τεταρτο κεφαλαιο

7 1 0
                                    

Εγω δν ειχα κανενα προβλημα αν αγαπιοντουσταν αλλα μετα αμα κατι πηγενε στραβα και χωτιζαν τι θ γινοταν.Λοπον εγω σηκωθηκα το πρωι για να παω να φαω το πρωινο μου και μετα πηγα εξω μια βολτα με το ζευγαρακι.Εγω αρχιζα να εστανωμουν οτι η κολ μου με παραταει σιγα σιγα παλια μολις της ελεγα για ταινια πεταγε και τωρα μου λεει "Θα βγω με το αδερφο σου"" δν ξερω τι να πω.Εχει αλλαξει απο τοτε που γνωρισε τον αδερφο μιυ οποτε επρεπε κατι να κανω σκεφτικα να τους τα χαλασω αλλα μετα θα μου ζητουσαν και τα ρεστα.Ομως μετα λογικευτηκα και ειπα απο μεσα μου"θα τους χωρισω ειναι η μονη λυση"αρχιζωντας απο την κολ μου την ειψα δει να καθρτε μονη της δλδ την βρεικα γι να της το πω της λεω"γεια εμμμ θελω να σου πω κατι"και μου απαντα εκεινη"ναι" και συνεχιζω"ο αδερφος μιυ δν εινι για εσενα γτ ολο κοριτσια ψαχνει γι'αυτο και ψαχνει κοπελα εσυ εισε το επομενο θημα και δν θελω να παθεις κακο"και λεει εκοινη"τι; με τιποτα με γουσταρει νωμιζεις εμενα με ερβτευτηκε στα αληθεια" και λεω"ετσι νωμιζεις θα πεσεις σε καταθληψη και νετα πιος ξερει πως θα εξελειχθει το πραγμα.Στην συνεχεια μετα απι ολη αυτη την συζητηση παω να ωαξω τον αδερφο μου τον βρεικα και το ειπα"αδερφε ελα λιγο"και απαντα "ναι τι θες;" και του λεω "θελω να μαθεις κατι για την Aria δν εινσι τοσο καλη ισο νωμιζεις την ξερω απο μικρη το ιδιο και αυτη εμενα με ξερει εσυ δν την ξερες τοσο καλα πιστεψε με" και εκεινος λεει"δν σε πιστευω".Μετα απο λιγο πηγα σπιτι μου για ν δω πως θα εξελιχθουν τα πραγματα?

Ο Κολλητος Του Αδερφου ΜουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant