episode 5

193 10 1
                                    

Bakk naeun terlanggar seorang yang agak tinggi dari nya dan telingahnya capang dan comel

?? - kyaaa buta ke apa.
memegang ubun-ubun nya yang sakit,

Naeun - mianhae saya tak sengaja langgar awak." dengan acting sombong naeun meminta maaf kepada namja itu, tapi belakang lehernya pun sakit kerana terlanggar dada namja tersebut Naeun teruskan perjalanannya sedikit pun dia tidak melihat siapa namja tersebut kecuali meminta maaf,"

?? - kkyaaa yeoja sombong ." orang ini tersenyum kepada naeun dengan ikhlas,

perjalanan naeun terhenti kerana namja tersebut menyebutnya yeoja sombong, badannya kebelakang untuk melihat lelaki tersebut dan naeun berjalan kearah namja itu dengan matanya melihat tajam kearah namja itu namja itu pun keheranan dengannya kenapa dia tidak meneruskan perjalannya malah ke belakang,

Naeun tersenyum jahat ,
Naeun menendang kaki namja tersebut. Namja tersebut menahan kesakitan .

Naeun - ehhh mr capang sedap jeyy mulut kau ni kan!!

Mr capang - miss sombong tendangan awak tu kuat sangat sampai kaki saya ni sakit , tersenyum ikhlas kepada naeun,

Naeun hanya membalas jelingan maut kepada mr capang tersebut,
Naeun memeluk tubuh,

Naeun - awak pikir saya ni yeoja lemah hello saya.. Belum sempat naeun melanjutkan percakapannya,"
Namja tersebut mengusap dengan kasar kepala naeun sampai rambut naeun didepan serabai naeun ingin membalas perbuatan namja tersebut tetapi lelaki tersebut sudah pun pergi dengan cepat takut naeun pulak yang membalas,

Naeun - ehh gilaa betul telinga capang ni arhggggg chorong pun mana dia ni , sempat lagi namja itu tersenyum kepada naeun and naeun hanya mengigit bawah bibirnya menahan kegeramannya dia ingin saja menarik telinga tersebut ."

Naeun berjalan ke kereta nya ingin call chorong belum sempat dia mahu call chorong dia teringat yang dia tiada nomber chorong."

Naeun - aihhhh macam mana lah ni nak call chorong ,"
naeun terpaksa menunggu chorong."

( dalam rumah chorong )

Chorong masuk kebiliknya dia mencari phonenya dialmarinya yang tidak jauh dengan katilnya akhirnya dia menemukan phonenya chorong tersenyum dia terus keluar dari biliknya menuju kelift dan menekan butang tingkat 1 ."
Setelah chorong sampai chorong masuk kedalam kereta naeun"

Naeun - kenapa awak lama ni awak tau tak tadi saya terlangg... Belum sempat naeun melanjutkan percakapannya matanya tertumpuh kearah phone chorong and dia merempas phone chorong dengan kasar chorong terkejut"

Chorong - yahhh awak ni buat saya terkejut je apa yang awak nak bagitahu saya tadi terlangg apa tu."

Naeun - hah aniya lupakan saja nahh phone awak gomapta." naeun mengambalikan phone chorong setelah selesai meminta nomber chorong"

Chorong - apa lah awak ni ingatkan apa tadi awak dah simpan ke nomber saya." chorong mengambil phonenya dari naeun lalu mereka pun kembali kesekolah."

( skip kelas )

Mereka menuju ke tempat duduk mereka tinggal 5 minit mereka hampir terlambat ."

Chorong dan naeun bercerita sambil tersenyum tiba-tiba seorang menyampuk ."

?? - haii apa khabar hari ni ." evil smile

Naeun dan chorong melihat kedepan naeun kelihatan geram chorong melihat naeun yang sedang kegeraman naeun berdiri semua orang dalam kelas mereka melihat naeun dengan seorang yeoja iaitu musuh ketat naeun."

Naeun - yahhh apa hal kau ni perampas kau jangan cari pasal dengan Ku sebelum aku tumbuk muka kau yang jelik tu!"

?? - HAHA kau pikir aku takut ehh satu lagi aku cantik and hot bukan macam kau ni dah la muka hodoh tak lawa pulak tu patutlah myungsoo tinggalkan kau sebab kau ni tak secantik macam aku haha." evil laugh

Naeun menutup matanya ingin menahan apa yang orang didepannya dikatakan padanya sampai menyebut nama exnya lagi chorong hanya diam dia tidak tahu ingin berbuat apa lagi dia cuba menenangkan hati chinggunya yang keras kepala itu tapi gagal dia mengeluh dan mengalah
kesebaran naeun telah habis dia terus menarik rambut yeoja itu
Yeoja itu kesakitan semua dalam kelas terus berbising berteriak
Kerana naeun dan yeoja itu ada queenka mereka sama - sama berani tapi naeun hanya ex queenka."

Naeun - ingat aku boleh tahan lagi dengan perangai kau sekarang tapi jangan sebut nama myungsoo didepan ku lagi dasar perempas." naeun terus menguatkan menarik rambut yeoja tersebut."

?? - arggghhh appo yahhh yeoja pabo lepaskan rambut ku kalau kau tidak lepaskan rambut ku nahas kau aku kerjakan ingat itu!!"menahan kesakitan!!

Naeun malah ketawa bukannya melepaskan tapi dikuatkan yeoja ini ingin juga menarik rambut belakang naeun tapi gagal."

Mrs jongkook - Bae suzy son naeun masuk kepejabat ku SEKARANG!!!"
Masing-masing semua duduk ketempat dudukan mereka setelah melihat cikgu sudah pun ada didepan."

Naeun terkejut melihat cikgu sudah pun sampai melihat mereka bertengkar dia tidak sedar yang dia ada dalam kelas rambut suzy terlepas dengan tidak sengaja suzy membetulkan rambutnya yang serabai tu
Rupanya naeun bertengkar dengan suzy yang perempas bfnya
tadi chorong ingin menahan naeun untuk tidak jadi menarik rambut suzy tapi dia gagal dia tertolak ke kanan kerana dua orang tu bertarik - tarik rambut bagaikan budak kecil berebut ais cream mereka"

Naeun dan suzy berjalan keluar dari kelas mereka mengikuti cikgu dari belakang naeun memandang tajam kearah suzy dan suzy pulak hanya menjeling kearah naeun"

Setelah sampai kepejabat mereka disuruh duduk."

Mrs juongkook - hmmm kenapa kamu tadi bertengkar apa penyababnya cuba bagitahu cikgu."

Naeun - cikgu bukan salah saya dia yang du.. Suzy - yahhh dia yang tarik rambut saya yang cantik ni sampai serabai sakit tahu tak. Menjeling kearah naeun ."

Naeun - whatt!!! Sakit kau cakap kau pikir kalau bf kau dirempas tak sakit ke memang perampas betul!!"

Suzy - haha awak je yang tak pandai jaga bf awak tu sampai.. Mrs jongkook - apa ini kamu ini bergaduh pasal bf kamu haha sangat lucu tak pe nanti cikgu denda dia apa nama dia mana hensem cikgu ke dia.?"

Sempat lagi cikgu ni bergurau masa teruk macam ni dia pikir ni main-main ke kata hati naeun sangat geram dengan perangai cikgu mereka!"

Naeun - hello!! Siapa yang tak jaga bf
kau mungkin yang nak kat dia bukan dia nak kat kau kau pikir aku ni perampas macam kau ka pi mampus lah!!"

Cukuppp!!! Kamu didenda kamu berdiri dipintu kelas sampai balik."
Kesabaran mrs jongkook telah tamat!!

Naeun dan suzy berdiri depan pintu sangat lah kasihan."

Chorong hanya mampu melihat naeun dari tingkap dia boring kalau naeun tak ada dengannya.

( skip pulang )

Naeun - arghhh penatnya kaki ku .. ini semua gara-gara yeoja perampas tu ahhh nak juga aku bunuh dia sekarang!!" mengigit bawah bibirnya

Chorong - naeun ah awak nak kemana."

Naeun - nak pulang lah nak pi mana lagi"

Chorong - owhh awak dah okk ke kaki awak tak sakit?"chorong melihat kaki naeun dia berasa kaki naeun lenguh."

Naeun - saya okk je okk lah Annyeong see you tommorow!"

Chorong - nae annyeong." melambai naeun."

( Skip dirumah suzy )

Suzy - u bila nak pulang i dah miss u kat sana nanti cepat balik tau i tunggu i nak bagitahu sesuatu."

" Bersambung "

"Don't forget vote hope story kali ni bestt
mianhae jika memboringkan and mianhae jika tertypo. mianhae Story saya ni tak matang hehe annyeong"

Why Is Hurt To Me ( Surong ff )Where stories live. Discover now