, Taemin ma chemat sa imi spuna ceva de Tina sper ca nu a facut ceva grav..
A:Ai vrut sa imi spui ceva de Tina
T:Da pai..cum sa iti spun..
A:Spune si gata
T:Tina se plimba cu Hyun si dintr-o data a lesinat nu ma intreba cum ca nu stiu.
A:Nu pot sa cred..cum.. nu inteleg.Ma tot gandeam cum a putut lesina nu stiam ce sa fac ,cand deodata imi suna telefon, numar privat
Începutul conversatiei
A:Alo?
Numarul privat(Darius):alo ,ce faci Alexa?
A:Darius?D:Chiar el
A:De ce mai sunat?D:vroiam sa vad ce faci si cum se simte Tina dupa lesin
A: pai nu ma simt prea bine,stai asa..cum de stii de Tina??D:Da trebuie sa iti spun ceva...eu am facut-o sa lesine..
A:poftim?D:a fost chiar simplu doar i-am spus celui care ii face sucul sa ii puna ceva din partea mea in suc si a facut-o si a lesinat
A:De ce ai face asta credeam ca esti prieten cu ea.D:Sunt si tin la ea si singurul care stie sa o faca bine sunt eu.
A:si ce ai vrea ca in schimb sa o faci bine?D:un singur lucru sa stai departe de Taemin sa nu mai iesi la suc cu el,sa nu mai vorbeşti cu el,sa nu mai stai cu el.
A:Sunt mai multe lucruri dar pentru ca o iubesc pe Tina.. o..o so facD:Bun timpul cat ea va rezista acolo va fi cam 12 zile daca rezisti fara el 7 zile o fac bine dar daca nu rezisti o sa ii fac mai rau, pa
De ce mi se intampla numai mie asta? Viata surorii mele depinde daca pot sta departe de băiatul visurilor mele.
Wow a sunat chiar ciudat.Dar eu am sa incerc altceva asa ca am asteptat sa vina seara si cum stiu ca se duce seara la club ca de obicei am asteptat sa plece si am intrat pe furis in casa lui, stiuuu asta nu e pentru mine nici nu stiu cum am ajuns la asta dar ma simt oarecum bine si asta e rauu sau nu e?
CITEȘTI
Love for SHINee
FanfictionVolumul 1 Alexa si sora ei Tina sunt doua fete normale care le place foarte mult trupa SHINee ,totul se va schimba in viata lor cand va da din intamplare peste ei Volumul 2. Credea ca mai este doar ea si frumoasa fetita care ii va aminti mereu de t...