Bavulumu bi kenara koyarak ,
Yatağıma yattım .
..O tuhaf duygu yok oldu . Sadece heyecan kaldı, acaba okulum nasıl olacak.
Bir hafta sonra okullar açılıyor . Okulu sevmem ama kore de ve koreliler arasında . Yatağımdan kalktım ve bavulumu açtım .
Kiyafetlerimi dolaba yerleştirdim.
.....
Aşağıya indim ve koltukların (2 tane) üzerinden çarşafı kaldırdım . 1 tane eski ama işimi görebilecek bir televizyon vardı .
Gelen seslerle camdan dışarı çaktırmadan baktım. Bir grup genç yürüyordu . Acaba aynı okuldamıyız diye düşündüm .
Ama aklıma şu takıldı . Ben Türk biriyim . Offfffffffffff
Okulda eğer konuştuğum birileri olursa onlara asla Türk olduğumu söylemem hava kararmaya başladı .
Karnım da acıktı , yemek yapmasını fazla bilmiyorum .
Bir şeyler sipariş edicem ama ne ediyim ki sushi mi ? . Neyse kapının önüne baktım belki bi broşür falan olur diye , bir tane broşür vardı.
Elime aldım ve içeri geri girdim . Resimde tuhaf sulu bişey vardı , bunu asla yemem .
Ama diğer resimde spagetti ye benzeyen bir şey vardı , bunu yiyebilirim . Aradım ve sipariş ettim .7 dk kadar sonra sipariş geldi . Televizyon un önünde bir sofra kurmaya çalıştım . Poşeti açtım ve spagetti ye benzeyen şeyi nasıl yiyebilirim diye düşündüm
....
Sonra poşetin içinde çin çubuğu da vardı . Neyse .... yemeğe bi türlü başlıyamadım çin çubuğu ile yemek gerçekten zor , evde çatal falan da yoktu . Yemeğe alışabilirdim . Ama çin çubuklarına alışmak zor olucak gibi gözüküyor.
Her neyse yukarı çıkıp yatağıma yattım . O kadar yorgun dum ki hemen uyumuşum.........