Azi m-am apucat să îmi fac ordine prin lucruri, doar știi cât de dezordonată pot fii. Ei bine, am găsit, ascunsă pe sub multe alte haine, rochia mea neagră, de la tine, care tu spuneai că mă face și mai frumoasă. Și ghici ce era lângă ea, tricoul tău negru cu Nirvana. Tu le-ai pus așa? M-a făcut să mă simt puțin neplăcut să dau peste ele așa, erau ascunse precum acea amintire de care am tot încercat eu să scap. Tu păreai totuși amuzat de fiecare dată când îți aduceai aminte de ea, probabil pentru a mă face pe mine să mă simt mai bine...de aceea cred că tu le-ai pus acolo așa.
Mai țin minte că ajutasem la organizarea acelei petreceri și am fost destul de ocupată iar în acele zile te-am cam neglijat. Ți-am spus să vii și nu ți-am așteptat acordul, iar despre ce urma să fie nu îți vorbisem aproape deloc. Te-am ignorat destul de mult în acele zile și am plecat cu mult înaintea ta, dar am uitat să îți spun că era o petrecere formală...
Când te-am văzut cum apărând în blugi, cu tricoul tău favorit, bocanci și pletele în vânt m-am simțit jenată. Nu pentru că erai partenerul meu și nu erai în costum, îmi plăcea oricum felul în care arătai, dar eram jenată de cât de proastă și te uitucă am fost încât nu am avut mai multă grijă de tine.
Am crezut că te vei supăra și mă vei abandona...dar nu ai făcut-o.
Ai râs și mi-ai spus că nu va oberva nimeni, pentru că oricum toți se vor uita la mine, nu la tine, în timp ce vom dansa, ai zis că te va acoperi strălucirea mea, iar tu oricum nu arăți bine în costum. Nu aveai dreptate, tu arătai bine mereu, oricum. Ai vrut să dansăm, chiar dacă nu ne pricepeam, doar pentru a face totul mai amuzant. Ai reușit să mă destinzi, iar când am plecat de acolo, pe drum spre casă, mi-ai cumpărat și un trandafir. Ai știut totuși că acea zi nu este chiar una dintre amintirile mele preferate, pentru că îmi aduceam aminte că am uitat de tine și mă simțeam vinovată...ai încercat să mă faci să uit oprindu-te din a-ți mai purta tricoul favorit și ascunzându-l alături de rochia mea de la tine și aruncând trandafirul din vază. Cel mai urât din partea mea a fost că nici nu am realizat.
Acum văd că sub rochie și tricou este și un trandafir uscat, dar cu parfum...știai că îl voi găsi până la urmă, nu? Ce frumos din partea ta...dar poate că îți păsa mai mult de mine decât de tine...