Vešla jsem do druhého patra. Bylo tam chladno. Po výstupu posledního vrzavého, po opravě sténajícího schodu jsem uviděla rozprostírající se chodbu vedoucí do leva a do prava. Chvíli jsem se rozmýšlela, kam půjdu, no a nakonec jsem se rozhodla pro levou stranu, protože na konci levé chodby byli dveře a něco jako skleněné okénko v nich bylo a šlo vidět přes něj že se tam svítí.
Šla jsem tedy tou uličkou. Bylo tam spousty dveří, no některé byly zavřené a některé pootevřené, ale mě stejně zajímali jenom jedny a to ty poslední za kterýma se svítilo, co se za nimi skrývá.
Když jsem k nim nakonec přišla, tak jsem se do nich jenom rukou opřela, jelikož byli pootevřené.
Dveře se s vrzavými zvuky otevřeli a já nahlédla dovnitř.
Místnost byla vcelku velká, čtvercovitá. Uprostřed místnosti se nacházela velká věc, co byla přikrytá starou potrhanou látkou, ale ne tak protrhanou, aby šlo vidět co pod tím je. Ale však na to, že je to tu tak dlouho, to nebylo vůbec zaprášené.
...
Takže to byla moje další část, trošku delší. Snad se líbila.^_^ Kdyžtak zanechte vote pokud se vám příběh líbil, pokud ne...tak taky :'D a komm taky potěší, snad jste dočetli až do konce:O Kdy vydám další část nemám vůbec ponětí, ale pokusím se co nejdřív.
With love, Týnka<3