Setelah naeun tenang mereka melanjutkan makan tengah hari.
Naeun dan chorong tengah makan dimeja chorong meminum airnya dibotol kecil
Dan naeun memakan ingin bercakap.Naeun - chorong-ah ka... Belum sempat naeun bercakap tersedak ahk ahk ahk .
Naeun ternampak seorang berjalan dengan laki lain sambil buat style gedik.
Chorong - naeun gwenchana. pandang risau kearah naeun
Naeun menggiling kepalahnya. chorong meminum airnya kembali supaya tidak tersedak seperti naeun.
Naeun - chorong air air air .
Memukul belakang chorong dengan kuat " tidak sendaja "Chorong belum sempat ingin melepaskan minumannya sudah tersembur ke seorang.
Tepat ke muka seorang.Naeun - haahhahahahahhahaha.
Naeun malah ketawa terbahak - bahak bukannya meminta maaf.?? - arghhhh shittttt!!! Ya paboya . .orang ini ingin menampar chorong tapi tangan naeun menghalang .
Naeun - sepadan dengan kau air tu haha. Ketawa sinis .
Rupanya chorong tersembur air itu kepada suzy . tepat kepada muka suzy air yang tersembur tadi .Chorong - mianhae saya..
Belum chorong habiskan ayatnya sudah di potong oleh si mak cik.Naeun - sudah chorong awak tak sepatut nya meminta maaf kepada Perempuan perampas macam dia ni.
Chorong baru teringat yang naeun cerita kan tadi.
Chorong tidak bersuara lagi hanya diam.Suzy - ehhh kau yang perampas yeoja pabo. Sepatutnya saya yang jadi queenka bukan kau .
Naeun - aku tak sangka yang tu pun bagi kau masalah besar. Aku tak kesah la kalau kau jadi queenka tapi masalahnya kau rampas myungsoo dari aku sampai - sampai myungsoo lari dari korea ni malas dengan perangai setan kau.
Suzy - dia tu first love ku suka hati lah nak rampas lagi pun dia x suka kau dia suka aku.
Chorong hanya diam kan diri dia melihat sekelilingnya banyak yang memendang mereka.
Naeun - ehhh kau ni dah lah gedik mana lah ada orang suka kau . saya pun nak muntah.
Chorong - kummanae naeun kita harus pergi ke kelas . perlahan suara chorong tapi boleh didengar oleh naeun.
Suzy - hah kau jeles kan kau bukan cantik bidakk macam ketak tulah myungsoo tinggalkan kau. Tersenyum jahat.
Naeun - chorong awak masuk ke kelas dulu saya nak selesaikan masalah saya dengan perempuan sewel ni.
Chorong - tap..
Naeun - Saya akan masuk jugak kujeongmalyo . senyum angle ke.chorong.
Chorong - nae .
Berlari masuk ke kelas.Naeun memandang maut kearah suzy .
Suzy - waeyo dah lenat .
Naeun membulatkan tangannya seperti ini menumbuk saja orang didepannya .
Naeun - nasip banyak orang dekat sini kalau tidak sudah nyawa kau melayang ke neraka. Senyuman maut.
Suzy - macam lah bole. Belum sempat Suzy bercakap loceng berbunyi menandakan masa rehat sudah pun tamat.
Naeun tersenyum kemenangan .
Suzy tidak puas hati hanya menjeling .
Suzy tidak berkata apa pun dia terus berjalan menuju ke tandas untuk
membersih kan air yang disembur oleh chorong.
Naeun pun berjalan ke kelas sambil tersenyum memeluk tubuh.Setelah sampai ke kelas naeun menuju ketempat duduk nya nasip tadi tiada cikgu.
Chorong memandangnya
Chorong - neol gwenchana.
Naeun - naneun gwenchana. Tersenyum .
Chorong - macam mana dengan suzy.
Naeun - Suzy dah mampos aku bunub tadi.
Chorong - ehh awak ni sempat lagi bergurau .
Mereka saling ketawa haha.
Mrs jongkook sudah datang mereka semua senyap apabila melihat saengsongnim telah datang.
Morning kelas hari bla bla bla.
( skip dirumah )
Setelah chorong sampai ke rumahnya ia menuju terus ke biliknya baring then tidur .
Chorong membuka mata nya arhhh gantuknya haiii belum ganti baju lagi.
Setelah chorong sudah ganti baju dia turun kebawah semua orang disitu masing² sibuk dengan hal sendiri.Appanya duduk kat sofa baca surat kabar.
Eommanya pulak siram bunga bunga kesayangannya.
Chanyeol pulak sibuk tengok tv .
Chorong dah tak tahu nak buat apa. Dia berjalan kearah chanyeol .
Chorong - saeng awak buat apa tu..
Chanyeol tidak menghiraukan chorong mata nya tetap kearah tv itu.
Chorong baring dibahunya adiknya.
Chorong - Eonnie gantuk lahh .
Chorong Menutup matanya.Chanyeol - orang ni kacau lah.
Kata hati chanyeol.
××××××××××××××××××
^^Bersambung .
Happy new year readers
Hehe nanti baca episode seterusnya okk. Annyeong
Happy new year 2016
Good byee 2015.
Author akan update story ni setiap isnin.
YOU ARE READING
Why Is Hurt To Me ( Surong ff )
FanficMy second fanfic Please voment Sad,hurt,happy,funny,