Ekmek Bıçağı

54 18 7
                                    

Adam hiç birşey anlamıyordu. Daha geçen geldiğinde yaşlı kadın buradaydı ama şimdi yok. Bir an kendinden şüphelenmeye başlayan adam tekrar yatak odasına girdiğinde aynı yerde dolabın olduğunu görünce kadından korkmaya başladı. Birşeyler gizlediği belliydi ama bu sefer çerçeve yine yerdeydi. Etrafı incelerken kapı çaldı. Arkadaşı diğer odalara bakıyordu. Aşağı inip kapıya bakmak istedi ama arkadaşı arkasından bunu yapmamasını söyledi. Camdan bakınca kapıda kimseyi göremediler. Dışarı çıkıp ne var ne yok diye kontrol etmek istediler. Dışarı çıktıklarında arkadaşı arkaya bakmak istedi,birlikte kadının önceden kazdığı yere gittiler. Adam gördüğüne şaşırmıştı. Toprağın altında köşesi gözüken çerçeve görmüştü. Toprağı kenara itip çerçeveyi kaldırınca fotoğrafta dolaptaki elbiselerin aynısını giyen bir erkek çocuk ve kız çocuğu vardı, erkek olanını arkadaşına benzetmişti. Çerçeveyi arkadaşına göstermeden hemen arkasına sakladı. Daha sonra eve girip başka neyin olup olmadığını kontrol ettikten sonra çıktılar. Adam evine gittiğinde yemek yiyemez olmuştu. Çerçeveyi alıp masaya koydu ve karşısına geçip izlemeye başladı. Acaba arkadaşına bunu göstersemiydi bilemedi. Bi anda masanın üstünde duran telefonu çalmaya başladı. Yabancı bir numara arıyordu. Açtı.
" Merhaba efendim"
" Merhaba "
" Tanıdınız mı beni, hani şu sizin satın aldığınız ama aslında benim evim olan tartışmasını yaptığınız kadınım."
" Orası benim evim hanımefendi "
" Sizinle tartışmayacağım efendim, yarın sizi ve arkadaşınızı evime davet etmek istiyorum."
" Arkadaşımla konuşmam gerek"
" Gerek yok beyefendi ben konuştum sizde kabul ederseniz yarın 16:00 de burada olmanızı istiyorum"
Adam düşündükten sonra daveti kabul etti. Yarın eve gidecekti, herşeyi sorup olayı açığa kavuşturacaktı.
Ertesi gün arkadaşını arayarak evin önünde olmasını söyledi. Evin önüne geldiğinde arkadaşı hala gelmemişti. Eve girmeye karar verdi ve zile bastı. Kapı açılınca adam gözlerine inanamadı. Arkadaşı kadının yanındaydı. Üstelik çerçevedeki kıyafetlerin aynılarını giymişlerdi. Adam içeri girdi hala şoktaydı. Salonda biraz oturduktan sonra mutfağa gidip su içmek için izin istedi. Mutfağa gidince dikkatini tırtıklı ekmek bıçakları çekti. En büyüğünü eline aldı ve sıkıca kavradı. Hızlı adımlarla, boş gözlerle ve şokun etkisiyle mutfaktan çıkıp salona gitti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZEMLİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin