Şu iğrenç lisenin iğrenç ilk günü sonunda bitmişti . Eve gidiyorum ang ge bu gün okul temsilciliğine aday olduğu için ki bence saçma bir fikir , eve geç dönücek.
Bende bizim şapşik guruplayım min hae ve shi jin bana çok fazla yardım ediyolar ki " min jae takma kafana o kızlar o kadar dedikoducudur ki" -" min jae sakın takma bunları sen çok iyisin insanlar asla o kızların dediklerine inanmazlar" min hae ile shi jin beni sakinleştirmeye çalışırken benim gözümden yaşlar akmaya devam ediyor . Chan yeol ve park jin le aramızda 1 metre yada 15 adım falan fark vardı ama hang yo ile nereden bakılsa 9 metre falan vardı hang yo arkadan kızgın bakışlarla ilerlerken chan yeol ve park jin önden kavgaya hazır bir şekilde yürüyordu . Hang yo , park jin e ne yaptıysa chan yeol u etkilemiş olmalı çok kızgın duruyordu.
"Neden jin in soyadını da söylüyor herkez " dedim ve min hae " aslında tam adı park jin cha ama o kendidine park jin dememizi istiyor , biz de onu kırmıyoruz , ama bazıları o nu sinir etmek için jin cha diyorlar .
Aslında jin çok kaba bir çocuk deil , eğlenceli bir tip ama neden kavga çıktı anlamıyorum bu sefer de shi jin e "sabah neden kavga etmişler?"dedim shi jin de " gene şu isim olayından , hang yo park jin e jin cha dedi bende onların yanındaydım lark jin de bana lütfen jin cha deme dedi ama hang yo jin cha demeye devam etti , bu bayağı dalga geçmeye kadar gitti , park jin bir kaç kez hang yo 'yu uyarsada hang yo hâlâ devam etti , park jin son kez uyardıktan sonra hang yo , park jin ' in göğsüne bir yumruk atarak neden demiyecekmiş-
im dedi ama o yumruk bayağı sertti ve olay kavgaya kadar geldi" ben shi jin i dinlerken chanyeol birden arkasını döndü " acele edin , otobüs yaklaşıyor " dediğinde üçümüz hızlı adımlarla yürürmen hang yo 9 metre arkamızdan otobüs hiç umurunda deilmiş gibi yürüyordu . Otobüse bindik , akbilleri bastıktan sonra en arkaya doğru yürüdük ama en arkadaki dörtlü yeri chanyeol ve park jin hızlı davranıp o dörtlü yere yayılmıştı , bizr yer vermek istemiyorlar gibiydi , bizde onların önündeki 3 koltuklu yerlere geçtik , park jin hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu , en azında hang yo dan daha sakin gibi chanyeol biraz sinirli gibiydi ,Sohbete dalmışken durağa varmıştık bile , min hae ile shi jin in evleri bir sonraki duraktı chanyeol , park jin ve ben indiğimizde hang yo hiçbir yerde yoktu . Üçümüz yürüyorduk chanyeol " Lisenin ilk günü kavgalı oldu , yarın umarım güzel geçer , ben buradan dönüyorum görüşürüz" " görüşürüz "
"görüşürüz" park jin ile yürüyorduk " evin buralarda mı ? " aslında kaldığim ev buralarda sayılır " buralarda sayılır ,biraz ileride,senin?" " benimde biraz daha ileride" sessizlikte yürüyorduk ve birden bire
" A-ayağına düştüğümde acıdımı?" Bütün gün bu soruyu sormak için beklemiş , o da benim kadar o kızlardan nefret ediyor "Evet, biraz acıdı" galiba yüzüm kızarıyor "Afedersin , şey o kızların dediklerini takma , herkez onlardan nefret ediyor
boşver sen " yaa eyvah! O kızlar bütün dedikoduyu okula yaymış "tamam, şey seninde canın acıdı mı? Dizim karnına geldi " " evet , karnım biraz acıdı" dizimi resmen karnina geçirdim " özür dilerim " dedim
" hayır burada özur dilemesi gereken benim , ayağına düştüm ve sen sırt üstü düştün , özür dilerim " dediğinde benim için endişelendiğini anladım , gerçekten bütün gün bu soruyu bana sormak için beklemiş gibi gözüküyor. " tamam o zaman " dedim bende anlaştık dercesine derken evimin önüne gelmiştik ." Ben burada kalıyorum görüşürüz" " Görü-şürüz" evi benim küçük evimin pek uzağında deildi arada sadece 1 tane ev vardı . Evin içine girdiğim zaman her zaman yaptığım şeyi yapıp mutfağa gittim dolabdaki soğuk sü şişesini ve büyük bir su bardağını elime alıp doya doya içtim . Gün boyunca su içememiştim çok susamıştım . Yukarı odama çıktığımda çantamı bi kenara koyup yatağa uzandım telefonumu elime aldım ve gen mesajları okuyordum , min hae, shi jin , ang ge ve benim olduğum bir grup açmış mesajlar geliyor , hiçbirine vevap vermek istemiyorum ödevleri yapıp hemen aşağıya indim mutfağa girip birşeyler yemeğe çalıştım hazır pizza almıştım, 1 tanesini mikrodalga fırına koyup pişmesini bekledim .....
Ang ge yi de çağırmıştım beraber pizzayı yiyip biraz sohbet ettik , evde tek kaldığımda odama geçtim yatağıma uzandım , gerçekten çok yoruldum gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.