Sonunda sabah olmuştu güzel bir rüya gördüm ama sonunda Türkiye deki arkadaşlarım bana "gitme"diyorlardı.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra ang ge bana mesaj atmış.
Tam adı Tae ang ge , aynı okula gidecekmişiz , yanımdaki evde oturuyorlarmış.
Mesajda
Sabah turu yapalım mı dedi. Ben tabi ki olur dedim .Dışarı çıktığımda an ge bekliyordu . Beni görmesiyle yüzü güldü. Yürümeye başladık . Okulumuza gidecek kişileri tanıyormuş. Beni onlarla tanıştıracaktı.
Bir parka geldik , bir gurup masaların birinde oturuyordu. Bız de o guruba doğru ilerledik . Herkez "hoşgeldin ang ge diyordu sonra tabi beni de sordular an ge de beni onlarla tanıştırdı.
İyi anlaştık ve aynı sınıfta olduğumuzu ögrendim . Sınıfımdan 7 kişi ile tanışmıştım. Tabi 4 ü kız .min hae , shi jin, ben min jae ve ang ge. İyi kaynaşacagız gibi.
Erkekler de park jin, chan yeol , hang yo, bunlar kendi aralarında iyi anlaşıyorlar ama ben onlarla anlaşabilirmiyim bilmiyorum . Okul hakkında konuştuk.
......
Eve gelirkensaat 12ydi . Ang ge ile yürüyorduk eve dkğru yaklaşırken beni kendi evlerine davet etti ve bende kabul ettim. Onları evlerine girdiğimde ang ge nin odası alt kattaydı. Ama biz direk mutfağa girdik .
Pirinç keki yapmayı biliyormusun ?
Bilmiyorum .
O zaman bana yardım et .
Pirinç keki yapıyorum hayatımda ilk defa.
.....
Pirinç kekini yaptıktan sonra güzel kokular gelmeye başladı.
Okullar yarın açılıyor bu yeni lise için gerçekten çok heyecanlıydım. Ang ge de benim kadar heyecanlı.
Yarın liseye beraber gidelim . Dedim.
Ang ge de
Tabi ki de. Dedi.
Keki yerken ilk defa yemek yiyormuş gibi hissettim.
Ang ge bile niye òyle yapıyorsun diye sordu.
Çin çubukları ile yemek yemeğe alışmam gercekten çok zor olacak gibi
..Ang ge birden
Hayatına giren biri oldu mu ?Dedi . Bunu demesiyle hem utanmıştım hen de kızmıştım .
Olmadı .
Dedim.
Ang ge nin odasına çıktık gerçekten çok güzeldi . Yatağına oturdum. Vir soru daha sordu.
Annen baban nerede?