δευτερο κεφαλαιο

30 3 1
                                    

Επειτα ηρθε η κολ μου και πηγαμε στο μπαρακι στη συνεχεια οταν φυγαμε πηγα σπιτι μου και εκατσα στο δωματιο μου και κατω ηταν οαδερφος μου.Το αλλο πρωι ξυπνησα πηγα για να φαω το πρωινο μου ηταν ομπαμπας μου ,η μαμα μου, ο αδερφος μου και εγω οταν τελειωσα μετα απο λιγο πηγα στο σπιτι υης κολ μου.

Οταν πηγα και χτυπησα το κουδουνι ανοιξε εκεινη και επειτα πηγαμε στο δωματιοντης για να μου πει κατι μου εξομολογιθηκε οτι αγαπαει καπιον και της ειπα"πως και ετσι εισαι σιγουρη"και μου λεει "ναι ειμαι" και εγω της απαντησα "οτι νωμιζεις".Μετα οταν τελειωσαμε την σηζητηση φαγαμε μαζι μεσιμεριανο και μετα εφυγα.Οταν πηγα σπιτι μου πηγα στο δωματιο μου και κατω ηταν ο μπαμπας με την μαμα μου.Πηρα τηλ την κολ μου και της λεω " θες να κανονισουμε να παμε για κανενα καθεδακι "και μου απαντα"οκ". Ηρθε η ωρα και θα πηγεναμε την κολ μου για καφε ντυθηκα και βαφτηκα.Ειμασταν στην καφετερια και εκει που πιναμε ηρθε ο αδερφος μου και μου λεει " η μαμα μου ειπε να σου δωσω τα κλειδια" και λεω"οκ" οταν εφυγε ο αδερφος μου με ρωτησε η κολ μου "πιος ηταν αυτος ο αδερφος σου;" και της λεω "ναι" οταν τον ειδε η κολ μου εμεινε και της λεω " τι επαθες;" και μου λεει"τπτ".


... Ευχαριστω που βλεπετε της ιστοριες μου

Ο Κολλητος Του Αδερφου ΜουDove le storie prendono vita. Scoprilo ora