1. BÖLÜM

63 6 11
                                    


Güzel bir puan kazandım ve kore de ki bir lise ye gidecektim.

Bir kaç saat sonra binecek olan uçağım kalkıyordu .

Bavuluma son şeyleri koyarken eski kolyemi gördüm. Bu kolyeyi bavuluma koymadım. Kolyeyi bu evde bırakacağım.

....

Bavulumu elime aldım son bir kez ev ile vedalaşırken taksi gelmiş ,aşağıya indim ve taksiye bindim.

30 dk sonra havaalanına vardım , biletimi aldım ve bir kenara oturdum.

Ardından anons yapıldı ve uçağa doğru yürümeye başladım. Uçağa bindiğimde 15 no lu koltuğa oturdum heyecanlıydım . İlk kez kore ye gidiyordum.

Camdan bakıyorum aşağısı çok güzel gözüküyordu. Aklıma evde bıraktığım o kolye geldi.

O kolyeyi bana arkadaşım vermişti .

..

15 dk kadar sonra iniş yapıcaktık .

Kalıcağım evi önceden ayarlamıştım.
İsım işlemlerini de vardığımda ayarlıcaktım.

.....

İniş yapıyorduk. Çok heyecalıyım ve üzgün ,tuhaf bir duygu var içimde .

Heyecanlıyım çünkü okulum güzel bir okul ve kore deyim ..

Üzgünüm çünkü arkadaşlarım olmayacaktı .

Arkadaşlarımı biraz zor unutabilirim . Ama ana okulundan beri yanımda olanları asla unutamam.

..


..

Uçaktan indiğimde taksim otopark ta bekliyordu.
Taksiye bindiğimde kendimi çok tuhaf hissettim . Şoför çekik gölüydü...........

Yola çıktık .
Heryer çok güzel gözüküyordu. Eve vardığımızda soför bagajdan bavulumu çıkarıyordu.

Evin içine girdim, pek fazla mobilya yoktu .
Yukarı odama çıktım . Odamda yatağım masam ve dolabım vardı.....

Not: ilerideki bölümlerde olacak kişiler ünlü değildir.

SaranghaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin